-NB- bryter aliansen med BERM

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
peiling

For meg virker det mer som du snakker om ting du ikke har peiling på. Men meg om det.
 
Sist redigert:

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Vær så snill folken slutt med den dritt slengingen.
Det fører ingen plass , detta er ikke noen gøye hele denne saken for begge stammene nb og berm .
men det er alltid to sier av en sak , å det gjelder de som er mot og for berm..
Er alltid noen faktorer som man ikke vet om, som kanskje, vis du hadde vist om den ikke hadde slengt så mye med leppa.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
stor i kjeften

forklarte vell dette til deg på skype også, men tar det her også for å få full klarhet i det.

Arcon slik jeg ser det hvertfall Krisitserer Arcon -NB- og sier vi har brytt avtaler på et tidligere tidspunkt. Jeg, Villarreal og chaosilex konfronterer ham med dette, og han svarer med å slette sitt innlegg... jeg sier min ærlig mening og mener at det ser ut som han snakker mannsjit i denne sammenhengen, og ser ikke på det som noen form for dritt slenging.


Mener tvert imot at det i denne sammenhengen er omvendt rett og slett. Jeg ber bare pent om et svar angående rykter han sprer. Blir så klart en smule frustrert når han bare plutselig sletter innlegget sitt og får meg og villareal til å virke som tullinger som snakker med oss selv. Og da synes jeg at ingen her inne burde bli overasket at jeg slenger med leppa. (det er tross alt det jeg gjør best)
 

DeletedUser

Guest
Det har seg sånn at jeg ikke kan uttale meg om akkurat hva jeg vil, og når mine innlegg går over en grense som resten av ledelsen ikke er enig i sletter jeg dem selfølgelig.

Jeg kritiserte heller ikke nb, jeg sa at dere var en god alliert, men at dere påstar at dere er et prakteksemplar blir å gå for langt i og med at det er nærmest umulig:)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
.

Jeg er en smule enig i det du sier angående prakteksemplar, men i min tw tid har jeg ikke støtt på noen stammer som har tilbudt så mye hjelp og krevd så lite i retur som vi har gjort, hva som er et prakt eksemplar får andre avgjørde så nokk om det.


Men det jeg reagerer på er hvordan du insinuerte til at vi i -NB- hadde brytt avtaler. Men så går tvert om og sletter innlegget ditt. Jeg personlig mener at dersom du først sier noe, får du være parat til å ta konsekvensene av det du sier og å fullføre det du starter på. Men skal ikke haaaale ut denne diskusjonen i det evige, forklarer bare situasjonen min for Susa som mener jeg slenger drit. Når jeg føler jeg bare forlanger hva som i mine er rimelig å forlange i denne sammenheng.
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen tvil om at NB har vært en utrolig alliert, derfor blir handlingen til BERM styret uforståelig. Klart NB oppfatter det som 176-176/Arcon the Beast sier nå som en ekstra fornærmelse opp i alt !!!
 

DeletedUser

Guest
Så alle her mener at nb her er detn store engelen? Så det har ikke noe å si med at de inngikk en allianse med PMS?
NB backstabber Berm like mye som Berm gjorde mot de. At de går til krig skjønner jeg, men når dere får ally med PMS er dere like patetiske som Berm.
Dere backstabber Berm, akkurat som de gjorde med dere.

Noen som har tenkt på det?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hvis Runinter eller jeg tar en avgjørelse som ledere,vil det få konsekvenser for hele stammen,
Slikt regner jeg med at det fungerer i BERM også.
Her i stammen tar vi store ting opp med resten av styret ,får vi gjør det.Dette for at de som vil kan si sin mening.
Hvis det er store insigelser mot det vi har planlagt,blir det som regel skrinlagt.
Her skrev jeg en post på delt lederforum mellom stammene våres,og forespurte hva BERM drev med og hvordan de kunne gå mot oss på denne måten.
Denne posten sto ubesvart i over to døgn.
Hvis resten av ledelsen i BERM ikke visste hva som foregikk,hvorfor reagerte de da ikke på denne posten?

Det kan jo være at de ville vente på at jeg skulle komme online (som jeg vanligvis ville ha gjort samme dagen) og svart dem. Jeg kom på og skulle til å svare, men så ble jeg jammet ut og mista alt av signaler. Skype funka litt i ny og ne, men det endte med at jeg heller gikk å sosialiserte meg med biljard på velferden i rein forbannelse på at mitt nett er det eneste som ikke funker på hele kaserna. ARgh
 

DeletedUser

Guest
Så alle her mener at nb her er detn store engelen? Så det har ikke noe å si med at de inngikk en allianse med PMS?
NB backstabber Berm like mye som Berm gjorde mot de. At de går til krig skjønner jeg, men når dere får ally med PMS er dere like patetiske som Berm.
Dere backstabber Berm, akkurat som de gjorde med dere.

Noen som har tenkt på det?

Hvis du blir backstabbet, så backstabber man de som backstabbet deg tilbake. Hvis -NB- trekker tilbake backstabbingen av -NB- er ikke BERM og -NB- skulls, men hvis de backstabber BERM så er de skulls, men hvis de ikke backstabber er de ikke skulls igjen, og hvis -NB- skal trekke tilbake backstabbingen av BERM må jo de backstabbe PMS.

Så hvis du mener at det er dumt å backstabbe, så blir det jo minst backstabbinger om PMS og -NB- forblir ally's? :eek:
___
:D:D
 

DeletedUser

Guest
Djeez, så det du mener om noen backstabber noen, så har dere lov til å gjøre det samme?
Hadde dere hatt noe respekt hadde dere gått til krig, uten å få ally med PMS. Jeg driter i hvem som gjorde hva først, dere har begge backstabbet hverandre.
Men er tydligvis ingen som reagerer på at -NB- gjorde det.
 

DeletedUser

Guest
det er veldig uprofesjonel måte og erklare krig på, så lang tid med allianse, over på et lite sekund.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hvis du blir backstabbet, så backstabber man de som backstabbet deg tilbake. Hvis -NB- trekker tilbake backstabbingen av -NB- er ikke BERM og -NB- skulls, men hvis de backstabber BERM så er de skulls, men hvis de ikke backstabber er de ikke skulls igjen, og hvis -NB- skal trekke tilbake backstabbingen av BERM må jo de backstabbe PMS.

Så hvis du mener at det er dumt å backstabbe, så blir det jo minst backstabbinger om PMS og -NB- forblir ally's? :eek:
___
:D:D

For et resonoment mister! Du fortjener jo nesten en granny for den der. Men nei, er nok neppe slik det er.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hvis du blir backstabbet, så backstabber man de som backstabbet deg tilbake. Hvis -NB- trekker tilbake backstabbingen av -NB- er ikke BERM og -NB- skulls, men hvis de backstabber BERM så er de skulls, men hvis de ikke backstabber er de ikke skulls igjen, og hvis -NB- skal trekke tilbake backstabbingen av BERM må jo de backstabbe PMS.

Så hvis du mener at det er dumt å backstabbe, så blir det jo minst backstabbinger om PMS og -NB- forblir ally's? :eek:
___
:D:D

Hææææ? :p
 

DeletedUser

Guest
brann2006 skrev:
For et resonoment mister! Du fortjener jo nesten en granny for den der.

Takk, takk! Granny'en deles ut av leif - verdensmester i overtaling av andre mennesker, bruker alle tilgjenglie midler, uansett hva, men dessverre så er han ikke verdensmester i overtaling av aper. :eek:
:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Djeez, så det du mener om noen backstabber noen, så har dere lov til å gjøre det samme?
Hadde dere hatt noe respekt hadde dere gått til krig, uten å få ally med PMS. Jeg driter i hvem som gjorde hva først, dere har begge backstabbet hverandre.
Men er tydligvis ingen som reagerer på at -NB- gjorde det.

Sånn det funker på Black Ops i hvertfall.. :p :D

Mange som reagerer på at -NB- gjorde det, hele BERM reagerer på at -NB- gjorde det, men er det noen andre enn de i BERM? Hvis det er, så er det veldig få.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke i Berm, eller -NB-. Selv om jeg har vært i begge stammene.
Dog har jeg sittet på første rad når drameat har pågått;)
 

DeletedUser

Guest
er det ikke slik brann's allianser vanligvis ender da? sier vel en del om han?
let the party begin.

Varg V
 

DeletedUser

Guest
Gjør det? Tror brann blir behandlet litt urettferdig her:) Slutt med alle personangrepene. (!)
 
Topp