Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
The Vigilante
Poeng: 4.645
Rangering: 47
Beseirede motstandere: 16.650 (13.)
Stamme: MyTH

Poeng:
Du er ikke helt i toppen, men henger så absolutt med blant de beste vil jeg si.

En god top 50 plassering. 7/10


Plassering:
Sånn som jeg ser det har du en veldig fin plassering, med en rekke mellomstore byer å plukke mellom, og nærme stammen du er i. Ville gitt mye for så mange byer å velge mellom. 9/10


Beseirede Motstandere:
Du har en veldig fin ODA til bare å ha 2 byer, inne på top 2 uten de store byene er tatt enda. Tror dette er en kombinasjon med god farming som resultere i mye tropper. ODD er et resultat på at ingen har angrepet deg enda, som ikke er din feil. :p 9/10


Stamme:
Myth, som etter min mening har flest profilerte spillere, en stamme som kommer til å bli værende i toppen lenge hvis ikke noe drastisk skjer. Har en veldig samlet stamme(med unntak) 10/10


Rykte:
Er veldig ny på forumet, kjenner ikke så mange spillere. Kjenner nok desverre ikke deg, så du får en nøytral score av meg. 5/10


Totalt:
(40/50)

Rate: Fini

-L
 

DeletedUser

Guest
Fini
Poeng: 6.629
Rangering: 28
Beseirede motstandere: 15.798 (24.)
Stamme: TSM

Poeng: Grei poengsum. tre byer, hvorav en av de har en bra poengsum. Er ikke helt oppe topp 20 enda, men tviler ikke på at du kommer til å klare det, men inntil det må du nok belage deg på: 8/10

Beseirede motstandere: Grei ODA med en 16 plass, ikke mye ODD noe du sannsynligvis ikke kan noe for. Stå på videre ;) Du får 8/10 fra meg.

Plasering: Ligger inne i et slags "cluster" TSM har bygd opp. Farmingen din blir nok muligens hindret noe av dette. Du står også i fare for å bli innesperret. Ville personlig foretrukket å ligge noe utenfor stammen så tidlig i spillet. Ellers så har du fine adlingsmål i MyTH, som med litt hjelp kan bli dine ;) 6/10

Stamme: En spennende stamme. Relativt tett cluster, men ser at det kan bli kamp om plassene mot MytH. Her blir det nok enten krig eller allianse. Lederne hos dere virker erfarne og dyktige. 8/10

Rykte: Vet ikke noe om deg som person. Har aldri snublet over deg før (tror jeg) og vet heller ikke hvor du har spilt før. (Fakenick?) Mulig jeg tar rimelig feil, men det blir nøytralt: 5/10

35/50

-Melisandre

-miss
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du glemte å ta med plassering :p

Melisandre
Poeng: 14.824
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 16.119 (28.)
Stamme: -T-H-

Poeng (10/10)
1. plass. Enough said.

OD (8/10)
Ligger på 13. plass på ODA-rankingen. Godkjent, men noe å gå på ettersom at dere ligger på 1. plass poengmessig.

Plassering (7/10)
Enormt med gråbyer og få spillere = mange farmer, men få adlemål. Du har også byene dine langt fra hverandre som kan være en stor ulempe om du blir angrepet. Heldigvis er det ikke så mange trusler i området.

Stamme (7/10)
Mange gode spillere i -T-H-, men ledelsen er dårlig og spillerne kan ikke være særlig lojale (jeg vet at alle ikke er like lojale) ettersom at alle har blitt rekruttert fra andre stammer... Sikkert noen spioner her også. Hvis de eventuelt faller litt ned på rangeringslista vil nok Sondre forstå hvor viktig lojalitet er.

Rykte (5/10)
Jeg har aldri hørt om deg før, men du ser ut til å være aktiv på forumet: spesielt når -T-H- blir rakka ned på. Du får pluss for det og at du er på en konto som ligger i toppen.

Totalt: 37/50


Dagfinn Lyngbø
 

DeletedUser

Guest
Gaudi skrev:
Du glemte å ta med plassering :p
missSWAG skrev:
Plasering: Ligger inne i et slags "cluster" TSM har bygd opp. Farmingen din blir nok muligens hindret noe av dette. Du står også i fare for å bli innesperret. Ville personlig foretrukket å ligge noe utenfor stammen så tidlig i spillet. Ellers så har du fine adlingsmål i MyTH, som med litt hjelp kan bli dine 6/10
Tror ikke du så så nøye etter ;)

Dagfinn Lyngbø
Poeng: 9.712
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 13.109 (45.)
Stamme: Baron


Poeng:
Rett bak topp 10. 8/10

Plassering:
Ligger bra til hvis du klarer deg der du er. Coopern er jo rett ved, men jeg ser du har adlet hovedbyen hans så kanskje du kan fortsette i den banen? Ellers er det helt greit med andre byer å adle. 8/10

OD:
Ja, du adlet idag, men allikevel syns jeg det er dårlig. 5/10

Stamme:
Baron. En av de sterkeste stammene på v14. Ikke rank 1, men jeg vet hva dere er gode for. 9/10

Rykte:
Spiller Gustav her? Isåfall vet jeg hvem det er. Hvis ikke, har jeg ingen anelse. Derfor nøytralt. 5/10

Totalt:
35/50

guttakrutt
 

Keegasus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Guttakrutt
Poeng: 13.459
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 24.329 (10.)
Stamme: Myth

Poeng:
Skal da slettes ikke klage. Du leder ikke, men er nå en god nr. 2! Kun trekk for å ikke være nr 1. her 9/10

Plassering:
Ligger fint plassert i kanten av den nordlige delen av hovedclusteret til Myth om jeg får kalle det det. Et drøss av adlingsmuligheter så her er det vel bare å kjøre på. Ser ingen store trusler for deg i området med tanke på at JFF er kjent for sin defensive spillestil. Blir vel heller du som tar dem her. Sitter også her å sikler litt på farmemulighetene dine. Store muligheter her. 10/10

OD:
Som sagt, bare JFF spillere i området er ikke akkurat skremmende når det gjelder å forsvare seg, det kan man jo trygt si at man ser på ODD'en 372 (410.), men ikke noe du kan gjøre med det. Men når det er snakk om ODA'en din så ser man at du er ikke en spiller man vil terge noe særlig. Hvis man lar seg skremme av litt ODA så ville nok de fleste kastet seg over bord om du kom med dette 23.957 (4.) men når det er sagt, fjerde plass er ikke toppen. 8/10

Stamme:
Myth. Når sant skal sies så er dette en skremmende stamme, ryktene sier at her sitter det mange gode spillere. Offensive spillere, men har ikke hørt så mye snakk om at det eksisterer def her? Men uansett, en stamme som vokser som bare det. Andre plass på rankingen nå, men det finnes nå en førsteplass her ute og da, og her er det ikke dere som ligger. 9/10

Rykte:
Nå kjenner ikke jeg til alt av spillere, men det tok allikevel ikke lang tid å få vite hvem som var her. Jeg gir et pluss her for at en av spillerene er navnevenn med meg, tviler ikke på egenskapene deres ettersom alt jeg har hørt er bra. Men desverre vet jeg ikke nok til å gi full pott her. 7/10

Totalt:
43/50


Keegasus
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Keegasus
Poeng: 2.342
Rangering: 193
Beseirede motstandere: 1.149 (369.)
Stamme: TSM

Poeng:
Vel, med 2300 poeng er det vanskelig å gi deg en god sum. Jeg vet ikke om du evt. startet senere, men det ser ikke slik ut for meg.
I og med at det tydeligvis er ett poeng (rangering) forskjell mellom 1. og 2. plassen på poengrangeringen kan jeg ikke gi bedre enn 6/10.

Plassering:
Omringet av allierte og fine adelsmål basert på din egen størrelse, er det eneste som trekker ned de reduserte farmemulighetene da du må dele de fleste av dine farmer med andre. Du er likevel over en million (noe de fleste burde være?), så jeg får gjette på at du er greit i gang og ikke har de enorme problemene med farming. 9/10

OD
1,1 er veldig lite, og bare i stammen din er dette 5 ganger så lite som gjennomsnittet. 4/10.

Stamme:
Mange av medlemmene ligger veldig godt samlet. Stammen består av et par tilsynelatende erfarne medlemmer. Dere er et stykke unna toppen, og har mange mindre spillere i stammen. Jeg har troen på at dere kan gjøre det veldig bra og overleve lenge, men slik som situasjonen er nå er 7/10 det beste jeg kan gi.
Rykte:
Som jeg har nevnt tidligere har jeg ikke spilt noe særlig på norske servere, derfor stiller jeg denne blank. 0/0.

Totalt:
(26/40)
 

DeletedUser

Guest
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator aka For mange A'er
Poeng: 8.855
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 39.524 (3.)
Stamme: -T-H-

Poeng: 8.855 poeng er en grei poengsum og rangeringen likeså, men du kunne beholdt den ene byen din skjønner ikke hvorfor du lar folk drive å adle av deg. Får vurdere å ikke kicke deg fra TH riktig enda hvis du fortsetter med en solid poengvekst! :)

7/10

Plassering: Ikke noen store utfordringer ved deg. Du blir nok bølla i nabolaget selv. Greie muligheter til å farme også. Fortsett på SF folka ved deg så har du mye å adle framover :)

8/10

ODT: Når man har en sånn fancy Hall of Fame medalje som sier at du var ander til 10K så er jo det en bragd i seg selv (ja vet du egentlig var først, det har jeg fått med meg :mehe:) Men å starte spillet på første plass med høyest ODA er jo en sak man kan kverrulere på om er bra eller dårlig. Men du ligger jo fortsatt godt oppe i ranken og har bekjempet en del.

9/10

Stamme: 100/10 <3... Hvis vi åpner øynene i stammen så har vi i likhet med sikkert andre stammer også forbedringspotensiale. Vil ikke sitte her å lyve på meg noe annet, da hadde mamma blitt skuffet. Men litt opprydning i rekrutering/diplomati delen vår nå framover så skal vi fortsette på rett kurs som en sammensveisa gjeng. :) Men det som er vært av problemer tidligere skal ikke bli oversett i noen grad så tro det eller ei men poengsummen blir..

7/10(skulle til å gi 6, men det virka så lavt :mehe:)

Rykte: Vel første gang jeg møtte deg var jo da du joina TH, men så har du vært ivrig på skype og ser ut til å jobbe deg opp mot et bra rykte. Så absolutt en trivlig person! :)

8/10

Totalt:
39/50

.. og ikke kom her å rett på poengsummen min, jeg brukte kalkulator!!
 

The Attack King

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Synchroniser
Poeng: 3.005
Rangering: 133
Beseirede motstandere: 453 (633.)
Stamme: -T-H-

Poeng: Ligger laaaangt bak :p 5/10

Plassering: Veldig gode farmemuligheiter, men ingen adlingsmuligheitar. 5/10

ODT: Ikkje angript nokon enda. Null ODA, satser på at du har mykje tropper då. Kan desverre ikkje gje noko bedre 2/10

Stamme: -T-H- er best! 10/10

Rykte: Har fått eit godt inntrykk av deg. Du var vell Ekorn Kriger på v11 så har sett deg før. 8/10

Totalt:
30/50
 

DeletedUser

Guest
The Attack King
Poeng: 6.634
Rangering: 40
Beseirede motstandere: 34.613 (4.)
Stamme: -T-H-

Poeng (8/10)
Ligger et stykke bak her. Må ha 3 ganger så mye opp til førsteplassen.

Plassering (8/10)
Bra farmer og noen adlemål, men kunne kanskje trengt litt flere.

OD (10/10)
Du er lever nesten opp til navnet ditt med 4. plassen på ODA-rangeringen.

Stamme (7/10)
-T-H- består av mange gode spillere, men et illojalitet, masserekruttering og dårlig lederskap trekker ned.

Rykte (6/10)
Har hørt om deg, men husker ikke hvem du er :p

Totalt: 38/50


Dagfinn Lyngbø
 

DeletedUser

Guest
The Attack King
Poeng: 6.634
Rangering: 40
Beseirede motstandere: 34.613 (4.)
Stamme: -T-H-

Poeng:
Halvparten så mye (ca.) som topp 5. Rank 40 dog. 7/10

Plassering:
Fine farmemuligheter, men ikke så mange store adelsmål rundt deg, med mindre du planlegger å gå ut av -T-H-. 7/10

OD:
Veldig bra. Du lever opp til navnet ditt. 9/10

Stamme:
-T-H-. Hva skal jeg si? Mye som er blitt sagt rundt dere, men dere er jo på førsteplass. Som Synchroniser sa; med litt opprydning i rekruttering og diplomati-delen kan dere gjøre det bra. 7/10

Rykte:
Nøytralt 5/10

Totalt:
35/50

Gaudi var først.. Noen som vil ta både meg og Dagfinn?
 

DeletedUser

Guest
Dagfinn Lyngbø
Poeng: 13.606
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 16.882 (32.)
Stamme: Baron

Poeng
Veldig bra, ligger jo tross alt på 7 plass, men litt etter så 9/10


Plasering
Ligger veldig bra til med tanke på mange små spillere som kan adles når de får vokst litt, kanskje en kamp om ress i farmebyene så 9/10

OD
Fin den ikke helt på toppen med 32 plass men fortsatt veldig bra 7/10

Stamme
Baron er jo en av de desidert beste stammene her på v14 og ligger trygt på 3 plass så 8/10

Rykte
Personlig veit jeg ikke mye om deg, men har hørt masse om at du er en hyggelig og dyktig kar så 9/10

Totalt
42/50


___________________________________________________________________________________________________________________

guttakrutt
Poeng: 13.694
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 24.329 (15.)
Stamme: MyTH

Poeng
Ligger på 6 plass veldig bra, men ikke helt i topp 9/10

Plasering
Ligger fint til med mange adlingsmål, kanskje litt kamp om ressurser 7/10

OD
Veldig bra med 5 plass der også, sikkert på grunn av jff. 9/10

Stamme
Må vel være den desidert beste stammen som er her, hvertfall så har mange her høye forventninger, gir full pott her selvom de ligger på 2 10/10

Rykte
Som sagt så kjenner ikke jeg så mange her, men har hørt mye fint om deg, og fra det jeg ser fra forumet så virker du som en hyggelig og fornuftig kar :) 9/10

Totalt
44/50


Ezio-Auditore .....
 

DeletedUser

Guest
ezio-auditore
Poeng: 11.764
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 8.320 (90.)
Stamme: SUP

Poeng:
Liggere litt bak, men kan fort ta igjen med et par kjappe adlinger. 8/10

Plassering:
Farmeområdet ditt er veldig fint, og du ligger i utkanten av SUPs cluster. Ikke så mange store og fine adelsmål dog. 7/10

OD:
Ikke tatt så mye tropper, tyder på at du har tatt lette byer. 5/10

Stamme:
SUP. Rett utenfor topp 5 stammer. Ikke så veldig mange som har kommet kjapt i gang med adlinger osv. men jeg er sikker på at dere kommer sterkere tilbake. Eneste som trekker ned er vel at dere ikke er på topp 5 stammer, og at rottenikken er i stammen deres. 8/10

Rykte:
Kjenner deg ikke annet enn at du har svirret litt rundt på v14-forumet. 5/10

Totalt:
33
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
guttakrutt
Poeng: 15.635
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 24.391 (38.)
Stamme: MyTH

Poeng:
Ligger et stykke bak toppen, men med tanke på at de kun har 3 (veldig sterke) byer har de nok noen fine adelsmenn på lur. Må dog gi 8/10 for poengsummen de har nå. Synes personlig at rangeringen plasserer dere på 9, men avstanden til toppen er i skrivende stund for stor til at jeg kan gi noe høyere enn de 8.

Plassering:
Ligget litt i utkanten av MyTH sitt cluster, og byene er noe spredd. Vil også si at plasseringen er ganske faretruende. Men med erfaringen jeg vet disse gutta sitter på tror jeg ikke det blir noe problem. Ser ut som om det er fine farmemuligheter, og nok av byer å adle. 9/10

OD:
21. plass på ODA, og tre ganger så lite som ledende LuckyZero. Vil gi 7, men i og med at dere kun har ODA blir det en (noe svak) 8/10

Stamme:
Har jo nå vært en diskusjon ang. hva MyTH har levert i forhold til de enorme forventningene som er satt til stammen. Disse velger jeg ikke å ta stilling til. MyTH har masse erfarne spillere, og flere av dem ligger godt samlet. Klarer de å leve opp til forventningene? For øyeblikket ligger de ikke øverst, noe som trekker litt ned. Dog ingen stammeskifter, noe som tyder på lojale medlemmer og en motiverende og dyktig ledelse. Men som jeg skrev, 1. plassen er enda ikke deres. 9/10

Rykte:
Som jeg har skrevet tidligere har jeg ikke vært noe særlig her på norsk forum. Inntrykket jeg har fått av guttakrutt (ut ifra hva jeg har lest og hørt på dette forumet og av stammemedlemmer) er veldig godt, og det samme med Contra som virker seriøs og ordentlig her på forumet. For min del er dette mer enn nok, og rekker derfor opp til 10/10.

Totalt:
44/50
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg vet at Contra tok like før deg, Raaaator, men siden det er min siste dag på V14, så ønsker jeg at noen skal rate Guttakrutt kontoen for meg, "orginaleieren" fra starten av, en siste gang.


Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 13.912
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 72.226 (3.)


Poeng
14k'ish. Henger godt med, dog et lite stykke bak topp 5. 1 riktig adling, så er du der. 8/10

Plassering
Veldig fin posisjon mtp videre ekspansjon på noobs. Klarer du og utnytte dette til din fordel, mister? Blir morsomt og se hva du finner på, ut fra hva jeg har sett & hørt, så har du potensial til det meste! 9/10

OD
En meget fin ODA, og ODD som tyder på motstand. OD er ikke så megaviktig/bra i starten, men høye tall er jo hva folk liker, så ut fra det gir jeg deg karakteren; 9/10

Stamme
-T-H-. En stamme jeg ikke har sansen for, og der må jeg bare beklage. Sondre sine utspill, og stammens massesøknader etter allianser med andre toppstammer, samt sparking av spillere med lite poeng/rekruttering av de som har mer, er en superudper minus. Ingen frykter -T-H-, de blir sett på som en "drive-away" som selger gratis byer. 4/10

Rykte
Aldri hørt om deg før nå, så jeg gir deg nøytral sum+2 ut fra hva jeg selv har sett, og hørt om deg... Så da lander vi på 7/10

Totalt
37/50


Jeg spiller i noen timer til på Guttakrutt, så chop-chop! ;)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Guttakrutt (Orginalen)
Poeng: 21,360
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 79,902 (3.)
Stamme: MyTH


Poeng
Litt over 21k, med kun 4 byer, må sies at er veldig bra. Ikke noe småbyadling her. Tøff og hard adling, hvor rutinerte spillere har gått ned for hans vrede. 9/10

Plassering
En farlig og meget utsatt plassering for de fleste andre type spillerne der ute, men når det er denne karen som lurer i farvannet, så er han rovdyret og de andre målene. Alikevell litt trekk her pga risiokoen. I tillegg gode farmemuligheter. 9/10

OD
En fin 3. plass på OD, med 2. plass på ODA og 15. plass ODD. Her er det både høy angrepsvilje og god evne til å forsvare seg. 10/10

Stamme
MyTH kan ikke si stort annet enn at dette er en stamme jeg regner med skal være med lenge her i spillet, og som jeg har stor respekt for selv om jeg så klart håper jeg kan være med på å felle den :) 10/10

Rykte
Hørt mye om denne karen, og virker som han har stor respekt hos de aller fleste. Medspilleren Contra er heller ikke noen ukjent person og har mange fine innlegg på forumet her, men føler ikke jeg trenger å ta han med her, da det ble spurt om rating av den orginale. Og orginalen holder alene til en toppscore på rykte, både for omtale og egne innlegg. 10/10


Totalt
48/50

Bongosteen - men er ikke alene der lengere :)
 
Sist redigert:
Topp