IB i oppløsning?

DeletedUser

Guest
IB har gjort akkurat det samme før, så ikke overraskende dette... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jaujau. Jeg kan iallefall si at dette ikke er for å rette på stats ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ja, da har det skjedd med IB som med RNG - en utbryterstamme har blitt født! Denne nye stammen heter da HV-W, og er en stamme med kun to medlemmer; paalodin og Kathoga.

Ifølge stammen selv, dvs paalodin og kathoga er dette et resultat på at IB er en stamme med svært mye innaktivitet, og da spesielt i ledelsen. Vi har visst at IB hadde mye innaktivitet, men så mye at enkelte spillere måtte lage en ny stamme, kun for aktive, kom som en liten overraskelse på de fleste av oss, kan jeg tenke meg!

Så, er dette starten på slutten av IB? Viser endelig IB svakhetstegn, og skal de felles pga av innaktivitet, noe som kan ha røtter i konstante angrep og bytap som kommer fra BOL, RNG og H.F.O?

Ifølge chaten til IB selv spekuleres det i om at disse vil vende tilbake til IB, men dette har Kathoga avvist, og sier at noen returnering til IB er helt uaktuelt.

Jeg sier som Magic Dude sa; " Får ta frem popcorn og cola!"



Her lyver du Scar, hvorfor?? aner ikke. dit forrige innlegg forstår jeg svært lite av. Forklar.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hvordan skal jeg vite hvorfor du farer meg løgn Scar??

Svarer deg med:
Her lyver du Scar, hvorfor?? aner ikke. dit forrige innlegg forstår jeg svært lite av. Forklar.

Hehe, er det mulig da, paalodin! Kan du se hva du skriver? Det er så dumt som du får det.

I det ene øyeblikket sier du at jeg lyver, men du klarer ikke å bevise eller vise meg hvor jeg lyver. Du kommer med nye, meningsløse innlegg som setter deg selv i et dårlig lys. Gjør deg selv en tjeneste å ta å les over hva du selv skriver.
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Svarer deg med:


Hehe, herregud da, paalodin! Kan du se hva du skriver? Det er så dumt som du får det.

I det ene øyeblikket sier du at jeg lyver, men du klarer ikke å bevise eller vise meg hvor jeg lyver. Du kommer med nye, meningsløse innlegg som setter deg selv i et dårlig lys. Gjør deg selv en tjeneste å ta å les over hva du selv skriver.


Du lyver i dit første innlegg her i denne tråden Scar, du referer til meg i den, jeg har aldri kommet med de utsagnene som du så flott skriver der.

Quote:"Ifølge stammen selv, dvs paalodin og kathoga er dette et resultat på at IB er en stamme med svært mye innaktivitet, og da spesielt i ledelsen. Vi har visst at IB hadde mye innaktivitet, men så mye at enkelte spillere måtte lage en ny stamme, kun for aktive, kom som en liten overraskelse på de fleste av oss, kan jeg tenke meg!"


Kan du bevise at jeg har skrevet noe av dette??? NEI, fordi det har jeg aldri gjort. Skjerp deg og hold deg til fakta.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er da at IB sliter med innaktivitet...
Om du sier det selv eller ikke har vel ingen betydning? Resultatet er det samme om dette er for å få bedre stats eller på grunn av innaktiviteten..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Fakta er da at IB sliter med innaktivitet...
Om du sier det selv eller ikke har vel ingen betydning? Resultatet er det samme om dette er for å få bedre stats eller på grunn av innaktiviteten..


Aktiviteten i IB-fam. er meget bra, at dere spekulerer i dette er helt i orden for meg, men at noen lyver er noe helt annet Windsy, du og alle andre kanspekulere og mene hva dere vil om den saken, det har dere all rett til.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det kun kontovakter vi ender opp med å angripe da? Er det på grunn av innaktivitet eller er det bare total mangel på forsvarskunnskaper, slik at man må sette opp noen som kan forsvare seg?

Ikke for å være ekkel, men noe her stemmer i så fall ikke.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du lyver i dit første innlegg her i denne tråden Scar, du referer til meg i den, jeg har aldri kommet med de utsagnene som du så flott skriver der.

Hvis dette var årsaken til at du anklagde meg for å lyve, så ja. Jeg hadde forventet noe litt større enn at jeg skrev "paalodin" et sted lenger oppe, menmen..

Aktiviteten i IB-fam. er meget bra, at dere spekulerer i dette er helt i orden for meg, men at noen lyver er noe helt annet Windsy, du og alle andre kanspekulere og mene hva dere vil om den saken, det har dere all rett til.

What? Wait! Aktiviteten i IB-fam er veldig bra, da lurer jeg grenseløst på hvorfor ROTA ble til. Kan huske at Kathoga sa at grunnen var at IB-ledelsen var svært innaktiv, og at han gikk lei av å kontositte hele IB 24/7. Noe du vil tilføye?
 

DeletedUser

Guest
Jeg må rett og slett henge meg litt på scar her.. Først er det sagt at grunnen til ROTA ble opprettet er på grunn av innaktivitet. Dette kan man også se på TW-stats. Det er flere som har blitt innaktive over perioder og som nevnt tidligere, ledelsen er også blandt de innaktive. Hvordan vil dette gå når sommerferien kommer? Vi vet vel alle at det ikke gjør aktiviteten bedre...

Hvis dette er grunnen, så vil jeg grave enda litt dypere:
Hvorfor skal man egentlig forlate en stamme selv om ledelsen er aktiv?
Det er ikke slik at en stamme vil stoppe helt opp vel?

Hva har da skjedd?:confused:
Er det uenigheter innad som splitter?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg må rett og slett henge meg litt på scar her.. Først er det sagt at grunnen til ROTA ble opprettet er på grunn av innaktivitet. Dette kan man også se på TW-stats. Det er flere som har blitt innaktive over perioder og som nevnt tidligere, ledelsen er også blandt de innaktive. Hvordan vil dette gå når sommerferien kommer? Vi vet vel alle at det ikke gjør aktiviteten bedre...

Hvis dette er grunnen, så vil jeg grave enda litt dypere:
Hvorfor skal man egentlig forlate en stamme selv om ledelsen er aktiv?
Det er ikke slik at en stamme vil stoppe helt opp vel?

Hva har da skjedd?:confused:
Er det uenigheter innad som splitter?



I svarte da, jeg har mine personlige grunner, kathoga sine, vi er 2 forskjellige personer som har egne meninger om ting og tang hvor vanskelig kan det være da??? har rullgardina gått ned på deg og Scar???
 

DeletedUser

Guest
Hadde satt pris på å høre disse egne meningene :) Dersom du ikke vil ut med info, får du tåle at vi koker sammen vår egen versjon av saken ;) Men bare la den slå rot, du :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hadde satt pris på å høre disse egne meningene :) Dersom du ikke vil ut med info, får du tåle at vi koker sammen vår egen versjon av saken ;) Men bare la den slå rot, du :)

Kok sammen hva du vil, men ikke siter meg på noe jeg aldri har sagt. Har bare bra ting å si om IB og HVIB, være seg ledelse og spillerne der.
 
Topp