Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Som også blir vanskeligere å slå ut?

Vel, du sier at J.F.F fam. ikke kan stå til slutt og at det vil skje backstabbing av de beste i J.F.F mot de mindre gode.

Vel, hvis J.F.F fam. styrer 100% på en verdenen og er 6 stammer. Der alle sammen har en ally som de har hatt hele tiden så tror jeg CM vil få et problem hvis han ikke utroper alle stammene til vinnere av den verdenen. For hvis 6 stammer som har fungert som ally hele tiden og er i en familie eier alle spillebyer og ikke angriper hverandre. Så tror jeg heller at de vil bli utropt som vinnere enn at hele verdenen går grå til det kun er spillere i en av stammene igjen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Som også blir vanskeligere å slå ut?

Vel, du sier at J.F.F fam. ikke kan stå til slutt og at det vil skje backstabbing av de beste i J.F.F mot de mindre gode.

Vel, hvis J.F.F fam. styrer 100% på en verdenen og er 6 stammer. Der alle sammen har en ally som de har hatt hele tiden så tror jeg CM vil få et problem hvis han ikke utroper alle stammene til vinnere av den verdenen. For hvis 6 stammer som har fungert som ally hele tiden og er i en familie eier alle spillebyer og ikke angriper hverandre. Så tror jeg heller at de vil bli utropt som vinnere enn at hele verdenen går grå til det kun er spillere i en av stammene igjen. :cool:

Ja da styrer dem 100% av verdenen, men kun de som har tilhørighet i den vinnende stammen vinner. Selv om det er familie, hjelper ikke det. Og det er ikke CM som skal ha skylden. Det er jo den som sitter med logistikken på JFF som da vi sier innledningsvis i innlegget. Endelig så starter folk å skjønne logikken her!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ehm, tror du missforstod meg jeg :p

Jeg sa at hvis hele stammefamilien har 100% av verdenen og ikke vil angripe hverandre, så vil nok alle vinne ;)

Ikke da den stammen som har mest poeng. For den har jo da kanskje 25% av verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, tror du missforstod meg jeg :p

Jeg sa at hvis hele stammefamilien har 100% av verdenen og ikke vil angripe hverandre, så vil nok alle vinne ;)

Ikke da den stammen som har mest poeng. For den har jo da kanskje 25% av verdenen.

Det vil neppe skje. Hvis det var meningen at man skulle la en familie med flere stammer vinne 1 verden, så hadde de neppe satt instillingene på 20 i hver stamme. Da måtte de heller laget det slik at det ikke var noen begrensning på hvor mange spillere man hadde i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, tror du missforstod meg jeg :p

Jeg sa at hvis hele stammefamilien har 100% av verdenen og ikke vil angripe hverandre, så vil nok alle vinne ;)

Ikke da den stammen som har mest poeng. For den har jo da kanskje 25% av verdenen.

Alle vil "vinne", men kun de som er i den ledende stammen vinner. Men å ikke angripe hverandre, hvis flere vil være med i den ledende stammen, mange gjør det bra, blandt annet du - så skal de velge de som skal inn i den ledende stammen, og du ikke blir plukket ut, men for at de skal vinne trenger de dine byer, som du har brukt feks premium og tid på, dette hadde du gått med på?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Alle vil "vinne", men kun de som er i den ledende stammen vinner. Men å ikke angripe hverandre, hvis flere vil være med i den ledende stammen, mange gjør det bra, blandt annet du - så skal de velge de som skal inn i den ledende stammen, og du ikke blir plukket ut, men for at de skal vinne trenger de dine byer, som du har brukt feks premium og tid på, dette hadde du gått med på?

Wow, må si du går dypt inn i dine saker, er ikke selv i J.F.F fam. altså, men hadde jo ikke gjort noe å vært der.

Tror ikke du er helt riktig klokk. Som sagt så sier jeg at de ikke vil angripe hverandre, man angriper ikke noen som er i familien sin.
 

DeletedUser

Guest
Wow, må si du går dypt inn i dine saker, er ikke selv i J.F.F fam. altså, men hadde jo ikke gjort noe å vært der.

Tror ikke du er helt riktig klokk. Som sagt så sier jeg at de ikke vil angripe hverandre, man angriper ikke noen som er i familien sin.

Så fint for deg, da håper jeg ikke at folk dolker deg i ryggen for din del. Skal ikke ta ifra deg gleden med å spille, jeg BER bare om å være forsiktig. Om de skulle mangle 300.000 poeng, og du ikke er med i den ledende stammen og du ligger midt i clusteret dems, så er du byttet dems. Så slipper de å kjempe for det en gang! Har vært der, med såkalte lojale ledere og medspillere!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da beklager jeg at du har blitt utsatt for en slik situasjon da, men så må man ha 100% her på .no for å vinne en verden, så evt. ledende stammen trenger mer enn 300k for å kunne vinne, faktisk 70% mer? Noe som gir de andre familiene god tid til å stå opp og slå ned på den ledende stammen?

Uansett tror jeg ingen vil dolke noen i J.F.F, for den sagt skyld så blir de nok kicket fort ut av RUAB.
 

DeletedUser

Guest
Da beklager jeg at du har blitt utsatt for en slik situasjon da, men så må man ha 100% her på .no for å vinne en verden, så evt. ledende stammen trenger mer enn 300k for å kunne vinne, faktisk 70% mer? Noe som gir de andre familiene god tid til å stå opp og slå ned på den ledende stammen?

Uansett tror jeg ingen vil dolke noen i J.F.F, for den sagt skyld så blir de nok kicket fort ut av RUAB.

Jeg skrev "om de skulle mangle 300.000 poeng" for å kunne vinne, om de da har 100.000.000.000 etc i utgangspunktet, men mangler "300.000" for å komme til førsteplassen, går man over lik, tro meg! Da kommer egoisten i folk, for de kan nå målet som dem har satt, mens du/ den som har spilt for moro, og har brukt tid, kanskje forsovet seg til skolen pga all moroa man fikk, og ligger lett til, så mister man det, om man ikke er i den ledende stammen.

Og du trenger ikke beklage deg for at jeg har blitt utsatt for det, jeg har bare lært. Og prøver å bruke dette i en propeganda. Og utspillet er riktig, om JFF kommer til endgame, og leder, så vil kun de 20 beste vinne!!! Enklere enn det var det ikke. Så litt innspill om da som vil skje.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, men hvis de skulle mangle 300k poeng hadde det ikke eksistert 5 stammefamilier til heller..

Du er på jordet og du vet det.

RUAB hadde kicket de som hadde angripet noen i stammefamilien.
 

DeletedUser

Guest
Ja, men hvis de skulle mangle 300k poeng hadde det ikke eksistert 5 stammefamilier til heller..

Du er på jordet og du vet det.

RUAB hadde kicket de som hadde angripet noen i stammefamilien.

Åhhh, hvor grønnsak kan man bli. Det blir satt en dato for endgame, om det tar for lang tid, ikke sant? Man må ikke ha 100% for å vinne. Men å lede, og da skjønner du resten selv? Eller? At verden 2 feks ble slik, hadde sine grunner.
 

DeletedUser

Guest
Ja, men hvis de skulle mangle 300k poeng hadde det ikke eksistert 5 stammefamilier til heller..

Du er på jordet og du vet det.

RUAB hadde kicket de som hadde angripet noen i stammefamilien.

Jeg er på jordet, du er poteten!
 

DeletedUser

Guest
Åhhh, hvor grønnsak kan man bli. Det blir satt en dato for endgame, om det tar for lang tid, ikke sant? Man må ikke ha 100% for å vinne. Men å lede, og da skjønner du resten selv? Eller? At verden 2 feks ble slik, hadde sine grunner.

Jeg vet hva propaganda er:

Kilde Wikopedia:

Propaganda betegner i moderne språkforståelse en ensidig fremstilling av informasjon for at mennesker skal ta stilling til en sak på en bestemt måte; ikke egentlig forskjellig fra reklame i sin metode, men som regel knyttet til politiske og/eller religiøse spørsmål i motsetning til reklame. Propaganda er også betegnelsen på én av fire modeller for utøvelse av informasjon og samfunnskontakt/PR.

Før nazismens og kommunismens tid hadde begrepet propaganda ikke noen negativ ladning, men ble oppfattet mer i samsvar med grunnordets leksikalske betydning. utbredelse, spredning.

170px-AntiJapanesePropagandaTakeDayOff.gif


http://no.wikipedia.org/wiki/Propaganda
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tror ikke hakkekorset er lov til å vise her på forumet TC. Når mannen med barten er forbudt så er sikkert det forbudt og :p

Og grønnsak? Nei, du er på jordet ,betyr ikke at det gror noe der ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke hakkekorset er lov til å vise her på forumet TC. Når mannen med barten er forbudt så er sikkert det forbudt og :p

Og grønnsak? Nei, du er på jordet ,betyr ikke at det gror noe der ;)

hehe, morsomt. Men du må no stile den til noen andre enn meg. Jeg har ikke noe med det der å gjøre.

Som jeg har sagt før, og sier det igjen. Raub, ruab, eller hvem de nå er: INGEN AV DEM ER MEG.!. Men, en av dem er en jeg kjenner godt.
Hadde jeg vært in-game, ville jeg selvsagt brukt den brukeren til å uttale meg. Men beklager det virkelig, de som tror noe annet må tro om igjen.

Og for de som har kontakter i support- få det avkreftet med det samme. Min IP-Adresse er godt over 60 mil fra den karen.

Ferdig med den saken. Men hold dere til temaet, det er mye mer nyttig.
 

DeletedUser

Guest
Temaet er jo en vits, så ikke grunn for å holde seg til det.

Ser du byttet bilde ja ;)

Ja- takk for advarslen. Glemte det var så strengt, bilder en legger til er jo allerede på internett. Bra ikke Internett er sensurert på samme måte da.
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Temaet sa jeg, teamet får man ikke lov til å uttale seg om, tror du må skifte litt der og ;)
(Såfremt det er negativt da, positive ting er de veldig glad for :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Temaet sa jeg, teamet får man ikke lov til å uttale seg om, tror du må skifte litt der og ;)
(Såfremt det er negativt da, positive ting er de veldig glad for :eek:)

Herregud da, ja man skakke få lov å si hva man mener vutt. Her er det jaggu Demokrati.!
 
Topp