Hvem er best? BOL eller RNG?

DeletedUser

Guest
Adlet seg til topps ;)
Men er litt enig. De suger ikke. Akkurat nå er de bare veldig dårlige.:cool:

hehe, hadde det vært ib her hadde nok de vært på bunnen;) men siden det er en liste mellom RNG og BOL må man jo nesten bare si BOL, min grunn er at eg ikke har så mye erfaring med RNG:eek: eneste eg kjenner godt der er Jerle, har HAN er litt av en fyr:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeez.. Av en eller annen grunn, så liker eg ikke så godt navnet ditt.. Må nok være for at de 15 siste gangene eg har sett deg skrive, så har det vært drittslenging til alle andre stamme enn ib/fam..


Det er lovelig og innrømme at andre stammer og er flink og gode, og til og med perfekte:eek:.


Btw dette er en tråd mellom bol og rng, ikke dra ib inn i den untatt viss noen av stammene gjør det bra mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Btw dette er en tråd mellom bol og rng, ikke dra ib inn i den untatt viss noen av stammene gjør det bra mot dem.

Ettersom de ikke gjør det bra mot oss, men vi gjør det bra mot dere, så kan IB trekkes inn :D
Den vi gjør det best mot, er dårligst. Noen som vil dra fram statistikk? o_O
 

DeletedUser

Guest
Ettersom de ikke gjør det bra mot oss, men vi gjør det bra mot dere, så kan IB trekkes inn :D
Den vi gjør det best mot, er dårligst. Noen som vil dra fram statistikk? o_O



feil. Tråden heter Hvem er best? BOL eller RNG?. det vil da si at det er dem som det handler om.

det du kan si da om IB vil være f.eks: de gjør det bra mot ib, de burde gjort det bedre mot ib, ib kjører dem hardt og vil de klare og over leve dette?:confused:


en ting du ikke børr si, så er det: IB er best:cool:


håper du forstår, men selvsakt er jo det sånn sett rett i det du sier.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Så feil på tråden, min feil da

RNG taper mot BOL grunnet det sosiale, det sosiale er jo det viktigste i en stamme så RNG går ned først. :cool:
 

DeletedUser

Guest
VK-A har den herligste gjengen.. :D Men de som er i bulldogs (HVIB og IB), og som jeg kjenner godt, er de beste spillerne som jeg har spilt med. De har skills langt over gjennomsnittet på TW. De beste motstanderne er BOL. De har og hadde noen herlige spillere som jeg liker/likte å spille mot. Spookie, Lillelinn, Htjosteim, Alfie og oyvfinn for å nevne noen, er virkelig noe å bryne seg på. Er ikke kjedelig et sekund med slike motstandere.

Når det kommer til RNG, så har jeg kun spilt mot de på en "liten" konto. Ble ikke særlig imponert av det som ble vist den gang. Når en greier å fordoble en konto, som i utgangspunktet skulle være easy pick for en average spiller. så sier det en del om spillerne som skal ta deg :) Men vet jo at det er spillere der som kan sine ting. Bare jeg som var uheldig med plasseringa kanskje og fikk ikke testet de noe særlig :D

Min mening om dette da.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ikke noe vondt sagt om IB/HVIB, men litt av erfaring du har opparbeidet deg etter knapt 24 timer i en stamme

Soz for offtopic :)

vel, korrekt, det må jo være bra sosialt når 20 flere er aktive på forum enn i RNG da.

Dessuten så møttes de IRL. ikke rart det er sosialt? hhhmmm, erfaringen taler ;)

Så stor forskjell trengs ikke å ta en uke for å avgjøre om hvem som er best sosialt

Topic: BOL er klart best :cool:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg har vært i HVIB, RNG og nå Bol.

Bol er den beste jeg har vært med i, husker ikke noe særlig ifra Hvib-tiden, men husker at det var lett å få seg venner der, dette var da for en stund siden.

I RNG likte jeg meg ikke i det hele tatt, var noen enkeltpersoner som jeg har hatt god kontakt med lenge før det også, som jeg snakket med, ellers ble vi ikke hilst velkommen eller noe i DRs der de fleste av oss kom ifra -RoM-
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
HVIB er langt nede ang inntak av nye medlemmer... tar inn et fjols som zippymaster.. han tåler ikke at noe går i mot han og flykter til HVIB!
 

DeletedUser

Guest
Min erfraring er at RNG er klart bedre enn BOL.

For meg er det motsatt. :D

Så da kommer den endelige konklusjonen:
Trommevirvel...................................... De er like dårlige begge to :p
De har hverandres bedre halvdel.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vet din strategi MD... du prøver sikkert nok til å få BOL og RNG til å ikke like hverandre fordi at du ser hvem som synes hvem er best... har en ting å si om det;) BOL og RNG ruler mens viking, HVIB og IB er dårligere:=)
 
Topp