Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

DeletedUser

Guest
Dæven, du ble jo 10x smartere nå, ikke at det betyr du er smart da :p

Men ble imponert nå! :cool:
Du kanke finne noe om demokrati fra din solide kilde Wikipedia da? :D

Nei jeg, er dum som et stykke brød jeg. Ikke det at de har målt Iqen på et brød noen gang da.

Jo, selvsagt. Tøyeblikk.

http://no.wikipedia.org/wiki/Demokrati

Vet ikke om så mange her har vært å tatt en Inteligens eller nevropsykologisk test før, men de som har meninger som begrenser kunnskapens makt, bør gå å få sjekket innsiden, og se om de klarer en score over 129. Med score 135, kan du melde deg inn i Mensa. http://www.mensa.no/cms/. De utgjør 2% av befolkningen. Mens over 129, har en andel av ca: 35% av befolkningen.
Ligger man alt for høyt, kan det tendensere til Galskap igjen.

Så før man uttaler seg om andres "Smarthet", bør man sjekke hvor på skalen man befinner seg selv. Kan jo hende at man scorer alt for høyt også.
--------------------------
Ut over det vil jeg nok si at innholdet i trådstarteren er inne på noe, og er det man kan definere som en Konspirasjonsteori. Og er definitivt ikke helt på jordet, og heller ikke usannsynlig.

Og vedlegger forklaring på det her.

En konspirasjonsteori forsøker å forklare en politisk, sosial eller historisk hendelses bakenforliggende årsak som en hemmelig og ofte avledende sammensvergelse, iscenesatt av en hemmelig allianse mellom mektige personer (noen ganger omtalt som «en usett maktelite») og ikke som åpne aktiviteter eller som naturlige hendelser.

Historien har vist at forbrytelser begått av en gruppe mennesker (en «konspirasjon», «sammensvergelse» eller et «komplott») ikke er uvanlige. Begrepet «konspirasjonsteori» blir vanligvis brukt av akademikere og i populærkulturen til å identifisere en type folklore i slekt med vandrehistorier, som har visse typiske kjennemerker, da særlig en forklarende fortelling som er konstruert med bestemte naive metodologiske feil. Begrepet brukes også i nedsettende betydning til å avfeie påstått misoppfattede, paranoide eller ville rykter.

De fleste mennesker som har opplevd å få sin teori eller spekulasjon stemplet som en «konspirasjonsteori» avviser betegnelsen som forutinntatt.

Kilde: samme plass: http://no.wikipedia.org/wiki/Konspirasjonsteori
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tenkte på demokrati jeg ;)

Men du er jo dum som et brød som du sier, så :eek:

Kan du noe om demokrati? Kan du noe om propeganda? Tror ikke det. Men kan du i det hele tatt lese?

Forskjellen her er at dette innlegget traff en veldig sårbar familie stamme, og med Riktig Propeganda. Så kommer noen som er i stammen, og skriker Hjelp, for slik er det ikke - men propeganda er slik. Så kommer FANklubber som sleiker ryggen på noen de kjenner eller har kjent, og gjør akkurat det samme, men, feilen de gjør er å spore av. Men det sier mere om at innlegget traff spikeren, enn at den feilet.

Hvem ønsker sannhet? Jeg, ikke dere, for dere prater den bort med å IKKE holde dere til tråden. Skal vi si 2-0 til meg. Ja tror det, for å ikke tåle sannheten, gjør man alt for å ikke måtte svare for seg, og starter å angripe - husk angrep er ett dårlig forsvar.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Den eneste grunnen til at det er så mange stammer, er jo at man ikke kan ha mer enn 20 i hver stamme. Dermed må man ty til litt andre ting. Det er fullt mulig å komme langt med så mange spillere. Bare se på oss i -NB- på V5, klart oss brukbart har vi ikke? Vi var i oppstartsfasen over 80 stk der og, uten at jeg husker helt akkurat hvor mange vi var. Nå er vi rundt 40 igjen. Mange har selvsagt sluttet, men noen er fortsatt igjen. Noen hadde knapt spilt TW før de kom til oss, nå er det store og sterke spillere som kan spillet og selvfølgelig har en vanvittig lojalitet til stammen som har gitt dem sjansen.

Ikke kom til meg å si at det ikke går an.
 

DeletedUser

Guest
Se på RNG Familien og BOL ;) Veldig mange som er i di stammene. Det har ikke gått galt der (ennå), jeg er selv i stammen og elsker den. Hvorfor kan vi ikke vere mange i en familie uten at det går galt?
 

DeletedUser

Guest
Hvis noen er interessert så har man på .net kunnet vinne en verden som en del av en allianse. Selv om det bare er øverste stammen som får premium der.

Alle blir sliten av å kjempe mot overmakten, det må man bare ærkjenne. Man kan ikke måle styrke eller ferdigheter før man er jevnbyrdige som et utgangspunkt.

[sarcasm]Ånei, at jeg ikke tok hensyn til det når jeg ga mitt svar på hva jeg syns om hans prestasjoner på V2.[/sarcasm]

Selvfølgelig gjorde jeg det. Jeg har tross alt holdt på med dette tullet her noen år, så har en viss erfaring med å si hvor mye kompetanse noen viser. Selv fra starten av var RUAB aldri noen utfordring. Syns forresten din påstand om at man bare kan måle styrke/ferdigheter når man starter ut jevnbyrdige er... underholdene. Man er aldri jevnbyrdige. Det vil alltid være faktorer som man ikke har kontroll over, men må gjøre det beste ut av det. Det betyr ikke at man ikke kan få en god idé av noens nivå allikevel.

Morsomt at du drar fram en intelligenstest, forresten. Det er fint lite relevant hvor smart man er når man oppfører seg som en idiot. Ikke at jeg sier at du nødvendigvis gjør det, men noen i tråden her gir nå inntrykk av det...
 

DeletedUser

Guest
Hvis noen er interessert så har man på .net kunnet vinne en verden som en del av en allianse. Selv om det bare er øverste stammen som får premium der.



[sarcasm]Ånei, at jeg ikke tok hensyn til det når jeg ga mitt svar på hva jeg syns om hans prestasjoner på V2.[/sarcasm]

Selvfølgelig gjorde jeg det. Jeg har tross alt holdt på med dette tullet her noen år, så har en viss erfaring med å si hvor mye kompetanse noen viser. Selv fra starten av var RUAB aldri noen utfordring. Syns forresten din påstand om at man bare kan måle styrke/ferdigheter når man starter ut jevnbyrdige er... underholdene. Man er aldri jevnbyrdige. Det vil alltid være faktorer som man ikke har kontroll over, men må gjøre det beste ut av det. Det betyr ikke at man ikke kan få en god idé av noens nivå allikevel.

Morsomt at du drar fram en intelligenstest, forresten. Det er fint lite relevant hvor smart man er når man oppfører seg som en idiot. Ikke at jeg sier at du nødvendigvis gjør det, men noen i tråden her gir nå inntrykk av det...

Oppførsel i sosiale situasjoner måles i EQ, og ikke IQ. Så jeg er ikke uenig i det ressonementet.
Men ofte avhenger det igjen av hvordan man selv blir oppfattet. Noen er uenig uansett, bare for å være det. Mens andre leser ikke en gang innholdet.
Enig i at ikke alltid utgangpunktet er at man må være jevnbyrdige, nå siktet jeg ikke nødvendigvis til at man hadde like mange byer osv, men mer på kunnskap og innsats.

Men tilbake til emnet: Kan så være at Villarreal har et poeng i at de er så mange lojale medarbeide etter V5 deltagelse. Men det får vise seg i fremtiden og se hvem som hadde rett. Tråd-starteren, eller de som forsøker å dementere innholdet ved å diskutere andre ting.
 

DeletedUser

Guest
Tenkte på demokrati jeg ;)

Men du er jo dum som et brød som du sier, så :eek:

1 ting er å si det, ord skader ikke. En annen ting er å leve det ut. Ord bruker man bare for å se om andre har fantasi nok til å finne på noe nytt istedet for å gjenta andre. Og er i så måte et middel for å se om andre klarer å holde seg til emnet. Eller om de ønsker å diskutere person eller spillet.
Mens brød er et middel for å hemme sulten.
 

DeletedUser

Guest
Den eneste grunnen til at det er så mange stammer, er jo at man ikke kan ha mer enn 20 i hver stamme. Dermed må man ty til litt andre ting. Det er fullt mulig å komme langt med så mange spillere. Bare se på oss i -NB- på V5, klart oss brukbart har vi ikke? Vi var i oppstartsfasen over 80 stk der og, uten at jeg husker helt akkurat hvor mange vi var. Nå er vi rundt 40 igjen. Mange har selvsagt sluttet, men noen er fortsatt igjen. Noen hadde knapt spilt TW før de kom til oss, nå er det store og sterke spillere som kan spillet og selvfølgelig har en vanvittig lojalitet til stammen som har gitt dem sjansen.

Ikke kom til meg å si at det ikke går an.

Mulig det går an, men da er det noen som trekker i trådene uansett. På en eller annen måte.

Men jeg vil uansett oppfordre de som kan: ANGRIP DEM, OG TA IFRA DEM INITIATIVET. Først da får man se, hvor mange lojalister som finnes der inne.
 

DeletedUser

Guest
Hva er det du vil? Ødelegge J.F.F? Vi spiller for morro skyld så hva er det du prøver på? Ødelegge for oss på grunn av at vi spiller Just For Fun? Lol ..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvordan har du fått et possitivt rykte TC? Lettere sagt hvor mange accounts trenger du for å klare det? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Sikkert 100 accounts :) Jeg har et dårlig rykte. (Trengte faktisk ikke to accounts for og få det til, just one :cool:)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Mulig det går an, men da er det noen som trekker i trådene uansett. På en eller annen måte.

Trekker i trådene ja. Vi har alltid hatt en sterk ledelse med klare mål.

Men jeg vil uansett oppfordre de som kan: ANGRIP DEM, OG TA IFRA DEM INITIATIVET. Først da får man se, hvor mange lojalister som finnes der inne.

Må bare takke deg for dette propagandaforsøket jeg, TC. Når du skriver sånt som dette, så har det jo motsatt effekt. Så gjerne fortsett.
 

DeletedUser

Guest
Dette må være det verste forsøket på propaganda jeg noen ganger har sett :eek:
 
Topp