GUIDE: Hvordan overta en landsby

DeletedUser

Guest
Hvis en landsby er langt unna lønner det seg å sende et adelstog, og de må være på hver sitt anrep.
F.eks hvis du sender 2 adelsmenn med i en og samme angrep så telles de som kunn 1.
Tar du over byen da, med de 2 adelsmennene regnes de fortsatt som en og begge forsvinner, istedet for at bare en går bort.

skjønte du det nå?
 

DeletedUser

Guest
Hvis en landsby er langt unna lønner det seg å sende et adelstog, og de må være på hver sitt anrep.
F.eks hvis du sender 2 adelsmenn med i en og samme angrep så telles de som kunn 1.
Tar du over byen da, med de 2 adelsmennene regnes de fortsatt som en og begge forsvinner, istedet for at bare en går bort.

skjønte du det nå?

Nå ble jeg ordentlig sur her :p "Noen" sa en gang til meg at kun en adelsmann blir igjen og resten returnerer..

Jaja, du skal ha en takk uansett:)
 

DeletedUser

Guest
hvis du sender 4 angrep rett etter hverandre returnerer de som ikke tok lojaliteten under 0 ja, men den som gjorde det kommer nok ikke tilbake :)
 

DeletedUser

Guest
hvis du sender 4 angrep rett etter hverandre returnerer de som ikke tok lojaliteten under 0 ja, men den som gjorde det kommer nok ikke tilbake :)


Ble litt sent når jeg skrev det :p
Det jeg mente var når man sender flere adelsmenn i et angrep.. men du behøver ikke svare nå, forstår hvordan det funker nå!
 

DeletedUser

Guest
Ta over landsby

Kan du ta over en annens landsby når han kun har en landsby?:eek:
 
Reaksjonspoeng
0
Hvis en landsby er langt unna lønner det seg å sende et adelstog, og de må være på hver sitt anrep.
F.eks hvis du sender 2 adelsmenn med i en og samme angrep så telles de som kunn 1.
Tar du over byen da, med de 2 adelsmennene regnes de fortsatt som en og begge forsvinner, istedet for at bare en går bort.

skjønte du det nå?

tAR VEL LITT TID FØR man får "adelstog"??
 

DeletedUser

Guest
Ja fordi de hadde ikke noe med tråden å gjøre. Alle off-topic poster vil bli slettet, dvs, de som ikke har noe med hvordan man overtar en landsby. Skal la din stå nå, men bare sånn at andre skal se at de faktisk blir slettet. :)
 

DeletedUser

Guest
Selv om du allerede vet det så kan du lese aller første post, tilfelle det er noe du ikke har fått med deg. :)
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvordan får man sånn sign ting, som viser hvor mange poeng og hvilken plass du er på?? vet hvordan man gjør det på travian se, men ikke her på tw=)
 

sunman

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
.....

Om eg har tatt over 4 byer foreksempel da har eg 10 gullmynter og trenger 5 nye for neste adelsmann. Om eg lager akademi i en anna landsby begynner eg på nytt med gullmynter i den landsbyen da?
 
Topp