GUIDE: Hvordan overta en landsby

DeletedUser

Guest
Om eg har tatt over 4 byer foreksempel da har eg 10 gullmynter og trenger 5 nye for neste adelsmann. Om eg lager akademi i en anna landsby begynner eg på nytt med gullmynter i den landsbyen da?
Nei, du har alle gullmyntene i alle landsbyene dine.
 

DeletedUser

Guest
Spørsmål

Jeg har en bonus landsby rett ved siden av meg som jeg angriper for ressurser. Merker også at det ikke bare er meg som angriper den. Hvis jeg sender tropper for å støtte denne landsbyen, vil da mine tropper fortsat kunne angripe uten å måtte drepe mine? Målet med dette er jo såklart å kunne være den eneste som får ressurser fra den landsbyen.
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du må nok trekke ut troppene dine før angrepet ditt lander i den byen... de vil både forsvare byen mot angrep fra andre, men også mot angrep fra deg...
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg har en bonus landsby rett ved siden av meg som jeg angriper for ressurser. Merker også at det ikke bare er meg som angriper den. Hvis jeg sender tropper for å støtte denne landsbyen, vil da mine tropper fortsat kunne angripe uten å måtte drepe mine? Målet med dette er jo såklart å kunne være den eneste som får ressurser fra den landsbyen.

Hvorfor ikke bare ta over den landsbyen??? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kanskje fordi han ikke er klar til det!?:eek:

Bra sagt ;P

Men vis du sender forsvar til den byen.. så forsvarer di den byen.. for eks.

Vis du sender 500 sverdmenn til en barbar landsby.. så angriper den etterpå... er det 500 sverdmenn som dreper dine angripende tropper :)
 

lodin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
må man ha en adelsmann for å ta over en forlatt gård også?
(første innlegg)
 

DeletedUser

Guest
Kan man sende flere adelsmenn i et angrep, og i så fall, mister man begge når man har tatt over byen?
 

DeletedUser

Guest
screenshots

hvordan tar du screenshots? har alltid lurt på det..:confused:
 

DeletedUser

Guest
ikke sånn jeg gjør dt. trykker bare på prt scr , så går jeg inn på paint og trykker ctrl+v
 

Dark Ninja

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hvorfor trenger man egentlig marked i nivå 10 for akedemi, smie for å utvikle adelsmannen, hovedkvarter for å bygge akedemi, men marked?
 
Topp