Outlaw

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nå føler jeg virkelig det er på plass å dra fram denne. WTF? Dere er da ikke Outlaw! Dere er 911 + noen spillere med skillz, som etter hva jeg har fått med meg, syntes tanken bak Outlaw var tøff. Gjør dere nyttige for resten av oss, doner blod.

Dere kan jo selvfølgelig Hugze dere til toppen sammens med skygge, og på den måten lage en ny V2.. Noe som jo er helt etter hva grunnleggeren ønsket. At dere i 911 dra fram erfaring fra andre verdener om hva som fungerer best, er som å si at "vi er idioter hele gjengen, vi skjønner ikke ordet anarki". Merge merge merge

Bare for at dere skulle skjønne ordet.

Vil bare legge til at jeg syntes det var svært overraskende at The Ghost aka Nofjon1, ikke fikk plass i den stammen der. Kunne dere virkelig ikke ta han inn pga at han er den han er.. Skulle jo tro at det var nofjon og RV som var bak hele kuppet. Ja, det var helt klart ett kupp. En spade er en spade, selv om den er pynta med frynser og andre fine ord.

Jeg sier som Ronny Pøbel "Føkk Døkk"

Later haters

Det er HER jeg ser hvor lite info folk egentlig har, ang hva som har skjedd...
Både når det gjelder "kuppet" og The Ghost.

Men jeg skal la dere leve i troen på at dere sitter på fasiten, for det gjør denne lesningen litt mer morro :D
 

DeletedUser

Guest
Hvilken hule har du vært i hele denne tiden. Det jeg tror du snakker om, skjedde for lenge siden, det med “kuppet”. Hvorfor det kom på bane nå, er jeg usikker på.

Finner det merkelig at vi lenge lå på første plass i OD-A og har ligget på en solid andre plass en stund nå. Vi har heller aldri vært mange medlemmer og veldig lenge hatt høyest gjennomsnittelig poeng per spiller, det med lite rekruttering.

Føler det alene taler for seg selv og begraver Hugs merket, vel skal ikke mye til å begrave påstander som ikke har noe å støtte seg til.

Oppdiktete påstander er oppdiktete påstander, uansett hvor mange ganger du sier det til deg selv.

Ser frem til at du kommer med noe håndfast som det går an å jobbe med ;)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Hvilken hule har du vært i hele denne tiden. Det jeg tror du snakker om, skjedde for lenge siden, det med “kuppet”. Hvorfor det kom på bane nå, er jeg usikker på.

Finner det merkelig at vi lenge lå på første plass i OD-A og har ligget på en solid andre plass en stund nå. Vi har heller aldri vært mange medlemmer og veldig lenge hatt høyest gjennomsnittelig poeng per spiller, det med lite rekruttering.

Føler det alene taler for seg selv og begraver Hugs merket, vel skal ikke mye til å begrave påstander som ikke har noe å støtte seg til.

Oppdiktete påstander er oppdiktete påstander, uansett hvor mange ganger du sier det til deg selv.

Ser frem til at du kommer med noe håndfast som det går an å jobbe med ;)

- Tobben

Vi vet begge at det jeg sier stemmer tøffen, så la oss hoppe over den der "hvem f... er spionen din da" dialogen.

Jeg vil bare framheve at dere ikke er Outlaw, Outlaw er en stamme som jeg, og mine, liker.

Dere som kaller dere Outlaw, er bare en gjeng som har kuppet en stamme med kred. Så jeg står fortsatt inn for Ronny sine ord "føkk døkk"
Finner det merkelig at vi lenge lå på første plass i OD-A

Hvem da? 911, eller Outlaw som dere pynta dere med?

Nei, jeg har ikke sjekka TW stats, men Outlaw er nå 911 med glitter. (nei, ikke som spilleren, men som den pynten noen gutter liker).

Fremdeles: "Føkk Døkk"
 

DeletedUser

Guest
Om det var litt uklart, skift navn ffs.

Pride er jo et fint nick da. Om ikke, så kan dere sikkert bruke
HM32~I-m-Not-Gay-Posters.jpg
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
hahaha soylent green du har tapt x)

Ganondorf ber deg komme med håndfast materiale til å begrunne påstandende dine og du kommer med ronnys "føkk døkk"...

og jeg starter å betvile din erfarenhet nettopp pga hvilke ordbruk du putter ut..

kallenavnet "Hugz" innenfor tribalwars indikerer til en stamme som forsøker å alliere seg med alle og forsøker å unngå krig på alle måter.

Hvis du hadde fulgt med på v4 fra starten av så ville du visst at 911 falt ned på topp ODA listen rimelig kjapt og derimot Outlaw holdt førsteplassen lenge.


Og når du besvarer ganondorf og sier "Vi vet begge at det jeg sier stemmer tøffen, så la oss hoppe over den der "hvem f... er spionen din da dialogen."
Kan jeg spørre hvor ganondorf har nevnt spionering?

Tror Ganondorfs uttalelse om: "Hvilken hule har du vært i hele denne tiden?" passer deg på en prikk ;)

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Nå føler jeg virkelig det er på plass å dra fram denne. WTF? Dere er da ikke Outlaw! Dere er 911 + noen spillere med skillz, som etter hva jeg har fått med meg, syntes tanken bak Outlaw var tøff. Gjør dere nyttige for resten av oss, doner blod.

Dette kan dykk ikkje argumentere mot. Tore skapte Outlaw på sitt grunnlag, dykk stjelte det. Nåværande Outlaw er ikkje Outlaw, det er 911 med Torquemada og Playri (amstaff) i ledelsen.

forresten, indre konflikter er det kanskje ikkje, men det er lett som berre fy å få spionar inn i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Det er alltid lett å få inn en spion i en stamme, bare man har planlagt det godt nok.

Outlaw er etter min mening, en god stamme, med gode spillere. Men Tore Hund skapte Outlaw, men ga det bort når han leava stammen. Han lagde det sammen med andre spillere, og er ikke bare Tore Hund som skal ha æren for å ha lagd stammen.

Men mergen med 911 var smart for Outlaw, og smart for 911 vil jeg si.

Ledelsen der er dyktig, dyktigere og flinkere en mange andre ledelser på v4, etter det jeg har ærfart. Men også, alle kan gjøre feil, glemm ikke det.
 

DeletedUser

Guest
siden dere skal krangle sånn kan vi jo bare si at SKYGGE er den stammen om er best :p der er det iallefall ingen krnagler som dette ;)
 

DeletedUser

Guest
siden dere skal krangle sånn kan vi jo bare si at SKYGGE er den stammen om er best :p der er det iallefall ingen krnagler som dette ;)
Er da ingen som krangler i Outlaw heller...? ;)
Det er bare utstøtte ex-medlemmer av stammen og deres tilhengere som syter her, les: Dobermann & co. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er da ingen som krangler i Outlaw heller...? ;)
Det er bare utstøtte ex-medlemmer av stammen og deres tilhengere som syter her, les: Dobermann & co. :rolleyes:

Ikke nekt noe du vet er sant. Du vet at det er storkrangel innad i stammen :)
 

DeletedUser

Guest
Lolwut, storkrangel?

Er vel Yakuza en v3 stamme du har spion i du tenker på ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha soylent green du har tapt x)

Ganondorf ber deg komme med håndfast materiale til å begrunne påstandende dine og du kommer med ronnys "føkk døkk"...

Ja, kunne fort ha røpt mine kilder om jeg hadde sagt mer.. Så den står jeg for.

og jeg starter å betvile din erfarenhet nettopp pga hvilke ordbruk du putter ut..

Ok

kallenavnet "Hugz" innenfor tribalwars indikerer til en stamme som forsøker å alliere seg med alle og forsøker å unngå krig på alle måter.

Oh, det blir litt som om Outlaw skulle ha alliert seg med den eneste seriøse motstanderen sin det?

Hvis du hadde fulgt med på v4 fra starten av så ville du visst at 911 falt ned på topp ODA listen rimelig kjapt og derimot Outlaw holdt førsteplassen lenge.

Ja, da er vi jo egentlig enige på det punktet da? Dere er da ikke Outlaw! Dere er 911 + noen spillere med skillz.


Og når du besvarer ganondorf og sier "Vi vet begge at det jeg sier stemmer tøffen, så la oss hoppe over den der "hvem f... er spionen din da dialogen."
Kan jeg spørre hvor ganondorf har nevnt spionering?

Uhm.. Nå skal jeg sitere deg, litt tidligere i samme posten

Ganondorf ber deg komme med håndfast materiale til å begrunne påstandende dine og du kommer med ronnys "føkk døkk"...

På hvilken måte kan jeg komme med håndfast materiale, uten at jeg røper mine kilder? Hoff, har jeg nå busta meg selv ved å si at det finnes spioner i Outlaw? Føkk meg

Tror Ganondorfs uttalelse om: "Hvilken hule har du vært i hele denne tiden?" passer deg på en prikk ;)

Prikk meg her og prikk meg der..

~Jazcan~

Føkk døkk aka 6 tegn.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
soylent green:
Her har du tyeligvis tapt diskusjonen evig mye!

Eneste punktet du har et lite poeng, er når det kommer til spioner.
At det finnes spioner i Outlaw, som i alle andre stammer, ja helt sikkert.
Vi må bare være smarte nok til å finne vedkommende (eller gi fa*n) ;)

Men det hjelper å lese det du skal mot-argumentere mer enn en gang, slik at du ser hva du faktisk prøver å svare på.

Håper du kommer med en mer saklig post neste gang du poster, slik at det gir oss noe å kunne argumentere mot igjen.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Får nesten lyst til å være laber og rapportere deg for gjentatt banning x)

Ja, kunne fort ha røpt mine kilder om jeg hadde sagt mer.. Så den står jeg for.
Hmz, så du har egentlig ingenting å stå for "uten å nevne kildene dine", hahahaha...

Oh, det blir litt som om Outlaw skulle ha alliert seg med den eneste seriøse motstanderen sin det?
Så du mener at resten av v4 ikke er seriøse stammer? :rolleyes:

Ja, da er vi jo egentlig enige på det punktet da? Dere er da ikke Outlaw! Dere er 911 + noen spillere med skillz.
Synes nesten det er en fornærmelse å si at jeg er i Outlaw, viser jo bare hvor stor intel du egentlig har :cool:

Uhm.. Nå skal jeg sitere deg, litt tidligere i samme posten
Ganondorf ber deg komme med håndfast materiale til å begrunne påstandende dine og du kommer med ronnys "føkk døkk"...
På hvilken måte kan jeg komme med håndfast materiale, uten at jeg røper mine kilder? Hoff, har jeg nå busta meg selv ved å si at det finnes spioner i Outlaw? Føkk meg
Huff da, vi som aldri nevnte noe med spionering før du selv sa dette... nåvel har ikke mye med meg å gjøre anyhow... Å bruke en kilde av informasjon burde funke lett uten å måtte "buste" dets posisjon...

Aaanyhow.. hvis du vet så lite at jeg ikke er i Outlaw så er det ikke verdi i å forsøke å argumentere med deg en gang.
 
Topp