Rate en spiller!

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
I-Will-Snipe-You

Poeng: 90k - 2/10 - Internadlinger..
Posisjon: 4/10 - Ligger vel ganske sentralt blandt Snipe folkene, samt ikke så langt unna K44. Ekspansjonsmuligheter, så absolutt.
OD: 3/10 - Lav OD, noe som forklarer internadlingene vil jeg tro
Rykte: 2/10 - Har ikke hørt om deg :/
Stamme: 10/10 - Pr dags dato V7 sin beste stamme.

21/50
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ikke internadler han, han og Gard merget jo for å spille dual

edit: har du virkelig ikke hørt om ebbern og gard (villarreal)?! Ajajaj.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ikke internadler han, han og Gard merget jo for å spille dual

edit: har du virkelig ikke hørt om ebbern og gard (villarreal)?! Ajajaj.

Er internadling det da, gratis poeng uten og måtte "slåss" om det ;-). Og nei, har ikke hørt noe angående dem, bare sett dem har kommentert et eller annet forum på noen tidligere verdner.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er internadling det da, gratis poeng uten og måtte "slåss" om det ;-). Og nei, har ikke hørt noe angående dem, bare sett dem har kommentert et eller annet forum på noen tidligere verdner.

Om man velger å merge to kontoer er det ikke det samme som internadling.

Har du ikke spilt TW før v7 du :p?
Personlig er Gard en av de spillerne på hele TW.no jeg står mest i respekt til krigsmessig. (Ebbern er ganske god han og...)
 

i-will-snipe-you

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om man velger å merge to kontoer er det ikke det samme som internadling.

Har du ikke spilt TW før v7 du :p?
Personlig er Gard en av de spillerne på hele TW.no jeg står mest i respekt til krigsmessig. (Ebbern er ganske god han og...)

Eeeeeyy, bare ganske? :eek:
 

DeletedUser

Guest
I-will-snipe-you

Poeng - 10 - Awesome! :cool:
OD - 10 - Helt konge!
Posisjon - Hmm.. fantastisk.
Rykte - 11 - Helt rått.. :eek:
Stamme - 10 - Snipe er den beste stammen på v7.

51/50
 

DeletedUser

Guest
Noen som vil vurdere meg? Så kan jeg vurdere tilbake :)

Infidel ingame.
 

DeletedUser

Guest
Infidel:

Poeng - Rank 47. Ikke verst, men kunne jo vært bedre, har jo tross alt vært med siden Luciadagen. 6/10.
OD - Ganske bra. Litt av hvert som blir nummer 5 totalt i OD. 8/10.
Posisjon - Ligger nesten midt i smørøyet, absolutt muligheter for ekspansjon. 7/10.
Rykte - Kan ikke si jeg har hørt mye om dine skills ingame, eller på forum. Du er her, men det er liksom ikke noe som skiller seg ut, hverken positivt eller negativt. 3/10.
Stamme - UGD, har ikke vært på v7 lenge nok til at dere har gjort noe inntrykk på meg, kanskje etterhvert som jeg blir større, hvem vet? Ser dog at 300s tar en del av de byene dere mister generelt sett, og de er i utgangspunktet "dårligere". 4/10.

28/50 totalt.
 

DeletedUser

Guest
IsBjoeRn:



poeng: rank 282, men startet for ikke så lenge siden, og ligger på første plass i sitt kontinent, så av meg får du en 8 her.

OD: 7.4k i total, kunne vært mye hører her desverre. 3

posisjon: enkle cluster, og enkelt og adle. 6

rykte: som en stor spammer som elsker forumet. Siden eg er en spammer selv, får du 9 på denne :p

stamme: VA er klart en 10'er på denne verdenen.


total: 36/50


Les nedenfor ka mitt navn er.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
TrAnxZ vurderer Sindick/Kracked

Da var nødvendige kilder inhentet - lets begin!

Poeng: 100.509p noe som er en grei nok poengsum, ikke eksepsjonelt bra eller dårlig, får en 6/10
OD: Har en høy OD, og ligger på 7. plass der. Ser på TWstats at Kracked fikk en lett reise opp til 80k før du faktisk begynte å kjempe for byene dine, og ble kjempet imot. Har også tatt 2 WAW byer av det. Jeg er slik at jeg ikke liker OD i starten - men 80k poeng er litt seint å begynne OD innstamlingen. Though greit. 7/10
Posisjon: VA har jo erklært krig mot WAW og Kracked ligger nydelig til der. Får en svak 9/10
Rykte: Har rykte som innebærer både positive og negative, overalt en grei gutt dette. 8/10
Stamme: Veritas Aequitas er en god stamme som ligger fint til for Kracked. Får en sterk 8/10

Totalt:
38/50

- En akseptabel poengsum

Vurdert av TrAnxZ
IG nick: MakingOutWithGod
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Åjavel, vi er formelle?

Mr. Game and Watch vurderer TrAnxZ


Poeng
160.165
-barbarbyer
-internadlinger
=40.571 poeng
Oida. Selv om de fleste (meg inkludert) kan trekkes ganske kraftig for slik som dette er vel ~120k i barb/intern/kontomerge litt mye? 4/10

OD
440.430 (30)
rank 31 OD-A, rank 37 OD-D. Rank 14 poengmessig. Jeg synes å huske du sleit en del med en viss Zippymaster back in the day, men siden det har vel internadlingen og barbaradlingen gått smertefritt? Fireavti!

Posisjon
En sånn "safe, men litt utfordring likevel" posisjon.
Mot vest - AC
Mot øst - AC
Mot sør - AC
Mot nord - Snipe. Hey! Du har en retning å vokse, sett i gang! :) 5/10

Rykte
Kjendis. 8/10.

Stamme
r1. Ganske kule. 8/10

Totalt: fireplussfireplussfemplussåtteplussåtte... tjueni.

Og ja, jeg følte for å være litt bitch :cool:
 

DeletedUser

Guest
Rebecca Black rater Mr. Game And Watch

Poeng: 8/10 246.287, er jo kjempe bra det, Men hadde han hatt samme tempo som istarten hadde du vert langt over Rank 1, Joakim :D
OD: 7/10, ca 4 iforhold til seg, han har ikke brukt tropper til mer en nødvendig.. Ihvertfall da jeg spilte :confused:
Posisjon: 10/10 Utnytter alltid områdene sine bra, også er det noen WAW-Spillere/Byer inærheten som jeg tipper snart har ny eier.
Rykte: 10/10 Du har sett han synlig på Top 10, v5,v6,v7 ihvertfall som jeg har sett så gutten har skills.
Stamme: 10/10 VA <33

45/50
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
[SPOIL]
Åjavel, vi er formelle?

Mr. Game and Watch vurderer TrAnxZ


Poeng
160.165
-barbarbyer
-internadlinger
=40.571 poeng
Oida. Selv om de fleste (meg inkludert) kan trekkes ganske kraftig for slik som dette er vel ~120k i barb/intern/kontomerge litt mye? 4/10

OD
440.430 (30)
rank 31 OD-A, rank 37 OD-D. Rank 14 poengmessig. Jeg synes å huske du sleit en del med en viss Zippymaster back in the day, men siden det har vel internadlingen og barbaradlingen gått smertefritt? Fireavti!

Posisjon
En sånn "safe, men litt utfordring likevel" posisjon.
Mot vest - AC
Mot øst - AC
Mot sør - AC
Mot nord - Snipe. Hey! Du har en retning å vokse, sett i gang! :) 5/10

Rykte
Kjendis. 8/10.

Stamme
r1. Ganske kule. 8/10

Totalt: fireplussfireplussfemplussåtteplussåtte... tjueni.

Og ja, jeg følte for å være litt bitch :cool:
[/SPOIL]

Til info, så er det slik at de byene av jeg har adlet har vokst, derfor blir summen av vanlige røde og brune byer 57k. Også tatt i betrakning av at 515|502 var en by som var spillerby men som restartet når lojaliteten traff 18 så er jeg på 65k. Men når jeg bare hadde allierte, stamme og blodstacka SNIPErs rundt meg, what to do?

Siden vi er så formelle...
 

DeletedUser

Guest
Siden tw er oppe og jeg har lite å gjøre skal jeg rate deg :O

Rate av:Hakkespetten


Poeng: 8/10. Fin sum, ligger rett over meg :L får vel fikse på det snart? :) Men er jo tipp topp med topp 20? :D

OD: 5/10 her var det ikke mye motstand :S

Posisjon: 7/10 OK

Rykte: 1/10 aldri hørt om deg før :eek:

Stamme: 8/10 topp 10 stamme, men mangler vel litt for å henge med toppen ell?

SUM: 29/50
 
Topp