Krigs Erklering til RNG & Noobs

DeletedUser

Guest
Tror folk undervurderer den skaden BuRn kan gjøre for RNG og BOL jeg! Hvis dere ikke er klar over det, så har BuRn flere gode spillere som har et ENORMT potensial til å ødelegge selve kjernen til RNG. Det tror jeg de er livredde for. Her er de sikkert rolige og "jada, dette ordner seg nok", mens på forumet er det sikkert "HERREGUD HVA SKAL VI GJØRE NÅ?!" :D

Altså BOL kommer til å "hjelpe" med sine "nukes" som tar over 200++++++++ timer og det er ikke mange som kommer til å sende engang.. Flere i BOL har ingenting imot BuRn og vil derfor heller "konsentrere" seg om IB fam. De vil også gå lei av å sende angrep som tar en uke før det treffer og evt 2 uker for at de er hjemme igjen. Moro.... NOT!

Og det er jo logisk at IB fam støtter disse rebellene som understreker hva vi også mener om RNG. Nå har ikke vi gjort noe så drastisk og markant, men BuRn er vårt svar på dette. Heia BuRn! Støtte er på vei! ;)

Og Jazcan.. Alt trengs ikke detaljeres når alt er sagt på forhånd. Les litt mellom linjene og med et personlig syn på det.. Når det står "Noobs" betyr det selvsagt deg og resten av gjengen! :jsmiley:

Alt jeg kan si er GO BuRn!
 

DeletedUser

Guest
Tror folk undervurderer den skaden BuRn kan gjøre for RNG og BOL jeg! Hvis dere ikke er klar over det, så har BuRn flere gode spillere som har et ENORMT potensial til å ødelegge selve kjernen til RNG. Det tror jeg de er livredde for. Her er de sikkert rolige og "jada, dette ordner seg nok", mens på forumet er det sikkert "HERREGUD HVA SKAL VI GJØRE NÅ?!" :D

Svarer i BOLD siden jeg ikke gidder å bruke sitat så mye... Vel, det er dine antagelser... Kan for øvrig nevne at BOL har mottatt kritikk for å ha støttet RNG i å "ta en stamme som er fem ganger så liten", om jeg ikke husker feil... Så ikke ut som om de ble så utrolig undervurdert den gangen =P

Altså BOL kommer til å "hjelpe" med sine "nukes" som tar over 200++++++++ timer og det er ikke mange som kommer til å sende engang.. Flere i BOL har ingenting imot BuRn og vil derfor heller "konsentrere" seg om IB fam. De vil også gå lei av å sende angrep som tar en uke før det treffer og evt 2 uker for at de er hjemme igjen. Moro.... NOT!

Mine nukes tar UANSETT 200 timer mot fronten, så jeg kan sende p hvem jeg vil =P

Og det er jo logisk at IB fam støtter disse rebellene som understreker hva vi også mener om RNG. Nå har ikke vi gjort noe så drastisk og markant, men BuRn er vårt svar på dette. Heia BuRn! Støtte er på vei! ;)

Så dersom vi skal konsentrere på IB som dere tror, og dere skal støtte BuRn istedenfor deres egen front, hvordan går det da med IB? Er nok neppe dette som skjer, selv om IAP og ally har blitt forvekslet av IB før ;P

Og Jazcan.. Alt trengs ikke detaljeres når alt er sagt på forhånd. Les litt mellom linjene og med et personlig syn på det.. Når det står "Noobs" betyr det selvsagt deg og resten av gjengen! :jsmiley:

Altså, kunne gjerne være glad for å høre dette "alt" du snakker om... =) Har i hvert fall ikke lagt merke til at noen er noe mer n00b nå enn før denne BuRn-saken brøt ut, så opplys meg om du kan =)

Alt jeg kan si er GO BuRn!

Les BOLD, takk =)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hahaha! GO BURN står også i BOLD, så flott at du også mener det! <3 <3 <3

LOL! Må også si at du heller ikke har fattet bæret av noen ting :)
Det må være kjedelig å være deg. Spill opplevelsen er nok ikke så moro når det tar 200 timer å angripe noen.. :eek:

Anywho... IB fam vil få et svekket RNG mot seg framover, noe som tilsier at vi har fått litt ekstra støtte å rutte med, noe BuRn kan få litt av, hvis det er nød. Og siden BuRn også er fiender med BOL, så kanskje BOL må forsvare seg også, så ser ikke logikken i din tankegang. Du har tydeligvis ikke tenkt igjennom før du skrev.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! GO BURN står også i BOLD, så flott at du også mener det! <3 <3 <3

LOL! Må også si at du heller ikke har fattet bæret av noen ting :)
Det må være kjedelig å være deg. Spill opplevelsen er nok ikke så moro når det tar 200 timer å angripe noen.. :eek:

Anywho... IB fam vil få et svekket RNG mot seg framover, noe som tilsier at vi har fått litt ekstra støtte å rutte med, noe BuRn kan få litt av, hvis det er nød. Og siden BuRn også er fiender med BOL, så kanskje BOL må forsvare seg også, så ser ikke logikken i din tankegang. Du har tydeligvis ikke tenkt igjennom før du skrev.

1) Tenker ALDRI igjennom før jeg skriver, hvordan har det seg da at jeg har så mye mer rett enn deg? :p

2) Det med at Go BuRn sto i BOLD hadde jeg glemt, skal rette det ASAP... Takk for at du sa ifra :)

3) Spillopplevelsen min er helt flott ;P

4) Det at du ikke ser logikken i min tankegang får være ditt problem. Jeg er ikke så trangsynt, og klarer faktisk fint å se logikken i både din og min tankegang =)

5) Du har bare svart på to av mine svar. Hvor er den andre halvparten? Venter spent :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nuvell, er sent så skal være rask. Klarte og slette innlegget èn gang alt, håper og ikke gjennta det nå..

Syns denne tråden har vært ganske underholdende, jeg Har ikke kommet noen skikkelig propaganda å slåss mot, så jeg ligger her og slapper av med mellom-argumentering xD
- Vi får fikse på det, gutten min

"Krigs Erklering til RNG & Noobs"

så pen tittel på tråden, kan jeg spørre om hvem du da henvender deg til med "noobs" eller skal jeg ta det som tolking av at du referer til: IB'fam / BOL'fam / VK'fam ?
eller siden du sier "føderasjon" så antar jeg du referer til deres allierte. Jaja, skal si jeg er [sarkasme]"meget imponert"[/sarkasme] over deres krigserklæring da.

snakk om å starte en tråd med lavt inngangs nivå på fremtidig diskusjon i tråden.

Sorry Jazcan, men jeg må nesten få lov til og besvare deg her. Håper du ser på dette som en finfin invitasjon til en liten debatt, jeg ser ihvertfall frem til det!

1) Om du hadde lest innlegget til vedkommende, i stedenfor og leke "jeg laget tråden", så hadde du fort funnet ut hvem det var vinkla imot. At han kaller fienden sin for "noobs" er da helt forståelig sånn dem har oppført seg i den siste tiden, dont you think? Men sikkert - er vanskelig og se sånt ifra deres "høye" hest, får håpe den ikke stumpler da? ;) [/quote]Vi håper RNG og BOL får viljen sin nå, vi erklerer krig mot RNG og Resten av den onde føderasjonen av noobs.[/quote]

2) Erklæringen til vedkommende var helt grei, ja. Enkel, og veldig åpen for diskusjon. Syns dette er et bra tiltak av han og legge ut på forumet sånn vi kan få diskutere det, og eventuelt heve aktivitetsnivået på V1. At det smeller godt mens vi driver på, får så være, gøy er det nå ihvertfall.
snakk om å starte en tråd med lavt inngangs nivå på fremtidig diskusjon i tråden
- som jeg sikta til, er dette vår jobb og skaffe en liten diskusjon angående dette. Om du ikke ser mulighetene, gjør ihvertfall jeg det.

3) Jeg skjønner han litt også, på en måte. Hvorfor lage en stor propagandatråd med krusseduller på, når den bare er ment for lille, redde RNG? (provoserer, provoserer) I mine øyner så har dem ikke fortjent et punktum èn gang, men Granny har vist generøsiteten og laga denne korte snutten som var nok av informasjon til at jeg ble glad.


- Capitan, du stiller spørsmålstegn bak "hvor krigen" skal foregå.. Hvorfor ikke logge inn og ta en titt? :rolleyes:

Jeg kan besvare ditt spørsmål. Følg med på TWstats fremover, så finner du raskt nok ut av spørsmålet ditt. God jul (selv om det er i seneste laget).

Så sier jeg som en annen før meg skrev; "Good luck BuRn. take down the noobs"

God natt

- Kenn
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Svaret mitt ble fjernet av mod :(

Så hvis jeg ikke kan skrive hva jeg mener her på forumet så blir det vanskelig å bli med her.

Sensurere nicket kanskje?

Men det er riktig det som winterweird sa om min lille "melding" lengre oppe her. Meldingen kan hvem som helst lage, så om Black Rose ønsker seg litt mer troverdighet i det hun sier foreslår jeg at hun går litt inn i seg selv å fisker opp bevis som faktisk fungerer, for det forsøker hun kom med nå er et tegn på å desperat gulpe fram bevis for å støtte hennes meninger. Dessverre for henne så gikk det ikke slik hun hadde forestilt seg!
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
(yawn),

kan noen vekke meg når man slutter å skrive bullshitt her (tråden er jo stappet med det, inkludert topic navnet)
 

DeletedUser

Guest
Stats siden erklæringen ble sendt:

Side 1:
Tribes: , BuRn
Side 2:
Tribes: , RNG, BOL, V-BOL

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 1
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 115,619
Side 2: 9,479
Forskjell: 106,140

chart
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Finn statestikk :p

men glder meg mere til å se den siste månden når vi kommer så langt :p

Lykke til RNG og RNGA :p

blir morro dette :jsmiley:
 

Paddehatt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
..og at Padde har ett svorent hat mot RNG og BOL er jo ingen hemmelighet, merkelig for en fengselsassistent at han skal ha så mye sinne i seg :)))

Hvor har du fått dette sludderet ifra? Kan umulig være noen pålitelig kilde...

Er fristende å spille når det er ett så veldekket koldtbord på v1 :D men jeg lar den ballen ligge død...
 

DeletedUser

Guest
Hehe, morsomt dette, men husk at dette ikke er ingame, så fullt lovlig å respektere hverandre ;) Rart BuRn tok seg så god tid som de gjorde også... Dette vil nok bli tøft for RNG. IB vil nå presse fullt mot dem sammen med burn og det er begrenset hvor mye vi kan hjelpe dem. Flott at det skjer noe mer enn den kjedelige IB-fronten :D
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ta det som du vil, jeg blir bare sliten av dine lange komentarer så velger å svare kort
Har heller ikke tid til å være så aktiv her som jeg ønsker så da sier det sitt, men du får bare kverulere å babble i vei med de som har lyst. Bare ikke legg så mye i det hvis du vil ha svar fra meg

Haha , BR skal du sette opp kv'er hele tiden som du gjorde på v4 før du sakte men sikkert velger og oppløse BuRn og gå grå og ta med deg alle som på v4 ? :D

Og MD eneste grunnen for at du liker BuRn er at de går til kirg med oss , hadde de valgt IAP eller allianse hadde du garantert hatet dem :eek:

Jeg kan jo også si at jeg tror BOL gjerne vil hjelpe da alle i den stammen der som liker og kalle alle andre noobs er BOL hatere :rolleyes:
Problemet er nok bare at BOL er for langt borte til og hjelpe til med noe nyttig ;)
 

DeletedUser

Guest
Mange medlemmer liker krigen mot BuRn dårlig, enkelte medlemmer ser en så svart fremtid at de må ty til forsøk på overganger til oss i BuRn. Dere her på forum får tro hva dere vil, men jeg personlig er ganske så sikker på at det er en real krisestemning i RNG. Kanskje de sitter så dypt i det at de aldri kommer seg opp igjen? Time will show. Lykke til, RNG.
 

DeletedUser

Guest
Ta det som du vil, jeg blir bare sliten av dine lange komentarer så velger å svare kort
Har heller ikke tid til å være så aktiv her som jeg ønsker så da sier det sitt, men du får bare kverulere å babble i vei med de som har lyst. Bare ikke legg så mye i det hvis du vil ha svar fra meg
Copycat!

Haha , BR skal du sette opp kv'er hele tiden som du gjorde på v4 før du sakte men sikkert velger og oppløse BuRn og gå grå og ta med deg alle som på v4 ? :D
Skjønner at du forsatt er bitter for at du fikk avslag om å komme inn i Capes ja.
Det er bare tull av deg å skrive det her da det har blitt fortalt om grunnene for at vi sluttet, men svelg kamelen du og vit at jeg ikke var alene om å styre Capes og heller ikke nå BuRn ;)
Jeg hadde meget lite kv på v4, men rart at dette forsatt plager dere....lol

......
 
Topp