-NB- bryter aliansen med BERM

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tror du virkelig at du slipper unna med dette leif ? Da er du naiv!!!!

Naiv for pokker? Er jo sannheten. Til syvende og sist er det -NB- som bestemmer hva som skjer her. Om dem (merk deg: ) ønsker å tro på de dem har vært fiender på siden ja nesten dag 1? Og oss på den andre siden. Jeg håper ihvertfall ikke siste ord er sagt før sannheten er ført fram og det spilles ut ifra det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Når du snakker om kvalm, eg blir kvalm av sånne som deg som aldri klarer og stå for noe av de du gjør. Bare raser på og når det går galt så skylder du på alle andre. Det er patetisk!! Hadde det vært noe guts i deg så hadde du lagt deg flat internt,bedt om unnskylding og sagt hvorfor du handlet sånn!! Sagt det som du sa til oss på skype. "Eg ville vinne v5, den har vart lenge nok"


Eg meiner vi skal legge ut noen km med logger, vise alle hvordan du har holdt på. Håper eg får alle med meg på det!!!!
 

DeletedUser

Guest
2. PMS vil ikke bare være et godt valg som allianse fordi de kan gå mot BERM de og, men de kan også være en ressurs for NB, og letter ett enormt trykk for NB.
3. PMS har hatt et "rolig og fint" forhold til NB opp igjennom tidene, og det er bare en minioritet av fronten til PMS som er mot NB. Altså har vi egentlig ikke kjempet særlig mye med NB, men at NB gikk til krig mot PMS som følger av deres allianse med BERM.

Tror du misforstod Leiv. Du vet godt at med PMS på laget så vil NB slippe endel nukes, og de slipper å deffe opp den fronten de faktisk har mot PMS fra før og da snakker jeg om frigjørelse av sikkert 100-200 defbyer. Samtidig vil de få hjelp mot BERM offensivt på mange måter. Så selv om vi ikke har sloss så mye, så VIL det som sagt lette et enormt press for de.

Og over til det bullshitet med merge. Så lenge BERM gikk med på at PMS ville inngå MERGE, så har dere sviktet NB. Men dere tror jo PMS er så forbanna lett å lure, så vi bestemte oss for å bruke samme taktikk som du brukte mot mange av våre medlemmer, og se hvor langt dere ville gå når vi sa oss "enig" i å inngå merge. Faktum er at PMS aldri ville blitt med i BERM! Verdiene dere viser når dere går bak ryggen til deres egen alliert, og begynner å samarbeide med fienden er ikke noe å være stolt av, og for oss var det bare en test på deres lojalitet til NB.

Men vi får se da Leiv, om stammen din klarer å holde seg i live, slik som PMS gjorde, selv om du lurte 4 unge mennesker til å gå over til BERM, noe som endte i samtlige tilfeller i tragedie. Ærlighet og lojalitet lenge leve!
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Naiv for pokker? Er jo sannheten. Til syvende og sist er det -NB- som bestemmer hva som skjer her. Om dem (merk deg: ) ønsker å tro på de dem har vært fiender på siden ja nesten dag 1? Og oss på den andre siden. Jeg håper ihvertfall ikke siste ord er sagt før sannheten er ført fram og det spilles ut ifra det.

Var vel i grunn BERM selv som bekreftet PMS sin historie om mergen.

Dere kan ha så mange argumenter for at dere ble lurt som dere bare vil, men faktum er at noen i BERM visste om at det var snakk om merg, før PMS tok kontakt med oss. Dette er er et svik i våres øyne.
Og at de da ikke gikk til oss, men "tilsynelatende" koste seg over å kunne ta rotta på -NB- er ikke noe vi kan kan/burde eller vil finne oss i.

At noen synes -NB- er den stygge ulven får de pent gjøre, men å sette en glorie på hodet og tro at enn selv ikke ville ha gjort det samme er å ha litt for stor tro på seg selv.

I mine øyne er det ikke til å legge under en stol at PMS ikke har spilt sine kort riktige.
Og hvis du har noen logger du vil vise fram bgm75 så får du gjøre det, ikke komme med tomme påstander om noe som kanskje ikke eksisterer.
Loggene som er mottatt er langt i fra km lange så du får ikke skryte på deg noe du ikke fortjener.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå er det jeg som sitter på de fleste "meterne" med logger fra mergesamtaler med BERM, og jeg har heller ikke for vane å utlevere private samtaler.
Men hvis Cleo/runinter vil vite noe er det bare å ta kontakt med meg direkte på skype så skal jeg gi deg det du vil ha.
Publisering av slike samtaler/logger her på forumet regner jeg med at de fleste respekterer at jeg ikke er med på.

Allikevel skal det ikke herske tvil om et par ting her:
Jeg og Brann/Espen/Leiv diskuterte merge i fullt alvor, på mitt initiativ.
Ledelsen i BERM ble i stor grad holdt utenfor ganske lenge.
Ledelsen i PMS tok muligheten til et samarbeid med NB fremfor en merge med BERM når denne sjangsen oppsto ettersom vi føler at vi har mye mer til felles med NB i måten å spille og oppføre oss på.
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Skulle gjerne lagt ut skypelogger her, men det får respektere det at noen ikke ønsker dette.

Rundt 1. mars. Brann og Myh (Leiv Eiriksson) prater med PMS angående en merg mellom stammene. PMS ser på dette som en løsning for å endre på V5 og deres egen situasjon, Leiv Eiriksson er med på forslaget og planlegger.

5. mars planlegger Myh og PMS nærmere hvordan dette skal gjennomføres. Det er helt klart en merg det er snakk om, selv om Brann prøver å si noe annet. Her er det et sitat fra Myh om den nye fronten "05.03.2011 11:23:47] Myh: vi ble enig om at hvis mange nok kommer over, så kommer d til å funke.. men d e jo en stor omveltning, og plutselig e d mange nye som kommer i front.."

Hmm, det høres ut som at BERM selvfølgelig bare skal ta over et par spillere fra PMS? Jeppers.....

Resten av ledelsen i BERM informeres samme dagen. Etter møtet fortsetter Myh praten med PMS med angivelig resten av BERM-ledelsen i ryggen.

-NB- hører stadig rykter om ting som er i ferd med å skje, men rundt 7-8. mars kommer det mer konkrete ting. Granpa lager en post den 8. på delt lederforum der han konfronterer BERM med anklagene som kommer. Posten står ubesvart i et døgn, minst før 176-176 aka Grimlock kommer med et tøysesvar. Hmm, BERM tar -NB- virkelig seriøst... Utenom dette skjer det ingenting, ingen gidder å svare før cirka 58 timer etter da to av spillerne i BERM-ledelsen legger seg langflate, antaglig vel vitne om at -NB- allerede har planlagt å si opp alliansen og vendt seg mot dem.

Det tok altså 58 timer man får et seriøst svar fra BERM, 58 timer. På en post der -NB- går ut med i utgangspunktet ganske krasse beskyldninger. Nå skal det sies at -NB- var i samtaler med PMS lenge før BERM endelig var klare for å svare oss, men likevel.

Hvordan ser det ut for andre når en har vært alliert med i lang tid lager hemmelige planer bak ryggen din i lang tid, og blir avslørt for dette? Er det -NB- som backstabber BERM når -NB- reagerer ved å velge seg en annen samarbeidspartner? Dere synes at -NB- skal være lojale overfor en stamme som planlegger å merge med fiendene deres og gå mot en?

Selvfølgelig. -NB- skal la BERM gjøre dette. Gjerne vente helt til de går til angrep. La støtte stå i byene deres i tilfelle planleggingen med PMS går feil, det kunne jo skje vet dere. :eek:
 

DeletedUser

Guest
-NB- hører stadig rykter om ting som er i ferd med å skje, men rundt 7-8. mars kommer det mer konkrete ting. Granpa lager en post den 8. på delt lederforum der han konfronterer BERM med anklagene som kommer. Posten står ubesvart i et døgn, minst før 176-176 aka Grimlock kommer med et tøysesvar. Hmm, BERM tar -NB- virkelig seriøst...

Me, me, me, meee!

Det var slik en ukomfortabel stillhet at jeg følte for å lette stemningen litt :) Hvis du skal dømme hvor seriøst BERM tar det ut ifra svaret fra den som argumenterbart er den minst aktive personen i BERM... Vel, for all del, kjør på :jsmiley:

Edit: Dessuten, du kom med noe om at ingen hadde baller til å svare - hvordan kan jeg motstå å svare på det? :eek:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vel, tror det er flere i BERM-ledelsen som er enig i at den kommentaren din ikke akkurat styrket BERM sin sak. Det ser jo bare dummere ut.

Men tror vel i grunn du er fornøyd med det som skjedde uansett.
 

DeletedUser

Guest
Du tror mye rart du. Jeg antok at alle var klar over at jeg teknisk sett ikke er en del av BERM sin ledelse, men det var kanskje en litt drøy antakelse. Hvis jeg skulle spekulere, så vil jeg si at mange i ledelsen til både BERM og -NB- er lettere misfornøyd med hele situasjonen.

Hva i all verden får deg til å tro at jeg er fornøyd med det som har skjedd?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Teknisk sett ikke, men angivelig visste ikke medlemmene i BERM om dette her, og du visste om det. Kan tro hva jeg vil jeg, din kommentar på forum f.eks, og det faktum at kontoen din endelig får en front.
 

DeletedUser

Guest
spennende lese stoff. men vanskelig å skjønne alt med tanke på masse useriøse ting som står her og mye manglende info. så vil bare si kordan eg oppfatter dette som ikkje har en anelse om ka som er skjedd. men eg har jo dannet meg min egen oppfattelse etter å ha lest her.
no tenker alle. (å hjelpe meg, han igjen) men her kommer det (halvveis med godkjennelse fra ryktebørsen igår kveld)

pms (jeeright) har snakket med noen i berm, ang. merge. om dette gjelder hele pms tviler eg på. tipper det gjelder en del aktive spillere. dette i sin helhet ikkje et direkte brudd på alliansen ettersom de bare styrker stammen slik de har gjort hele veien. (dette er noe alle stammer må) men ser vi lengre framover så ville dette vært nådestøtet for pms og er dermed bare første steg i planene om å vinne v5. dette ville gitt berm den fordelen de trenger for å kunne velte nb i neste ledd. og som alle vet med nb og pms ute av veien så skal det mye til for å stoppe berm.
nb får vite dette (noe som var pms sine planer fra starten) og må dermed ta sine nødvendige skritt. merger pms og berm så vil det være slutten på nb. dermed tar nb imot tilbudet fra pms om allianse.
så etter min lille "dumme" oppfatningsevne så har pms "lurt" berm, de har spilt kortene sine helt riktig og fått berm med på laget sitt, berm på sin side har latt vinner lysten og grådigheten overta og vært med på notene og dermed sitter de igjen med dårligere kort enn forrige runde. så vinneren her er pms og taperen berm, mens nb sitter ganske likt. selvsagt, de får det tøffere nå, pga større front. men hei, det er sånn man liker det. så all ære til pms for en slu men smart og godt kjørt plan. men å si at berm har gravd sin egen grav er feil, mye kan skje, så venter spent på fortsettelsen her.
og til dere som bare synes det kommer dritt ut av munnen min, dere synes nok dette kun er ment som dritt slenging og, men faktisk så er dette nøytralt skrevet av meg. håper eg iallfall. lykke til alle sammen :D
 

DeletedUser

Guest
Teknisk sett ikke, men angivelig visste ikke medlemmene i BERM om dette her, og du visste om det. Kan tro hva jeg vil jeg, din kommentar på forum f.eks, og det faktum at kontoen din endelig får en front.

Hmm, ja, jeg ser hvordan du tenker. Du bommer fullstendig, men allikevel. Jeg kan prøve å forklare.

Selve innlegget til granpa er nok til avsløre at noe var i ferd med å skje. Med tanke på hvor få stormakter det er i V5, og hvordan servere ofte, om ikke alltid, utvikler seg i slike situasjoner så er det ikke vanskelig å gjette seg til omtrent hva som skjer, eller mistenkes at skjer. Men jeg visste lite - jeg mener også å huske at jeg sa noe slik i svaret mitt der, ganske eksplisitt.

At kontoen min nå har en front, det skal glede meg? Uhm. Du fikk med deg den jeg sa om at jeg sannsynligvis er den minst aktive i BERM, ikke sant? Jeg er så lite aktiv at uten den som gjør alt arbeidet, og skal ha æren for praktisk talt alt kontoen har utrettet de siste månedene, så hadde kontoen vært grå lenge før nyttår. En front betyr arbeid og stress - noe jeg foretrekker å sky som pesten.

Nå kan du velge å tro på det jeg skriver, eller la være. Det er fint lite jeg kan gjøre med det :)
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Nå er det jeg som sitter på de fleste "meterne" med logger fra mergesamtaler med BERM, og jeg har heller ikke for vane å utlevere private samtaler.
Men hvis Cleo/runinter vil vite noe er det bare å ta kontakt med meg direkte på skype så skal jeg gi deg det du vil ha.
Publisering av slike samtaler/logger her på forumet regner jeg med at de fleste respekterer at jeg ikke er med på.

Allikevel skal det ikke herske tvil om et par ting her:
Jeg og Brann/Espen/Leiv diskuterte merge i fullt alvor, på mitt initiativ.
Ledelsen i BERM ble i stor grad holdt utenfor ganske lenge.
Ledelsen i PMS tok muligheten til et samarbeid med NB fremfor en merge med BERM når denne sjangsen oppsto ettersom vi føler at vi har mye mer til felles med NB i måten å spille og oppføre oss på.

du må jo være den mest falske spilleren på hele v5. spiller på vennskap, for å få d du trenger.
blir rett og slett kvalm av deg. og eg tviler ikke et sekund på at du lett gir disse "meterne" med skypesamtaler..
du skuffer gang på gang Remi..
men, eg e ferdig med deg.. du e blokket på skype, og eg kommer ikke til å svare på noe ig heller..
du e ute av mitt liv i hvert fall..
hade!

EDIT:
At du utnyttet at Espen var vekke, og fóret meg med feil info, var i grunnen ganske smart.
d skal du har credit for.. men men.. i'm out!
 
Sist redigert:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
sense

For en gangs skyld var det faktisk noe i det som ble skrevet av Morten.... Tror jeg trenger ei flaske med vin...
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
du må jo være den mest falske spilleren på hele v5. spiller på vennskap, for å få d du trenger.
blir rett og slett kvalm av deg. og eg tviler ikke et sekund på at du lett gir disse "meterne" med skypesamtaler..
du skuffer gang på gang Remi..
men, eg e ferdig med deg.. du e blokket på skype, og eg kommer ikke til å svare på noe ig heller..
du e ute av mitt liv i hvert fall..
hade!

EDIT:
At du utnyttet at Espen var vekke, og fóret meg med feil info, var i grunnen ganske smart.
d skal du har credit for.. men men.. i'm out!

Å spille på vennskap er faktisk ikke det værste du skal gjøre, det er mye bedre det, en å kjøre på lyving og tro at alt går veien hvis du prøver å lyve til dine allierte! Vet ikke når dere kommer krypende til PMS, om det er å spille på "venner" eller å "lyve"

Jeg ble også blokket på skypeeee daa... :(
 
Topp