Kart for verden 2

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Store stammer tatt ut, jaja du kan jo drømme og tro dere har gjort det stort
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, man er ikke store om man sletter seg selv, isteden for krig. Da er man feig! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Store stammer tatt ut, jaja du kan jo drømme og tro dere har gjort det stort

Jeg er en lykkedrømmer ja. Men med storhet regner jeg ikke en stammes poengsum eller store slag som er vunnet.. La meg fortelle deg en liten historie...



En gammel stammeleder i gamle -Rome- sendte en dag sin beste soldat til den klokeste blant katter for å få vite lykkens hemmelighet. Da soldaten hadde reist gjennom ørkenen i førti dager, kom han til en vakker borg som lå på toppen av et fjell. Der bodde den vise katten som soldaten søkte.

Soldaten trodde han skulle møte en helgen, en eneboer, men isteden kom han inn i en sal der det var et yrende liv; handelsmenn kom og gikk, folk stod langs veggene og pratet, et lite katteband spilte vakre kattemelodier og midt i rommet stod et bord som bugnet av de lekreste rettene fra den kanten av verden. Den vise katten snakket med alle, og soldaten måtte vente i to timer før det ble hans tur til å bli hørt.

Den vise katten lyttet oppmerksomt mens soldaten forklarte formålet med besøket. Da soldaten var ferdig, sa den vise katten at han dessverre ikke hadde tid til å forklare lykkens hemmelighet der og da. Han ba soldaten om å ta seg en tur rundt i palasset og komme tilbake to timer senere. - Jeg vil imidlertid be deg om en tjeneste, sa den vise katten til slutt og rakte soldaten en teskje som han dryppet to dråper katteblod i. - Når du går omkring, skal du holde denne skjeen uten å spille blodet.

Soldaten vandret opp og ned de brede trappene i palasset med blikket stivt festet på teskjeen. Etter to timer gikk han tilbake til den vise katten. - Nå, sa den vise katten, - har du sett de Persiske veggteppene som henger i spisesalen min? Så du hagene fra LAW som det ble brukt 100 år på å anlegge? La du merke til de vakre pergamentene fra Elites storhetstid i biblioteket mitt?

Skamfull måtte soldaten innrømme at han ikke hadde sett noen verdens ting. Han hadde bare vært opptatt av å ikke søle bloddråpene som den vise katten hadde gitt ham. - Så gå tilbake og se alle de skattene verden 2 rommer, sa den vise katten. - Du kan ikke stole på en katt hvis du ikke kjenner huset hans.

Soldaten, som hadde klart å falle mer til ro nå, grep skjeen og gikk på ny gjennom palasset, og denne gangen la han merke til alle kunstverkene som hang på veggene og ned fra taket. Han så hagene, fjellene omkring, blomstenes prakt, hvor utsøkt alle kunstverkene var plassert i forhold til hverandre. Da han atter stod foran den vise katten, fortalte han om alt han hadde sett.

- Men hvor er de to dråpene med blod som jeg ga deg? spurte den vise katten. Soldaten kikket ned på teskjeen og så at han hadde sølt dem ut.

- Dette er det eneste rådet jeg har å gi deg, sa den klokeste av de kloke. - Lykkens hemmelighet består i å se alle verdens skatter og aldri glemme de to bloddråpene i skjeen.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vel, man er ikke store om man sletter seg selv, isteden for krig. Da er man feig! :cool:

Shank, morsomt:D

Sindle
Hadde dere tenkt å krige med -Rome- dere da? Vi veit jo nå i etterkant at dere hadde planer om det.

Så jeg ser på det som Granpa og Runinter gjorde med -Rome- som eneste riktig da de så på Arica som en broderstamme.

Men men, dere kan nå sittte her og adle en masse gråbyer og snakke om hvor feige -Rome- var:rolleyes: Nå er det sol og sommer og dagene nytes godt.


God sommer alle sammen
 

DeletedUser

Guest
Man kan vel i grunnen si at Shanks fikk rett da.... De må heller adle gråbyer enn å gå til krig mot sine allierte.... Og de dolket "ikke" sine allierte i ryggen ved å ærklære dem krig....

Men what the heck... de står i hvertfall igjen som vinnere av v2. All hail the "champs".... Selv om jeg kommer til å nekte helt til ragnarok kommer, at dere han kriget noen i senk. Dere har mer slitt dem ut med råtten propaganda... men man vinner tydeligvis på den måten også :p

God sommer alle sammen:D
 

DeletedUser

Guest
Store stammer tatt ut, jaja du kan jo drømme og tro dere har gjort det stort

Åååååå så sint!

Føler for å peke ut at det er en viss forskjell på å planlegge krig og å mene at det høyst sannsynligvis vil bli krig. Just sayin'.

Shanks, jeg skjønte ikke historien din :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Han mener vel at man skal spille og kose seg, men passe på kontoen sin så den ikke blir sletta. For da vinner man verden2 (Lykken)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Åååååå så sint!

Føler for å peke ut at det er en viss forskjell på å planlegge krig og å mene at det høyst sannsynligvis vil bli krig. Just sayin'.

Shanks, jeg skjønte ikke historien din :p

Derfor historien var morsom, og overraskende at det kom noe sånt i stedet:D

Det er vel en måte å dekke over ting på, og da kan man jo også forstå reaksjonsmåten på mange ting. Og hvordan ting har blitt håndtert?

Da skjønner jeg også hvorfor dere ville at Arica2 skulle adle rimmen.

Men jeg savner da heller når Elite var til stede, de viste vi iallefall hvor vi hadde på godt å vondt:eek:
 

DeletedUser

Guest
Derfor historien var morsom, og overraskende at det kom noe sånt i stedet:D

Det er vel en måte å dekke over ting på, og da kan man jo også forstå reaksjonsmåten på mange ting. Og hvordan ting har blitt håndtert?

Da skjønner jeg også hvorfor dere ville at Arica2 skulle adle rimmen.

Men jeg savner da heller når Elite var til stede, de viste vi iallefall hvor vi hadde på godt å vondt:eek:

Jeg skjønte ikke bæret av det der. Jeg tror du har innbildt deg litt av hvert :)
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Shank, morsomt:D

Sindle
Hadde dere tenkt å krige med -Rome- dere da? Vi veit jo nå i etterkant at dere hadde planer om det.

Så jeg ser på det som Granpa og Runinter gjorde med -Rome- som eneste riktig da de så på Arica som en broderstamme.

Men men, dere kan nå sittte her og adle en masse gråbyer og snakke om hvor feige -Rome- var:rolleyes: Nå er det sol og sommer og dagene nytes godt.


God sommer alle sammen



AriCa og AriCa2 er EN enhet. Altså, *finner fram teskjeen*, ett angrep på seQuence for eksempel, er ett angrep på meg. Ett angrep på AriCa2, er ett angrep på AriCa. Jeg synes VIRKELIG -Rome- er mye til ''brur'', når dem ypper mot AriCa2, samt angriper... Ta noen på deres egen størrelse... :)

Teskje'Pownage :D
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
AriCa og AriCa2 er EN enhet. Altså, *finner fram teskjeen*, ett angrep på seQuence for eksempel, er ett angrep på meg. Ett angrep på AriCa2, er ett angrep på AriCa. Jeg synes VIRKELIG -Rome- er mye til ''brur'', når dem ypper mot AriCa2, samt angriper... Ta noen på deres egen størrelse... :)

Teskje'Pownage :D

Teskje'Pownage :D da må du titte på adlingslisten til Arica og Arica2 før du går off med sånn utalelsen.

Er dumskap uvitenhet, eller uvitenhet dumskap?
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, vi adler mer enn noen andre har gjort noensinne på .no ?

Tja, jeg tenkte at du kunne svare på om dunmskap er uvitenhet, eller motsatt.. ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja, vi adler mer enn noen andre har gjort noensinne på .no ?

Tja, jeg tenkte at du kunne svare på om dunmskap er uvitenhet, eller motsatt.. ;)

Du ville ikke svare på det med egen størrelse:D

Ja det er nok moro å adle gråbyer:) grattis med seier
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Egen størrelse ? AriCa2 er liten. -Rome- var større og AriCa er deres likemenn! Vi er like store, men ikke like dumme :D
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Egen størrelse ? AriCa2 er liten. -Rome- var større og AriCa er deres likemenn! Vi er like store, men ikke like dumme :D

Uff uff, du er ikke mye oppegående:confused:

Du må se på hva dere har adlet i de siste 6 mnd, så ser du at du dummer deg ut med en sånn kommentar
 

DeletedUser

Guest
Egen størrelse ? AriCa2 er liten. -Rome- var større og AriCa er deres likemenn! Vi er like store, men ikke like dumme :D

Sist jeg sjekka var Arica tre ganger så store som R I P her om dagen, så det der er vel å bomme litt? Og mindre skal R I P bli. Gratulerer med seieren, det var ikke nok folk som ville kjempe så da gadd ikke vi som ville heller.

Synd det aldri ble den vennskapskrigen som først ble planlagt. Den skulle kommet med en gang. 6 av 10 (?) i den gamle Rome-ledelsen slutta samtidig, og nå slutter tre av de fire siste. Jaja, dere får kose dere AriCa. Var hyggelig å spille med dere den gangen vi kjempet mot Elite. Synd forholdet mellom stammene ble som det ble til slutt, og vi får håpe ikke det sånn det vil bli husket.

Dere får kose dere med de to kontinentene med gråbyer dere har igjen før dere når frem til de som fremdeles spiller fra gamle Rome :D Kjenner jeg en del spillere i Arica rett så blir vel ikke det noe problem, mens for de som faktisk er glade i å krige så skjønner vel også de at denne verdenen snart ikke er verdt å spille så mye på lenger.
 
Topp