Rate spilleren over

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 109.391
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 446.452 (4.)
Stamme: -T-H-

Poeng: Vokst veldig mye i det siste, og kommet seg opp på rank 4. Fin rangering, men toppkarakter kan vel nesten ikke gis her da. 9/10

OD: Mye ODA, mye ODD, og det i tillegg til å ha mye poeng/byer, i motsetning til en del andre i toppen av OD-lista. Da kan jeg gå med på en 10er her. 10/10.

Plassering: Ligger med et greit cluster mellom fiender og stamme. Fin plassering for vekst, men her kreves det også mye aktivitet og en del skills. Perfekt for en bra og aktiv konto, men kan fort bli slitsomt. 9/10.

Adlinger: Har hele tiden gått mot relativt store mål, og det må man også, om man skal klare å vokse opp der vedkommende ligger. 9/10.

Stamme: Kommet seg litt i det siste, men jeg har ikke kjempetroa på TH. Dette er en stamme bygd opp av spillere som ikke har prestert sånn voldsomt bra på verdenene sålangt, og har ikke så mye relasjoner seg i mellom. Det er ikke så mye indre bråk som skal til før denne stammen faller. Jeg er også usikker på skillnivået på spillerne her, da ekstremt mye farming og PP kan ljuge en del helt i starten. Jeg har til gode å bli veldig imponert, men skryten kommer også den dagen jeg blir overbevist. Sålangt er jeg ikke det. 6/10.

Rykte: Opptrår fornuftig som regel på forum, men er heller ikke redd for å si sin mening om ting. Jeg liker det. Fortsatt ubeskrevet blad for meg. 6/10.

Totalt: 49/60
 

DeletedUser

Guest
Villarreal
Poeng: 78.499
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 189.385 (23.)
Stamme: MyTH

Poeng: Vokst veldig bra i det siste, tatt noen fine og store byer hele tiden. Rangeringen på deg (nr.16) er ikke så verst. Men går vell ikke å gi deg noe bedre score enn 8/10 pga rangeringen, ellers hadde du fått mer :)

OD: God del ODA, lite ODD (tyder på "stille" område) Ehhhhm, polski folki! ;) Nr 23 på OD.Vil si du fortjener det ganske høyt uansett om du ikke har så mye ODA eller ODD, så du får 8/10 av meg! :)

Plassering: Veldig fint område du har, kanskje litt for stille der nå etter du har tatt ut polakkene? :) Nå har du det i allefall ganske rolig og kan leve fint tror jeg, plenty av farme muligheter og du kan reise i hvilken som helst retning mot spillere som kan være "lette" å ta :) 10/10 på Plasseringa di! :)

Adlinger: Som sagt over, du har en fin adling historie, ikke mye i tilføye egentlig. 10/10

Stamme: Samme stamme som meg, har mange erfarne spillere inne i stammen (de fleste?) unntatt meg da. Føler vi har god kontroll da noe skjer. Holder på med hva vi vil og ikke mangen som vil tulle rundt :) Vil si vi ligger godt an og kan fort ta igjen TH. Men får gi 9/10 siden vi mangler OD og rank! ;)

Rykte: Elsker bare tanken på deg Gard! Du virker som en veldig morsom kar og liker å tulle rundt. Bra humor og alltid klar for en latter da du er rundtom, du har gjort det også bra IG. Litt mer aktiv så hadde du gjort det enda bedre. Men uansett full score; 10/10

Totalt: 55/60 Veldig bra utfall det vil jeg si.
 

DeletedUser

Guest
Kyca
Poeng: 67.382
Rangering: 29
Beseirede motstandere: 122.588 (51.)
Stamme: MyTH

Poeng:
67.382p - Rank 29. Jevn, fin vekst. Godt jobba til å være så ny i TW-verden. 7/10.

OD:
Rank 31 i ODa og nesten ikke vært under angrep. Godkjent! Trenger ikke sløse mer enn nødvendig heller. 7/10

Plassering:
Veldig trygt, noe ODd indikerer. Må nok ta et adelshopp for å få noe action. Ikke helt min preferanse å ligge slik. Men får litt bonus for tryggheten. 7/10

Adlinger:
Starta meget bra, men ser ut som det røyner på gode adlingsmål nå. 7/10

Stamme:
MyTH. Samme stamme som meg. 2 ODa, 2ODd, 1ODt, rank 2 i poeng. Hovedclusteret ligger midt på kartet, MEGET utsatt possisjon å starte i. Få fakenicks har gjort v14 oppmerksomme på oss, som ikke har gjort ting lettere. Men jeg synes vi gjør en god jobb på de fleste fronter. Ikke har vi vært breiale idioter på forum heller, om man ser bortifra meg ;) 10/10

Rykte:
Fersk spiller, så dette punktet vil nok stige etterhvert. Gir en nøytral score her enn så lenge. 5/10

Totalt:
43/60
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Tvutt
Poeng: 118.475
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 415.720 (11.)
Stamme: Myth

Poeng:
118.475p - Rank 11. Bra vekst, vi to kjemper om 10 plassen akkurat nå, ganske gøy det. Veldig fin plassering på rangerings lista. 9/10

OD:
ODA ligger du også rett bak meg, kjempet en del for din rangerings plass. Har også en del ODD, så du har måttet beskytte dine byer for å beholde dem, ser ut som du har klart det ganske bra hittil. En Total på 415.720. Ganske bra, 9/10 her også.

Plassering:
Ligger i Fronten mot der som TSM var, nå er det bare Fini igjen, så du har kjempet en del der, men har fortsatt en del igjen. Du ligger ikke så trygt, men du har mye av Myth ved din side som kan hjelpe deg når det trengs. Du har også mange mål litt oppover på karte. Ganske fin plassering. 9/10

Adlinger:
Ser ut som du har tatt en del av TSM. Adlet mange små byer. 7/10

Stamme:
Myth. Ser ut som en ganske bra stamme. Ligger på 2. plass på rangerings lista, og har kjempet mye sammen med en ODA på 2,60 mil. Dere hjelper også hverandre mye og har en ODD på 1,46 mil. En total på 4,07 mil. Dere ser ganske sammenkjørte ut i og med at dere tok ut hele TSM på ganske kort tid, ser ut som dere kommer til å få en ganske spennende framtid fremover. Mye mer vet jeg dessverre ikke om dere. 8/10

Rykte:
Du har spilt på v12, v7 og HP6, vunnet alle sammen. Så det ser ikke ut som du kan ha noe dårlig rykte på noen måte!
Du spiller nå på v14, får se om dette blir den 4 gang du vinner en verden. Ganske bra rykte. 10/10

Totalt:
52/60

Dette er mitt første innlegg, av forhåpentligvis mange :)
Så håper dere synes den i hvert fall var godkjent.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Coon
Poeng: 125.731
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 271.984 (24.)


Poeng:
Rank 10 med 125k poeng. Er jo ganske høyt rank-wise, men ligger et godt stykke etter topp 3. Dog, vi tar stilling til hele V14, og ikke bare de på toppen, så du får en 8/10 her.

OD:
Rank 10 ODA, og rank 239 ODD. Tyder på at du enda ikke har vist hva du er god for i forsvar, noe som er med på å forme en TW spiller sin helhet. Din totale OD rank er 24, noe som er litt/godt stykke bak. Ifh poengrankingen, så kan man jo tyde det som at du har benyttet troppene smart, så skal ikke se så utrolig negativt på det. 7/10

Plassering:

Ligger ved et hav av gråbyer, og fiender på siden(e). Utrolig fin plassering mtp farmingpotensial. 10/10

Adlinger:
Bare spillerbyer. Starta med en svak adling, men tok seg veldig opp. Har også tatt litt fiendebyer, noe som er veldig bra! Skulle svært gjerne sett flere adlinger der mtp hvor lenge V14 har vart, men tar utgangspunkt i de du har. 10/10

Stamme:
-T-H- holder seg på rank 1. Fremdeles en stamme jeg ikke har så mye til overs for, men de skal jo ha for at de fremdeles er her. Bra ODA, forholdsvis svak ODD mtp medlemstallet, og rank 2 ODD. Synes stammen fortjener en 9/10 for hva de har oppnådd på V14, trass de negative omtalene.

Rykte:
Aldri hørt om deg. Eneste du får + på her, er at jeg noen ganger har bemerket meg navnet ditt på forumet. 3/10

Totalt:

47/60

Mitt nick er Hakkespetten. Har blitt noen små byer nå begrunnet et horribelt område med små spillere. Første spilleren jeg adlet restarta også før adelsmennene traff, noe som er litt destruerendes for statestikken.. Men sånn går'nå dagene =).
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Hakkespetten
Poeng: 23.487
Rangering: 81
Beseirede motstandere: 9.534 (332.)
Stamme: Baron


Poeng:
Du når såvidt inn på topplista. Hadde det ikke vært for at jeg vet du har startet på nytt, så hadde du fått en toer, men du skal få 8/10 siden du har stått på, og siden du er nummer fire i kontinentet ditt, og kanskje den av topp fire som startet sist

OD:
Du har ikke OD annet enn ett lite nuke. For å få OD må du få de rundt deg til å vokse, og bli fiender. 2/10

Plassering:
Du ligger i et område uten adlingsmål. Det positive med det er at du er ganske aleine om de dårlige farmemulighetene. Til tross for dette har du full kontroll over området, og om du fortsetter slik vil du ende opp med et rimm-cluster som vil være ugjennomtrengelig. Siden jeg er fan av rimmcluster og full kontroll, så blir det 6/10

Adlinger:
Sykt dårlig med gråby som førsteadling!
Neida. Så du kommenterte det. Jeg vet du ikke har noe valg med adlinger, men jeg kan ikke gi deg bra her likevel. Du er omgitt av noobs med lite poeng, og adlingene preges selvfølgelig av det. Skal du ha noen flere poeng her, så må du flytte deg og adle større. Litt pluss for å ha adlet jff, for de har jo ikke akkurat flust med off. 5/10

Stamme:
Jeg liker Baron. De kjemper, og bryr seg ikke om litt motstand. I tillegg liker jeg folka, og ledelsen. De vil komme langt. Rangering har lite å si så "tidlig". 9/10

Rykte:
Her kan jeg faktisk gi deg litt. Du har en stor konto på V1, og har gjort det bra på tidligere verdener. 10/10

Totalt:

40/60
 

DeletedUser

Guest
PolarBear
Poeng: 42.997
Rangering: 55
Beseirede motstandere: 214.646 (37.)
Stamme: MyTH

Poeng:
Du har ikke all verden av poeng egentlig, men dette er grunnet du har mange store og gode spillere rundt deg som er en stor trussel og som har skapt problemer for deg som jeg har sett i ditt perspektiv. Du skal få 7/10 mtp at du har hatt det tøft i perioder og har nå igjen hatt noen fine adlinger i det siste :)

OD:
Kunne hatt mer OD siden du har ett tøft område, men du får 6/10 for at du fortsatt står på og prøver ditt beste!

Plassering:
Hardt område, men derav også fine adlingsmuligheter. Endel gråbyer som ligger litt fritt som gjør at du har fine farme muligheter! :) Så området er bra 9/10. Du får ha lykke til og ta naboene dine! :)

Adlinger:
Fine adlinger, ser ut som du ikke har tatt noen barbar byer, tipper den ene er en slettet spiller? :) Eneste at du har blitt endel adla av Fini (TSM), men TSM går ned etterhvert så :) Du får 9/10 på adlinger siden du har mistet en del byer men ellers fine adlinger.

Stamme:
MyTH, ingenting mer og tilføye. God stamme, mangler kanskje litt aktivitet. Men da vi først er aktive så går det fort framover! 10/10

Rykte:
Veldig fin kar som liker eldre kvinner! :) Du er ganske flink ellers i TW verdenen! :) Lykke til videre både på TW og sjekking av eldre! ;) 10/10

Totalt:

51/60, veldig fin score det! :)
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Kyca
Poeng: 91.435
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 319.329 (23.)
Stamme: MyTH

Poeng: Rank 26. Brukbar vekst dette, men har mye å gå på. 7/10.

OD: Rank 23 på ODT, og fin ODA etter min mening. Må tas i betraktning hvor spilleren er plassert. 8/10

Plassering: Safed i MyTH clusteret. Kan bli litt trangt, men enda mye byer å ta både mot rimmen og innover i K44. 7/10

Adlinger: Syns adlingene har vært forholdsvis fine jeg. Litt varierene, men helt godkjent for min del. 8/10

Stamme: MyTH er en kongestamme, masse gode spillere. Tror MyTH vil stå igjen helt til siste slutt. 10/10

Rykte: Aldri hørt om spilleren tidligere. Hvis spilleren er ganske fersk vil jeg si at det jobbes bra. 5/10

Totalt:
45/60

Mitt nick er Tarahumaraen.
 

The Attack King

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tarahumaraen
Poeng: 150.362
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 914.460 (1.)
Stamme: Baron

Poeng Rank 5. Bra det. Ligger eit stykke bak 1. plassen så det blir berre 9/10

OD: 1.plass OD, det er bra. Kan ikkje gje noko anna enn 10/10 her ;)

Plassering: Ligger mellom -T-H-, RoEm og MyTH. Kan bli trangt om adlingsmuligheiter etter kvart, Blir det fleire gråbyer? 6/10

Adlinger Han var med på å fjerne LuckyZero frå kartet ellers så har det gått i småspillerer, indernadling og gråbyer 6/10

Stamme Nokon erfarne spillerer i stammen, stammen har fått press frå -T-H- og det har resultert at Bacardi Razz og Dagfinn Lyngbø er vekke kven blir den neste? Dei er og i krig mot RoEm. Dei leder denne krigen foreløpigt 6/10

Rykte: Har sett deg på v5. Og så skriver du litt på forumet så du er ikkje heilt ukjent ;) 7/10

Totalt:
44/60
 

DeletedUser

Guest
The Attack King
Poeng: 138.709
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 516.309 (19.)
Stamme: -T-H-



Poeng:
138.709p - 22,8% økning siste uka - Rank 24. Helt greit, men et lite stykke opp til teten. 7/10

OD:
OTd 19 - ODa 17 - ODd 26. Ift rangering i poeng, så er jo dette akseptabelt. Men du legger lista høyere med det nicket..:p 6/10

Plassering:
Ser en smule trangt ut der. Eneste spiller i umiddelbar nærhet er Tarahumaraen, som nok ikke bare er å plukke byer ifra, selvom din siste adling var nettopp derifra. I mine øyne ser det ut som du må ta adelshopp. 4/10

Adlinger:
Kun den siste er noe å rope hurra for, resten var litt dyster lesning. 5/10

Stamme:
v14s lederstamme. Har mot alles spådom klart seg meget bra, og bidrar i positiv grad til at v14 er et sted som ikke bli avgjort med det først. Ser noen svakheter, men skal ikke si dem her ;)
Uansett, leder klart og har gjort det lenge. 10/10

Rykte:
Har egentlig ikke sett deg in action. Ikke hørt noe, hverken positivt eller negativt om deg heller. Bare sett deg litt på forum, som heller ikke har satt deg i hverken et veldig dårlig eller veldig bra lys. Kjører nøytralt her. 5/10

Totalt:
37/60
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Tvutt
Poeng: 208.234
Rangering: 8
Stamme: MyTH
ODA: 7 Tvutt [MyTH] 580.342
ODD: 19 Tvutt [MyTH] 273.123
ODT: 9 Tvutt [MyTH] 853.465

Poeng: 8/10
Som jeg spådde var topp 10 innen rekkevidde, og du skuffet meg ikke. Dessverre er vi begge et godt stykke bak 1. plassen poengmessig (Bongo har dobbelt så mye poeng), men å hoppe et par rangeringer er fullt mulig. 8. plass er dessuten en veldig god rangering!

OD: 9/10
Har en fin ODA som er ganske lik poeng-rangeringen. Viser at du har bidratt i aksjoner og kjempet for byene dine, topp 20 på ODD er heller ikke dårlig - også mtp. at de fleste som ligger høyt her har blitt stacket opp av andre spillere (vet ikke om du har blitt det eller ikke).

Plassering: 8/10
Du har byene spredd, men likevel godt nok samlet til at det ikke er noe problem. Stammemedlemmer omringer deg og gjør at du mest sannsynlig har god tilgang på deff om nødvendig. Farmemulighetene ser gode ut, men hvor går veien videre? IAP'en med SUP (?) gjør at du kun kan gå sør mot TH, og da flere av dine stammevenner også er nødt til å gå denne veien blir det færre adelsmål på deg. Men at du har gjort det veldig bra finnes det ikke tvil om.

Adlinger: 10/10
Den 18.07 og 20.07 har du adlet 7 byer fra en topp 20-spiller i stammen som har ledet hele verdenen. Tidligere har du adlet veldig mye fra TSM, som da også var en veldig sterk stamme. Du har adlet litt grått (blant annet en veldig tidlig ;-) ), men det har vel alle som ligger på topp 20? Topp 30? Kanskje enda høyere. Du har vel kun én eller to byer som ikke er fra slettede spillere, og får derfor ikke trekk.

Stamme: 10/10
Dette er vel den første tieren jeg gir til MyTH. Dere er en ganske komplett stamme, erfaringen oser av dere og dere har mange toppspillere som nå har begynt å skille seg ut og vise seg frem. -T-H- er over dere både på ODA, ODD og derfor også ODT, og har hatt flest poeng hele runden - det er fraværet av førsteplassen som jeg tidligere har trukket dere det ene poenget for. Prosentvis tror jeg dere nærmer dere -T-H- poengmessig. Uansett; den meget vellykkede aksjonen deres mot Fini sørger for at dere får dte siste etterlengtede poenget, som fører til toppkarakter.

Rykte: 10/10
God oppførsel og tone på forum, bidrar veldig godt på forum med ideer og morsomme innspill. Har såvidt snakket med deg på PM (veldig lite), men du er utvilsomt en utrolig hyggelig type med god erfaring i spillet. Sammen med Torquemada, Villareal og de to som spilte på guttakrutt (Kenn93x og Contra) er du den jeg setter meg mest i respekt ovenfor her på forum.

Totalt: 55/60 - ligger tross alt høyt på alle rangeringer, OD-, poeng- og stammerangeringen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 203.763
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 896.977 (8.)
Stamme: -T-H-

Poeng: 9/10
Du ligger innenfor topp 10 og jeg ser ingen grunn til at du ikke skal fortsette å være innenfor

OD: 9/10
ligger på 8ende plass det er innenfor topp 10 og er veldig bra :)

Plassering: 9/10
Byene ganske så samlet har noen "utposter" som er en stor fordel i strid :)

Adlinger: 10/10
Du har adlet mange spiller byer dvs heinze og dagfinn lyngbø. du adler i greit tempo og jeg er sikker på at du fortsetter i samme tempo

Stamme: 10/10

-T-H- er en veldig god stamme, med veldig gode kvaliteter. er ganske ny i stammen. men trives godt allerede. -T-H- og Myth kommer til å kjempe om seiern..


Rykte: 6/10

Har ikke hørt så mye om deg Raaaaaaaaaaaaaaator. men jeg har sett deg på forum og virker som en fair og rettlig kar :)


Totalt: 53/60

Fini (ny)
 

DeletedUser

Guest
Fini
Poeng: 41.878
Rangering: 76
Beseirede motstandere: 2.155.885 (1.)
Stamme: -T-H-


Poeng: 6/10
Ligger nå på 76. plass atm med 41.878 poeng. Det er egentlig dårlig.. MEN nå må vi jo se på at grafen nettopp har gått ned, og en aksjon har nok mest sannsynlig landet.

OD: 10/10
1. plass er BEST! tho, meget slemt å dytte Vetle ned derifra, så gir deg 0,40 i minuspoeng der. 9,60 poeng.. runder det opp til 10 ;)

Plassering: 8/10
Fin front inni MyTH. Tror dere dessverre ikke klarer å gjøre så mye ut av det...

Adlinger: 5/10
80 adlinger! Det er jo kanon! Men bare 8 byer??? Her har det gått mye i minus.

Stamme: 10/10
-T-H- er en veldig god stamme, med veldig gode kvaliteter. er ganske ny i stammen. men trives godt allerede. -T-H- og Myth kommer til å kjempe om seiern..

Rykte: 6/10

Lars vet jeg hvem er. De andre er sikkert bare tull.

Totalt: 45/60

Er det mulig å bytte ut adling med "Krigføring" eller noe lignende

Ig nick: NonStopelig
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fini
Poeng: 41.878
Rangering: 76
Beseirede motstandere: 2.155.885 (1.)
Stamme: -T-H-


Poeng: 6/10
Ligger nå på 76. plass atm med 41.878 poeng. Det er egentlig dårlig.. MEN nå må vi jo se på at grafen nettopp har gått ned, og en aksjon har nok mest sannsynlig landet.

OD: 10/10
1. plass er BEST! tho, meget slemt å dytte Vetle ned derifra, så gir deg 0,40 i minuspoeng der. 9,60 poeng.. runder det opp til 10 ;)

Plassering: 8/10
Fin front inni MyTH. Tror dere dessverre ikke klarer å gjøre så mye ut av det...

Adlinger: 5/10
80 adlinger! Det er jo kanon! Men bare 8 byer??? Her har det gått mye i minus.

Stamme: 10/10


Rykte: 6/10

Lars vet jeg hvem er. De andre er sikkert bare tull.

Totalt: 45/60

Er det mulig å bytte ut adling med "Krigføring" eller noe lignende

Ig nick: NonStopelig

Du kan egentlig bytte på dem akkurat som du vil.. ;-)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
NonStopelig
Poeng: 118.109
Rangering: 33
Beseirede motstandere: 534.903 (17.)

Poeng
118k poeng, tilsvarer rank 33. Kunne absolutt vært høyere mtp startdato og en fint område. 6/10

Posisjon
Veldig fint område hvor vedkommende kan ekspandere som en vill busk i fri luft. Forventer nok at han tar denne muligheten før spillerene rundt han gjør det, men per dags dato så har det blitt veldig dårlig utnyttet. 7/10

OD
Helt grei ODT i forhold til poengsummen. 7/10

Adlinger
Søker store byer, men kunne gjerne blitt flere byer på listen nå, gitt. Dog, de adlingene som han har der per dags dato, er GG. 8/10

Stamme
Ut fra hva jeg synes, så er Baron en av de bedre stammene. Dessverre når vi ikke helt opp enda, men vi kommer nok snart oppover =). Må bare internadle RoEm først, tehe. 7/10

Totalt
Alt i alt - helt greit resultat, kunne vært mer effetkiv.

35/50

Jeg spiller på Hakkespetten.
 

Bjorni499

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hakkespetten
Poeng: 62.792
Rangering: 69
Beseirede motstandere: 353.177 (45.)
Stamme: Baron

Poeng: 6/10
Siden du startet 2. Juni er det en helt grei poengsum.

Posisjon: 4/10
Jeg synes du ligger litt dårlig til med tanke på at du ligger litt omringet av stamme-medlemmer og små spillerbyer.

OD: 9/10
Jeg vil si den er ganske bra i forhold til adlingene dine og poengene dine. Det virker som du har sloss for byene du har tatt. Du har allerede to "dagens angriper" medaljer! (yes)

Adlinger: 6/10
4 av 10 byer er over 3k, hvorav 2 av de er på over 5k, noe jeg anser som ganske bra i forhold til plasseringen din. Du har 3 barbar-adlinger, noe som jeg ikke synes så mye om, men den ene er godkjent i og med at den er over 2k :p

Stamme: 7/10
Mange gode spillere, så jeg tenker meg at denne stammen vil øke ganske greit i poeng i fremtiden.

Rykte: 8/10
Jeg har hørt om deg, og vet at du har gjort det bra på mange av verdnene, samt har en stor konto på v1. Og ettersom jeg så når jeg var en kjapp tur innom din TW-profil på v1 så ser det ut som du har kontroll på sakene dine! ;)


Totalt: 40/60
Alt i alt et bra resultat med tanke på at du starta 2. juni!
 
Topp