Let's Dance!!

DeletedUser

Guest
HAHAHAH, ååååå så sinna da ^^

Se jeg bryr meg a: -.-

Hva er poenget med tribalwars da lille venn?? Det er å vinne en verden, hvordan gjør man det da??? Tenk litt på den du, så kan du komme tilbake til meg med de refleksjonene du har gjort deg ang. det du akkurat "lirte av deg".

At jeg kan være arrogant kan jeg være enig i, men jeg har masse argumenter som bare avskrives som uten mening, fordi folk ikke finner motargumenter...tørr påstå at jeg er en over gjennomsnittlig god debattant, så plz, kyss den laveste delen av rævva mi!

Whateva' cracka'
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
HAHAHAH, ååååå så sinna da ^^

Se jeg bryr meg a: -.-

Hva er poenget med tribalwars da lille venn?? Det er å vinne en verden, hvordan gjør man det da??? Tenk litt på den du, så kan du komme tilbake til meg med de refleksjonene du har gjort deg ang. det du akkurat "lirte av deg".

At jeg kan være arrogant kan jeg være enig i, men jeg har masse argumenter som bare avskrives som uten mening, fordi folk ikke finner motargumenter...tørr påstå at jeg er en over gjennomsnittlig god debattant, så plz, kyss den laveste delen av rævva mi!

Whateva' cracka'

Jeg er overhodet ikke sint, jeg er bare skremt. Skremt av hvor latterlig dårlig du er til å argumentere for hvorfor nettopp folk med lav OD og lite poeng ikke kan uttrykke seg på dette forum. Da det er som du sier, et offentlig TW forum.
Så hvis du har så mange gode argumenter så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kommer med dem, fordi jeg har ikke sett et eneste godt argument for at folk ikke skal få lov til å uttrykke seg.

Hvis du er over gjennomsnittet på debattanter her, så må nivået være latterlig lavt. En god debattant sier ikke at man ikke leser svaret fordi ordene ikke har noen "tyngde". Da må du argumentere for det. Og si at jeg ikke har nok poeng eller OD holder rett og slett ikke.
Og så vondt som å kysse den seige hengeræva de, vil jeg ikke meg selv.
 

DeletedUser

Guest
hvis jeg skal argumentere for hvorfor folk med latterlige stats ikke skal kunne uttale seg i en tråd som dette er det bare logisk at de som mener det motsatte argumenterer for det motsatte, så langt er det tydeligvis i dine øyne en gjeldende konsensus at; jo folk med taperstats skal kunne uttale seg. Saken starter på et nøytralt stadie, derfor savner jeg å se et argument mot meg med en saklig verdi, det har jeg ikke sett så langt, og alt dere har mot meg er at jeg ikke bestemmer om de skal kunne uttale seg eller ikke.....sant nok, men jeg vinner fortsatt debatten!

Og forøvrig handler tråden om en kamp mellom TBA og DOF, faktisk en kamp mellom Sword of Die og Ex-con for å være nøyaktig, hvor du kommer fra får du spørre morra di om, du har hvertfall ingen skjellig grunn til å uttale deg her i det hele tatt.

Suck it
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og forøvrig handler tråden om en kamp mellom TBA og DOF, faktisk en kamp mellom Sword of Die og Ex-con for å være nøyaktig, hvor du kommer fra får du spørre morra di om, du har hvertfall ingen skjellig grunn til å uttale deg her i det hele tatt.

Suck it

Er fullt klar over hva tråden handler om. Hele denne diskusjonen vår handler om det å uttryke seg på offentlig forum. Jeg er for ytringsfrihet, samme om det er på TW forum eller ikke. Og det mener jeg er god nok grunn. Men dere kan fortsette å "danse" som tråden så pent heter.

Så dere får gå back on topic. Om du vinner diskusjonen kan du jo bare tro. Jeg gir faen. Så langt er ikke jeg overbevist.
 

DeletedUser

Guest
Yttringsfrihet handler ikke om å kunne ytre meningene sine i alle sammenhenger, det handler om at man ikke kan hindres i å ha en mening om ting og at om man yttrer dem ikke skal kunne dømmes for dem.

Har man ingen vettug rolle i en diskusjon/debatt kan man holde meningene sine for seg selv og heller gjøre seg opp en mening om diskusjonens utfall/utvikling.....

Og at jeg var vinneren i vår lille ordveksling er det liten tvil om, dine argumenter dreide seg hovedsaklig om å rakke ned på mine, det betyr med andre ord at du ikke kom med motargumenter i det hele tatt, det er oppskriften på hvordan man taper en diskusjon!

"Takk for bidraget ditt i denne tråden, uunnværlige ord ble yttret fra din side og det settes pris på kjell" -.-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
flott kj3llern, ditt poeng er at du vil si noe, bl00d sitt poeng er at man helst skal ha litt tyngde bak det man sier. selvom man har lov til å snakke, betyr det ikke at man burde, spesielt når man ikke har noe å bidra med i debatten -.- så langt er alt du har sagt "JEG VIL OGSÅ VÆRE MED, DERE ER DUMMINGER SIDEN DERE SIER JEG IKKE FÅR VÆRE MED, F DERE ASS", ikke akkuratt det man kan kalle et flott bidrag til en samtale, barnehage nivå tror jeg faktisk det kalles
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg bare sa at jeg var enig i spiralis sitt innlegg. Også kommer bl00d med et angrep på mine baller. Ser ikke helt grunnlaget. Man må få lov til å være enig og uenig. Men samme faen. Nå skal jeg se Liverpool tape.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg bare sa at jeg var enig i spiralis sitt innlegg. Også kommer bl00d med et angrep på mine baller. Ser ikke helt grunnlaget. Man må få lov til å være enig og uenig. Men samme faen. Nå skal jeg se Liverpool tape.

GO MANCHESTER UNITED!!!!!

love
 

DeletedUser

Guest
krangel på nettforum.. haha vm ass
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei, det måtte dommerhjelp til. Gi gult kort til feil spiller er en fantastisk prestasjon av dommeren.

Hvis du hadde sett etter så tok Philips å sparket bort ballen etter den taklinga som Ricketts hadde, som du TROR han fikk gult kort for. Phillips fikk gult første gang, for usportslig opptreden ;).

Kan vel si at ManU fikk litt dommerhjelp de og, var ikke lenge før Rooney kunne legge seg ned på puta si før Almunia var borti han..

Men Off Topic; Slutt :p
 

DeletedUser

Guest
Phillips?? Var det ikke Sean Davis som ble utvist da? :rolleyes:

Men storkampen i går var uten tvil Inter mot Milan. Den hadde alt :D
 
Topp