Patetiske berm

DeletedUser

Guest
Wow just WOW! Er PMS så mega desperat at dere sitter her og fisker etter hva dere skal gjøre for å holde orden i rekkene ? :) Nei du det får dere ordne selv.

At det ikke forundrer deg over at jeg reagerer over ordet feig viser at jeg har gjort min jobb:) Og at du faktisk har fortsått at det du gjor var det feigeste, sleipeste, mest uærlige du kan gjøre :) MEN det er ikke det diskusjonen handler om. Nei her prøver du rett og slett å vinkle inn diskosjonen på at Leiv ikke spiller et krigs spill.

1 Leiv Eiriksson [BERM] 16,30 Mio.

Jeg bare lurer? Er noen fra PMS rank 1 Od-a kansje? Tenkte meg det, der sitter nemmelig Espen! Hyll kongen!

Skal også inrømme at jeg å Espen har ikke alltid sett likt på saker, var ingen spillere jeg hatet mer da jeg spilte på v1 (muligens Hedgard og vår venn glitter konkurerer om andre plassen der men det er ikke relevant) Men er det EN ting jeg aldri har tenkt om denne personen, så er det at han spiller feigt! Kunne aldri falt meg inn å bruke dette ordet til å beskrive ham som spiller, leder eller person. Og dette burde ledelsen i PMS vite da jeg vet at flere som sitter innenfor PMS spilte sammen med både meg og Espen på v1. Rett og slett burde dette propoganda prosjektet vært stoppet for lenge siden for å hindre ut at enkelt spillere uten moral, ryggmarg eller ben i nesen i det hele tatt driter seg lodrett ut og kaller OD-A kongen vår for FEIG.Er i tilleg ganske sikker på at Leiv bare idag har sendt ut flere nukes en du har sendt i hele din TW periode...


Du sier PMS ikke tar grep. Si hva de gjør galt eller slett det andre innlegget.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært kontovakt for noen også har det kommet en pm fra deg med en eller annen form for kurtisering. Vet derimot en del om hvem du faktisk har invitert. Har blitt en god del etterhvert. Minner til tider mer om mergetilstander enn krig.

Ja, ok... Videresend meg disse da :)

det vil jeg egentlig ikke spekulere i. i.o.m at jeg ikke har vært medlem der.

men mennesker, som vi jo tross alt er, har en tendens til å ønske seg mer. og hva som fikk de til å bytte side kan vi jo bare spekulere i.
men PMS bør tenke på at medlemmene deres bytter jo ikke side p.g.a at det er Leiv som spør. det ligger nok andre årsaker til grunn for det.
men at han, og hans stemme, kan være "tungen på skåla". det skal jeg ikke se bort fra.
Leiv er jo en fryktelig flørtende kar når han vil. *smask*

Hva vet du om detta? Vi har jo ikke akkurat snakka så mye sammen?


NB er en velfungerende stamme ja, det kan jeg ikke si noe imot. Men du trenger ikke være så politisk korrekt hele tiden. Grunnen til at medlemmene forlater PMS er at de tror NB/BERM alliansen vil vinne krigen. Dette er spillere som har sett på PMS som sin stamme, men velger å forlate den i frykt. Med andre ord: BERM tar inn feiginger.

"så i mine øyne er det ikke BERM som har en jobb å gjøre. det er dere."
Hva skal PMS gjøre? PMS er som NB en vel fungerende stamme. At medlemmer forlater stammen i frykt, som forrædere, kan ikke de gjøre noe med.
Selv om dere er allierte med BERM trenger dere ikke å forsvare de for enhver pris. Dette er feigt gjort av BERM, uansett hvor mange ganger Leiv skriver at det ikke er det.

Før MW og andre begynner å gråte: Jeg så aldri på NB som MIN stamme, så jeg regner ikke meg selv som en forræder.

Så vi er feige fordi vi tar inn feige spillere for å gi dem en sjanse? BERM har aldri hatt et ønske eller har vært en elite stamme. BERM er en åpen stamme hvor vi ønsker å gi de fleste om ikke en så flere muligheter.


Tror de aller fleste som har vært nabo med brann veit at feig er noe han ikke er...

Man kan sikkert si mye rart om gutten, men det er vel ikke til å stikke under en stol at han er en av de bedre spillerene som noensinne har satt sin fot på .no... Og du kjære sargeras burde heller spør deg selv hvorfor folk velger Berm. De har en fantastisk leder kanskje?

Som sagt tidligere har vi ikke bare en leder. Vi har 8.


Hvis de velger BERM pga Espen/lederen, så har de utgangspunktet gjort noe dumt iom at Espen reiser i militæret. Om han ikke allerede har gjort det da? Mulig han sier at han skal være like aktiv som før, men etter tre år har jeg hatt en god del innom mine stammer som har vært i militæret, og de absolutt ikke like aktive som før i det året der. :)

Enten blir jeg kasta ut etter et par dager, eller så ser dere med som et gjennferd hengende over dere her. Haha, neida, meg blir dere nok ikke kvitt så lett ;)

Nei, de velger BERM fordi de mener de har en bedre sjangse til å overleve.

Er det du som sier det eller er det de selv som sier det?

Hva med deg personlig da Knallis? Hvis du var lederen for en stamme, og havnet i en krig. Ville du sendt ut PM til alle i fiendestammen og spørt om de ville bli med i stammen din?

Det jeg prøvde å få fram er at PMS-ledelsen brukter mye mer tid in-game enn på forum. De har ikke valgt å ikke velge.

Dette har vell ikke akkurat skjedd heller da.

Personangrep skulle definitivt vært lov her. Hva slags grep skal PMS gjøre? Gi meg et skikkelig svar på den.

Forundrer meg ikke over at du reagerer på begrepet feig. At det er et krigsspill har du helt rett i, si det til Leiv.

Hva slags grep dere må ta er jo opp til dere selv å finne. Vi som fiender kommer jo ikke akkurat til å hjelpe dere til å ta oss selv ned. Det ville jo vært rimlig....idiotisk.

Krig? hvor? Hvorfor ikke kjærlighet a? Tribalhugs <3 Djeeez, gå og legg deg.

Mente Espen i militæret... Han er god på tw, men at en slik rappkjefta bergenser skal legge seg flat for en sersjant... Ain't gonna happen!

Bruker det grepet du en gang brukte på meg. *grabbar etter ballan. *
 

DeletedUser

Guest
Hva slags grep dere må ta er jo opp til dere selv å finne. Vi som fiender kommer jo ikke akkurat til å hjelpe dere til å ta oss selv ned. Det ville jo vært rimlig....idiotisk.

Han hevder det er PMS sin skyld at de mister medlemmer, og at de må gjøre grep. Jeg vil gjerne vite hva han mener PMS bør gjøre.

Ellers så kan jeg droppe å spørre han og alle skjønner han snakker om ting han ikke vet noe om.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
sarg

Du sier PMS ikke tar grep. Si hva de gjør galt eller slett det andre innlegget.



Vanskelig for meg å si konkret hva som blir gjort galt da jeg ikke lenger har tilgang til chatten deres (selvom jeg hadde det før) MEN det jeg vet, er at holdningen til medlemmene i PMS er FORFERDELIGE! At folk ikke trives der forundrer ikke meg, å bli skjelt ut for små feil, truet og trakasert. Nei føsj...

Mulig det er derfor de velger Berm? Da ALLE medlemmene der jeg har pratet med er usedvanlig hyggelig, omteksome og hjelpe villige mennesker som tar hånd om sine stammefrender. At PMS ikke gjør dette får være deres problem :) Men opprydningen burde skje i egne rekker lenge før dere begynner å peke fingre mot Berm.

Og for å snu bordet litt om, "Si hvilke grep PMS faktisk tar da, eller bare slett hele TW acounten din, det er best for oss alle"

Ser frem til nokk et *Hyggelig* svar fra deg :)
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig for meg å si konkret hva som blir gjort galt da jeg ikke lenger har tilgang til chatten deres (selvom jeg hadde det før) MEN det jeg vet, er at holdningen til medlemmene i PMS er FORFERDELIGE! At folk ikke trives der forundrer ikke meg, å bli skjelt ut for små feil, truet og trakasert. Nei føsj...

Mulig det er derfor de velger Berm? Da ALLE medlemmene der jeg har pratet med er usedvanlig hyggelig, omteksome og hjelpe villige mennesker som tar hånd om sine stammefrender. At PMS ikke gjør dette får være deres problem :) Men opprydningen burde skje i egne rekker lenge før dere begynner å peke fingre mot Berm.

Og for å snu bordet litt om, "Si hvilke grep PMS faktisk tar da, eller bare slett hele TW acounten din, det er best for oss alle"

Ser frem til nokk et *Hyggelig* svar fra deg :)

"Si hvilke grep PMS faktisk tar da, eller bare slett hele TW acounten din, det er best for oss alle"
Haha, det bordet snudde du bra.

Det du sier er at du egentlig ikke vet noe om PMS, åssen kan du da hevde de må gjøre grep?
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Å rekrutere fiender er en del av spillet:p dette er et kriggspill samtidig som strategi... accept it or quit.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
dffg

Merk at jeg ikke har tilgang til chatten deres LENGER. Da en eller annen skrue oppdaget at jeg faktisk ikke var med i PMS :eek: Creeeeeds til denne karen :)

Men iløpet av min tid inne i denne flotte chatten deres så jeg flere eksempler på spillere som praktisk talt eksploderte. De fikk for lite støtte, de fikk for dårlig støtte, alle spillerne var noobs og bygget dårlige deff byer, ingen var co ordinasjon i nuking og adling. Alt var bare et eneste stort syt :)

Men jeg ser jo hvor du prøver å lure meg hen. Du vill sikkert jeg skal navngi personer som lager kvalme og gjør PMS utrivelig. Selvom PMS burde funnet dette ut for lenge siden, så skal ikke jeg avsløre det :D Ettersom disse ildsjelene er med på å tippe krigen i vår favør :D
 

DeletedUser

Guest
Merk at jeg ikke har tilgang til chatten deres LENGER. Da en eller annen skrue oppdaget at jeg faktisk ikke var med i PMS :eek: Creeeeeds til denne karen :)

Men iløpet av min tid inne i denne flotte chatten deres så jeg flere eksempler på spillere som praktisk talt eksploderte. De fikk for lite støtte, de fikk for dårlig støtte, alle spillerne var noobs og bygget dårlige deff byer, ingen var co ordinasjon i nuking og adling. Alt var bare et eneste stort syt :)

Men jeg ser jo hvor du prøver å lure meg hen. Du vill sikkert jeg skal navngi personer som lager kvalme og gjør PMS utrivelig. Selvom PMS burde funnet dette ut for lenge siden, så skal ikke jeg avsløre det :D Ettersom disse ildsjelene er med på å tippe krigen i vår favør :D

Det jeg ville med deg var å få fram at du snakket om ting du ikke visste noe om. Det burde du også skjønt. Men samtidig, hvis du hadde skjønt det hadde du vel heller aldri skrevet på forum og vist din uvitenhet.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
.

Uvitende av deg å i det hele tatt kalle meg uvitende. JEG viste om at medlemmene misstrivdes i PMS lenge før ledelsen viste det selv fordi jeg har vert tilstede på chatten :) I ganske lang tid faktisk.

Og noe som VIRKELIG har fått meg til å reagere, er hvordan medlemmer har en tendens til å forsvinne ut av PMS men en andel poeng, og komme tilbake noen dager senere med mye mindre poeng :eek: pzt pzt

Men du skyter med løskrutt her Sarg, jeg er på ingen måte så dum at jeg sier til deg hvilke grep som kan bli gjort for å løse dette problemet dere har. Det eneste jeg kan si, er at uten Glitter som maaaaange ganger kom å reddet dagen, hadde ikke PMS hat en sjangs..
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Mente Espen i militæret... Han er god på tw, men at en slik rappkjefta bergenser skal legge seg flat for en sersjant... Ain't gonna happen!

kommer litt ann på hvor han skal tjenstegjøre.....jeg kjenner jo en og annen i de posisjonene. :jblunk:

og Sargeras: det blir feil av meg å kommentere hva PMS bør, eller ikke bør, gjøre. men noe bør de gjøre ellers er V5 snart en stamme fattigere.

og Leiv: ja du kan være flørtete. spess i lærtangaen din.:eek:
 

DeletedUser

Guest
jeg er på ingen måte så dum Jasså? at jeg sier til deg hvilke grep som kan bli gjort for å løse dette problemet dere har.QUOTE]

Du sier at PMS må gjøre grep, og sier at det er på grunn av manglende grep at medlemmer forlater dem. Hvorfor hevder du dette når du ikke kan backe det opp? Jo, fordi det er løgn. Medlemmene som joinet BERM er forrædere som forlater i frykt og skam for å redde sitt eget skinn.
 

DeletedUser

Guest
kommer litt ann på hvor han skal tjenstegjøre.....jeg kjenner jo en og annen i de posisjonene. :jblunk:

og Sargeras: det blir feil av meg å kommentere hva PMS bør, eller ikke bør, gjøre. men noe bør de gjøre ellers er V5 snart en stamme fattigere.

og Leiv: ja du kan være flørtete. spess i lærtangaen din.:eek:

Noe bør gjøres ja. Skulle likt å se BERM uten NB's støtte og denne rekruteringstaktikken. Da hadde også v5 vært en stamme fattigere.
 

DeletedUser

Guest
Da har vel ikke PMS ledelsen klart å overbevise dem om at PMS er en trygg stamme for dem?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Tosk

jeg er på ingen måte så dum Jasså? at jeg sier til deg hvilke grep som kan bli gjort for å løse dette problemet dere har.

SCAR SCAR!! PERSONANGREP!!! HAN KALLER MEG DUM!!!!!!!

Du sier at PMS må gjøre grep, og sier at det er på grunn av manglende grep at medlemmer forlater dem. Hvorfor hevder du dette når du ikke kan backe det opp? Jo, fordi det er løgn. Medlemmene som joinet BERM er forrædere som forlater i frykt og skam for å redde sitt eget skinn.


Dette blir bare tåpelig... Du fisker så inni granskauen langt inne i skogen, og NEWS FLASH! Det er ikke fisk inne i skogen!

Er ikke bare medlemmene som joinet Berm som har gitt intrykk for at de har misstrivdes, og interne intriger er ikke et nytt fenomen innenfor PMS.

Men du klarer også å forsterke mitt poeng :D Du sier jo nesten selv at PMS ikke har gjort noen grep, det er forresten DIN jobb å bevise hvilke grep de eventuelt skulle ha gjort. ALDELES ikke min. Og takker for at du inrømmer at PMS har problemer og at spillerne ikke føler seg trygge bak deres murer :) Herlig å diskutere med personer som argumenterer FOR mine argumenter :D

Stay in school kids :)
 
Sist redigert:

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Siste forsøk fra PMS for å skape splid i berm:

*** i dag klokken 15:00
Hei.

Speider deg fordi jeg fikk beskjed av fugla og gjøre det.

Han sa han hadde planer om å gå over til PMS


*** i dag klokken 15:01
Hei.

Speider deg fordi jeg fikk beskjed av Fatdog og gjøre det.

Han sa han hadde planer om å gå over til PMS

Skjerpings da folkens! :rolleyes:
Funker jo ikke dette ;)
Folka i BERM snakker jo faktisk sammen, og når fugla og fatdog får samme melding samtidig...:confused:
hmm :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dette blir bare tåpelig... Du fisker så inni granskauen langt inne i skogen, og NEWS FLASH! Det er ikke fisk inne i skogen!

Er ikke bare medlemmene som joinet Berm som har gitt intrykk for at de har misstrivdes, og interne intriger er ikke et nytt fenomen innenfor PMS.

Men du klarer også å forsterke mitt poeng :D Du sier jo nesten selv at PMS ikke har gjort noen grep, det er forresten DIN jobb å bevise hvilke grep de eventuelt skulle ha gjort. ALDELES ikke min. Og takker for at du inrømmer at PMS har problemer og at spillerne ikke føler seg trygge bak deres murer :) Herlig å diskutere med personer som argumenterer FOR mine argumenter :D

Stay in school kids :)

Du kan ikke vri verden så den passer dine meninger, du må se den som den er. Jeg sier ikke at PMS ikke har gjort noen grep, DU sier det (med store bokstaver i du). Den er ikke min jobb å bevise noe som helst. Du sier det er PMS sin feil, SÅ BEVIS DET. Hvis ikke du kan det så trenger du ikke å si noe.

Hvis du ikke har lagt merke til det er PMS i krig mot en fiende som er 3x så stor, som i tillegg til det må spille feigt. Er ikke mye trygt da.
Du derimot ligger trygt og fint inne i NB, så du må ha det bra :)
 

DeletedUser

Guest
Siste forsøk fra PMS for å skape splid i berm:






Skjerpings da folkens! :rolleyes:
Funker jo ikke dette ;)
Folka i BERM snakker jo faktisk sammen, og når fugla og fatdog får samme melding samtidig...:confused:
hmm :D

Har faktisk fått nøyaktig samme melding. RuZux har visst store planer om å gå over til BERM :(
 

DeletedUser

Guest
Krig er ikke trygt.

Jeg har heller aldri sagt at krig er trygt. I "å være i en stamme som er trygg", er det mange andre faktorer som spiller inn enn krig. PMS ledelsen har tydeligvis ikke klart å fremskaffe de riktige omgivelsene som får medlemmene til å føle seg trygge. Og dermed har medlemmer forlatt stammen.
 
Topp