IB i oppløsning?

DeletedUser

Guest
Huff, da...uenigheter innad i utbryterstammen i tillegg til innaktiv hovedstamme? :eek:

Når dere ikke kommer med uttalelser, så blir det dessverre slik at vi kommer med det lille vi har hørt og rører det sammen til en suppe.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Huff, da...uenigheter innad i utbryterstammen i tillegg til innaktiv hovedstamme? :eek:

Når dere ikke kommer med uttalelser, så blir det dessverre slik at vi kommer med det lille vi har hørt og rører det sammen til en suppe.

he he... uenigheter?? nei ikke i det hele tatt, egne meninger ja. Bare sunt det vettu..
 

DeletedUser

Guest
Dere må ha uvanlig sterke egne meninger for å bryte ut av stammen, i så fall. Jeg ville kalle det uenighet, men bruk det uttrykket du vil :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dere må ha uvanlig sterke egne meninger for å bryte ut av stammen, i så fall. Jeg ville kalle det uenighet, men bruk det uttrykket du vil :p



He he... vet dere lærer tidlig i BOL at egne meninger kan dere ikke ha... går nok bra det, gjorde vel det i mange år i Egypt også
 

DeletedUser

Guest
Vi trenger ikke enda en tråd om at BOL er hjernevasket og glitter-slaver, takk. Det er faktisk mange i BOL som har egne meninger, derimot lar man det ikke komme i mellom oss og splitte oss :) Synd IB ikke er like flinke... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
He he... vet dere lærer tidlig i BOL at egne meninger kan dere ikke ha... går nok bra det, gjorde vel det i mange år i Egypt også

Du vet at den der er så gammel og klisjéaktig at det faktisk ikke er morsomt lenger. Den er faktisk like klisjéaktig som det faktum at du tilnærmet klikker hver gang du blir stilt til veggs med en påstand.

Er det lov å være uenig i IB? helt sikkert siden jeg aldri har brydd meg.

Er det lov å ha andre meninger enn Glitter i BOL? helt klart.

Er det mange løse tråder her som gjør at folk koker suppe på stein og spiker? 100% sikkert!

Men tatt i betraktning Burn og sjargongen der, kan du da ikke være veldig overasket over at folk kommer med de påstandene de gjør? Det at du tyr til "barnslighetene" med å "fornærme" alle i BOL med å mangle egne meninger, gir jo bare økt styrke til disse påstandene.

Så benekt alt du vil, men vi lever godt i Egypt enn så lenge :eek:
 

DeletedUser

Guest
hva med at du kommer med fakta på borde fra din side her å nå da paalodin sånn at du kan hviske vekk alt som er tidligere sakt om deg i denne tråden..

scar kan like så godt redigere det inn om du forteller "the True Story" ;)
Da gjør du deg selv og alle andre en stor tjeneste med denne meningsløse igjen takingen:cool:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
hva med at du kommer med fakta på borde fra din side her å nå da paalodin sånn at du kan hviske vekk alt som er tidligere sakt om deg i denne tråden..

scar kan like så godt redigere det inn om du forteller "the True Story" ;)
Da gjør du deg selv og alle andre en stor tjeneste med denne meningsløse igjen takingen:cool:

Jeg har kommet med fakta, jeg har ikke uttalt meg, hvor mange ganger skal de faktaene legges på bordet??
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Er i grunn ingen vits i å komme med fakta siden dere vrir på det uansett... så det er egentlig et fett om det er fakta eller løyn.... dere tror det dere vil tro;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ha slutt på at snakket foregår rundt modereringen til en moderator på denne tråden. Hvordan Scar oppfører seg som spiller har ingenting å gjøre med at han er moderator.

Har man noe å ta opp angående moderering kontakter man moderatoren selv, eller en av oss andre.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg vil ha slutt på at snakket foregår rundt modereringen til en moderator på denne tråden. Hvordan Scar oppfører seg som spiller har ingenting å gjøre med at han er moderator.

Har man noe å ta opp angående moderering kontakter man moderatoren selv, eller en av oss andre.


Scar lyver og du fjerner det du ikke liker, bra team det da.
 

DeletedUser

Guest
Med fare for at du nok en gang vil klikke totalt.

Altså, Scar påla deg kanskje et sitat som var hentet fra intervjuet med Kathooga på bloggen til Glitter ..., men å lage et sånt leven av det er for meg totalt uforståelig.

En ting er å prøve å få Scar til å rette det hele opp, men derfra til å kalle han en stor løgner og å angripe både teamet og dets integritet synes jeg grenser til det latterlige. Såpass må da du også klare å heve deg over?

Spir
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Med fare for at du nok en gang vil klikke totalt.

Altså, Scar påla deg kanskje et sitat som var hentet fra intervjuet med Kathooga på bloggen til Glitter ..., men å lage et sånt leven av det er for meg totalt uforståelig.

En ting er å prøve å få Scar til å rette det hele opp, men derfra til å kalle han en stor løgner og å angripe både teamet og dets integritet synes jeg grenser til det latterlige. Såpass må da du også klare å heve deg over?

Spir


Tja, Scar legitimerer seg som Forum modurator her ergo han representerer teamet, om dere påstår noe annet er deres sak, Scar skrev dette lenge før intervjuet til Kathoga, hvordan han da kan referere til intervjuet ser jeg som umulig mister Spiralis.
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg bommer på tidsaspektet så beklager jeg, men jeg også har lest i forkant av disse postene nøyaktig de kommentarene som Scar refererer til uten at jeg vil kalles en løgner av den grunn.

Og bare så er sagt. Plassen jeg leste det har ingenting med min stilling som mod å gjøre. Ting kan alltids endres, men jeg tviler på at personen som postet disse ordene for oss ville trikset på ord for å få dere til å virke mer desperate.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hvis jeg bommer på tidsaspektet så beklager jeg, men jeg også har lest i forkant av disse postene nøyaktig de kommentarene som Scar refererer til uten at jeg vil kalles en løgner av den grunn.

Og bare så er sagt. Plassen jeg leste det har ingenting med min stilling som mod å gjøre. Ting kan alltids endres, men jeg tviler på at personen som postet disse ordene for oss ville trikset på ord for å få dere til å virke mer desperate.

Jeg liker svært dårlig at en forum modurator referer til meg totalt feilaktig, er det veldig vanskelig å forstå?
 

DeletedUser

Guest
Nei, på ingen måte. Måten du går fram på for å bevise det, er mer vanskelig å forstå.
 

DeletedUser

Guest
Du sier jo selv at du ikke har sagt det.... Javel sier jeg, men deretter kommer du med en tirade om både den ene og den andre og anklager både personer og teamet for å være løgnere og mangle integritet.

Men å diskutere dette videre mangler totalt hensikt, for du er ikke interessert i å prøve å forstå andre engang.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Du sier jo selv at du ikke har sagt det.... Javel sier jeg, men deretter kommer du med en tirade om både den ene og den andre og anklager både personer og teamet for å være løgnere og mangle integritet.

Men å diskutere dette videre mangler totalt hensikt, for du er ikke interessert i å prøve å forstå andre engang.

forstår jo godt at du/dere ikke vil diskutere dette, en(scar) lyver,resten av teamet fjerner de innleggene du/dere ikke liker. Blir jo ikke store diskusjonen da.
 
Topp