Rate spilleren over

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
The Attack King
Poeng: 5.159
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 13.200 (8.)
Stamme: -T-H-


Poeng:
Ligger nert top 20 men er et stykke opp til toppen. (8/10)

Plassering:
Gode farm muligheter, noen adlingmuligheter men har og stammemedlem nært som kjemper om farms. (7/10)

Farming:
Har passert 10k plyndrer og 1mill raner så er han får (10/10)

Stamme:
-T-H- virker som en sterk stamme, men har ikke troen på at Sondrekul holder den sammen (7/10)

Rykte:
Hørt om deg litt omkring og du virker som en hyggelig fyr (7/10)

Totalt: (39/50)

The Lich King
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
The Lich King

Det starta med en heftig beleiring av Icecrown Citadel. Olvedn, også kjent som den nye Lich King, hadde nå fått mekka seg Frostmourne. Ondskapen hans kunne ikke fortsette, den måtte stoppes! Etter et heftig korstog mot Citadel'en, så falt Olvedn til slutt. Men, det ryktes at det ikke var Bolvar som tok tronen, men en annen kjenning, som på nytt vil dekke landet med nytt mørke.

Poeng
0 poeng. Ikke imponerendes. 0/10

Posisjon
Olvedn har dessverre ingen by for øyeblikket, så da blir det 0/10 her også.

Farming
Helt grei farming, 1k runs og over 1 mil farma.. Sku gjerne sett gullmedalje på runs, men la gå.. 6/10

Stamme
=WOR=. En helt grei stamme det, selv om de har fått litt problemer i det siste. Mangel på samarbeidspartnere maybe? 6/10

Rykte
Olvedn har et litt negativt rykte på seg i mine øyner. Litt som Sondrekul, bare....kulere (y). 7/10

Totalt

19/50

Jeg spiller på Guttakrutt.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
The Lich King

Det starta med en heftig beleiring av Icecrown Citadel. Olvedn, også kjent som den nye Lich King, hadde nå fått mekka seg Frostmourne. Ondskapen hans kunne ikke fortsette, den måtte stoppes! Etter et heftig korstog mot Citadel'en, så falt Olvedn til slutt. Men, det ryktes at det ikke var Bolvar som tok tronen, men en annen kjenning, som på nytt vil dekke landet med nytt mørke.

Poeng
0 poeng. Ikke imponerendes. 0/10

Posisjon
Olvedn har dessverre ingen by for øyeblikket, så da blir det 0/10 her også.

Farming
Helt grei farming, 1k runs og over 1 mil farma.. Sku gjerne sett gullmedalje på runs, men la gå.. 6/10

Stamme
=WOR=. En helt grei stamme det, selv om de har fått litt problemer i det siste. Mangel på samarbeidspartnere maybe? 6/10

Rykte
Olvedn har et litt negativt rykte på seg i mine øyner. Litt som Sondrekul, bare....kulere (y). 7/10

Totalt

19/50

Jeg spiller på Guttakrutt.

Vis litt respekt og ta ut ifra det eg hadde før du adla meg i morges... Samt eg har 9.400 runs
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Endte med 500 lk igjen. Men orker ikke noe spill mot Kenn93x som har 3x så stort nuke som Vigilante, men han skal fordeom få vigilante til å knuse nuket sitt.

Sier bare at jeg er fornøyd med hva jeg klarte uten store pp bruket. 1k pp brukt her og 5k hos GK.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Endte med 500 lk igjen. Men orker ikke noe spill mot Kenn93x som har 3x så stort nuke som Vigilante, men han skal fordeom få vigilante til å knuse nuket sitt.

Sier bare at jeg er fornøyd med hva jeg klarte uten store pp bruket. 1k pp brukt her og 5k hos GK.

Da er det KV som har kjøpt inn PP og brukt det for meg. Aner du hvor dum du gjør deg selv nå, Olvedn? Hvorfor går du ut på forumet med usannheter rundt Guttakrutt? Du gjør deg selv til latter for hele TW samfunnet. Nå ser vi alle hvor barnslig du er. Forresten, det heter Tribalwars, noe du burde ha lært deg for lenge siden. Vi i MyTH er, som jeg sa tidligere vedrørende Nicehunter, en sammensveisa gjeng som hjelper hverandre til og vokse. Vi kjører ikke solo, som politikken tydeligvis er hos dere i =WOR=.. Kanskje du skal bli med i -T-H- under Sondrekul sitt styre, til og med han vet såpass.
 

DeletedUser

Guest
Endte med 500 lk igjen.
Jeg skjønner ikke helt hvordan du tenker Olvedn. Hvordan kan du ha igjen 500 lk uten by? :confused:

Olvedn skrev:
Men orker ikke noe spill mot Kenn93x som har 3x så stort nuke som Vigilante, men han skal fordeom få vigilante til å knuse nuket sitt.
Det kalles samarbeid, hørt om det? Nei, sant det, det er jo deg. Du sier du ikke orker noe spill mot Kenneth? Du ble jo adla, det var ikke ditt valg. Derfor blir det feil formulering å si at du "ikke orker".

Olvedn skrev:
Sier bare at jeg er fornøyd med hva jeg klarte uten store pp bruket. 1k pp brukt her og 5k hos GK.
Så du har vært inne på GK og sjekka hvor mye pp som er brukt der? Ehmm, tror ikke Kenneth eller noen andre ville latt deg slippe inn på kontoen. Bra du er fornøyd med at du klarte å få 3,7k poeng da Olvedn, ny standard for deg det eller?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Da er det KV som har kjøpt inn PP og brukt det for meg. Aner du hvor dum du gjør deg selv nå, Olvedn? Hvorfor går du ut på forumet med usannheter rundt Guttakrutt? Du gjør deg selv til latter for hele TW samfunnet. Nå ser vi alle hvor barnslig du er. Forresten, det heter Tribalwars, noe du burde ha lært deg for lenge siden. Vi i MyTH er, som jeg sa tidligere vedrørende Nicehunter, en sammensveisa gjeng som hjelper hverandre til og vokse. Vi kjører ikke solo, som politikken tydeligvis er hos dere i =WOR=.. Kanskje du skal bli med i -T-H- under Sondrekul sitt styre, til og med han vet såpass.

mtp at Vigilante nesten ikke eier off etter nuking og slikt så synes jeg faktisk at du kunne nuket selv og cleanet siden han faktisk har brukt sykt mye tropper for hjelping av deg, får håpe du hjelper han senere.
 

DeletedUser

Guest
Sålenge det ikke er imot reglement, så har du vel strengt tatt ingenting å klage på?

Btw, respekt er noe man opparbeider seg og fortjener. Ikke noe man skal få ved automatikk.


GUTTAKRUTT:

Poeng: 12.083
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 4.904 (74.)
Stamme: MyTH


Poeng: Rank 2 - 9/10

OD: Rank 42 i ODa, 352 i ODd. Mye tropper her. 8/10

Plassering: Kommer litt an på hvordan diplomatiet blir fremover, men utifra dagens situasjon og om man skal gi beng i diplomati, så er det endeløse muligheter. 10/10

Stamme: Her kommer det kun an på viljen. Vil vi, så vinner vi. Ikke at det vil bli lett, men jeg har såpass tro på ferdighetene i denne stammen. Trekk for at vi ikke er rank 1. 9/10

Rykte: Kenneth. Håpløs fyr å spille imot. Herlig ærlighet, finmaler ikke noe men sier det som det er. Digger denne karen! 10/10

Totalt: 46/50


PS: Skifta ut farminga med OD. Begynner vel å bli på tide nå?
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Olveldn det var ikke akkurat alt av mine tropper. Måtte skrape sammen litt ;)

Nesten all ll var ute på tur, så det var bare øksa mine som døde. Pluss bittelitt lk.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tvutt
Poeng: 5.329
Rangering: 33
Beseirede motstandere: 17.213 (10.)
Stamme: MyTH


Poeng:
Ligger litt etter, men med folka på denne kontoen kan de fort hoppe opp på topp 10. Må dessverre trekke dog, pga. den nåværende poengsummen. 7/10

Plassering:
Herlig plassering. Ligger i utkanten av stammemedlemmene, noe som gjør at de ikke kommer til å bli sperret inne. Flotte farmemuligheter også. 10/10

OD:
Rank 11 ODA. Veldig bra. 9/10

Stamme:
En samling toppspillere. Veldig bra nivå på alle spillerne her. Dog ikke rank 1. 9/10

Rykte:
Robert og Sindre. En med tonnevis med erfaring og skillz, og en med massevis av lærevillighet og aktivitet. Kan det bli bedre? 10/10

Totalt:
45/50

guttakrutt
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
guttakrutt
Poeng: 12.209
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 4.904 (78.)
Stamme: MyTH

Poeng:
Så å si likt med førsteplass. Utenom det faktum at ingen har spesielt mye poeng så lang tid etter oppstart så er du jo på topp. Og siden jeg ikke på langt nær har noe bedre, så blir det full score. 10/10

Plassering:
Fantastisk. Jeg er grønn av misunnelse. Du kan bare plukke adelsmål som selvplukk smågodt hos europris. Er det tøffehenrik som blir neste på offerlista? 11/10

OD:
Rank 45 ODa. Veldig lite til å ha tre store byer. 5/10

Stamme:
Veldig god stamme med mange gode spillere, og nick man kjenner igjen fra langt tilbake. Her er det bare å mimre tilbake! Tror denne stammen er hard å knekke. Som du selv sa, ikke rank en, derfor 9/10

Rykte:
På ingen måte et ukjent nick, og dere adlet meg ned tre ganger i V12. 10/10

Totalt:
45/50


-Polarbear
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
PolarBear
Poeng:8.121
Rangering:13
Beseirede motstandere:7.931 (40.)

Poeng: Har gjort det bra så langt. Rank 13 er bra, men klarer du å holde den? 8:10

Plassering: Grei plassering egentlig. Stamme-medlemmer ligger fint til og du har en del farms og adlings mål. 7:10

OD; Ikke imponerende men ok. Rank 26 ODA er jo bra. 6:10

Stamme: Virker som en god stamme som kan nå langt. Eneste problemet er at dere er så få. Med riktige valg kan dere som sagt nå langt. 9:10

Rykte: Veit ikke så alt for mye om deg, men du virker som en grei kar. 6:10

Totalt: 36:50

Rate: The Vigilante
 

DeletedUser

Guest
Polarbear
Poeng: 8.121
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 7.931 (40.)
Stamme: EQ

Poeng:
Grei poengsum uten at det er helt det store. Topp 20 noe som er bra nok i seg selv. Tre byer med litt lite gjennomsnitt noe som trekker noe ned. 8/10

Plassering:
Grei den. Sentralt og tett oppi en stamme kompis. Men stammen er muligens litt spredt? Må nok jobbe hardt for å få et fint cluster der så lykke til ;) Kommer nok til å krige mot TSM om plassen... Fine adlings mål, men muligens litt mange som stjeler farmsene. 7/10

OD:
Du ligger på en 26 plass. Helt ok, men hadde kanskje forventet en litt høyere plasering? Det kommer seg nok snart 7/10

Stamme:
Internsang stamme. Kun seks medlemmer men likevel rank 7. Dere er de med nest høyest gjennomsnitt. (Nottingham Forest Football Club er høyere ;) I tillegg ser dere ut som en erfaren gjeng, men dere bør muligens rekruttere flere spillere, eller skaffe dere en mektig alliert om dette skal gå veien. 8/10

Rykte:
Ser du spiller på flere store kontoer. Men vet ikke nok til å gi full pott 8/10

Totalt:
38/50


-Melisandre

-miss
 
Topp