Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Kenneth er ikke lenger på guttakrutt, bare så det er sagt. Kontoen har heller ikke vært i toppen siden Kenneth var her.
 

mr.vin.diesel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 61.896
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 157.369 (13.)
Stamme: -T-H-

Poeng: 62k som ca, og innefor topp 10 det blir ein sterk 9/10 :)

Plassering: litt innsperre fra -t-h- men mye adels muligheter på begge siden, ene sida er det Baron og andre sida er det noen andre 10/10

OD: 160K SOM CA, bra det 9/10

Stamme: Ledet fra første dag og drar bare i fra mere og mere for dag, blir sterke og står mere stabbil enn før, gode ledere og topp stamme med humor og saker :) 9/10 ,alt kan forbedres

Rykte: har ikke hørt om deg før v14,men bevist iallefall va han kan 9/10

totalt: 46/50
 

The Attack King

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Mr.Vin.Diesel
Poeng: 41.894
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 40.533 (81.)
Stamme: -T-H-

Poeng: Ligger på 27. plass som er ganske bra, dog ligger eit stykke bak 1. plassen. (7/10)

Plassering: Har ein grei plassering. Gode farmemuligheiter og ligger tett inntil stammemedlemmer som er bra. Begynner nok å minke på adlingsmål som ikkje er så bra. (6/10)

OD: Ser ut til å ha tatt litt enkle byer. Nesten null ODD(Sjølv om det ikkje er din feil at du ikkje er blitt angrepet :p) (6/10)

Stamme: Har ledet frå dag ein og avstanden ned til 2.plass blir berre større og større. Har tru på at denne stammen kan vinne heile verdenen. (10/10)

Rykte: Mange negative rykter om deg, men eg har fått eit bra intrykk av deg, mens du var leder i -T-H-. Men av og til gjør du ting som er litt dumt og det trekker ned. (6/10)
 

DeletedUser

Guest
The Attack King
Poeng: 56.991
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 95.361 (42.)
Stamme: -T-H-

Poeng: 9/10
20. plass er godkjent, men er ikke godt nok til 10/10. Spesielt fordi du har fått lite motstand.

Plassering: 7/10
Du ligger i et fint område med mange stammemedlemmer rett i nærheten, men har også en liten front mot Baron. Minus for spredde byer og få adlemål.

OD: 6/10
Ok ODA og lite ODD. Jeg husker jeg ratet deg tidligere og skrev at du nesten levde opp til navnet ditt, men det gjør du dessverre ikke så mye lengre :p

Stamme: 9/10
-T-H- er veldig sterke nå og har unngått konflikter som har ført til en rask vekst.

Rykte: 6/10
Jeg kjenner ikke til deg, men du får pluss for at jeg har sett deg litt på forumet :)

Totalt: 37/50
 

DeletedUser

Guest
Dagfinn Lyngbø
Poeng: 64.884
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 377.304 (2.)
Stamme: Baron


Poeng: 9/10

Føler det blir feil og gi noen utenom topp 5 folka 10 poeng, så blir en sterk 9

Plassering 10/10
Du ligger bra til med mange byer som etterhvert kan bli fine adlingsmål, har også ett par stamme medlemmer i nærheten så muligheter der for og kunne sammarbeide bra:)

OD 10/10
er vel ikke noe og si på den, ligger på 2 plass, litt mer ODD enn ODA, men fortsatt veldig bra.

Stamme 10/10
Baron ligger på 3 foreløpi men tror de kan nå høyere om de ønsker, hvertfall en stamme man ikke burde ta for lett på.

Rykte 8/10
Veit ikke så sinnsykt mye om deg, men det jeg har hørt har vært veldig bra.

Totalt 47/50 Dette ble visst nesten full pott :)
 

DeletedUser

Guest
ezio-auditore
Poeng: 68.046
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 110.128 (36.)
Stamme: SUP


Poeng:
68.046p - rank 11. Et stykke bak toppen, prosentmessig, men godt jobba sålangt. 8/10

Plassering:
Veldig trygt plassert. Dog veldig utrygt for marcus0911.. Gode fremtidsutsikter derifra. 9/10

OD:
Helt ok. Rank 19 ODa, men så godt som aldri vært under angrep(?). 7/10

Stamme:
SUP. Trivelig, lojal og fin mix av nytt og gammelt blod. Og når t.o.m rotta holder seg godt i skinnet(såvidt jeg vet iallefall), så ser dette lovende ut. 9/10

Rykte:
Såvidt meg bekjent er du en fersk kar i dette spillet. Bra aktivitet på forum, regner med pga det og poengsummen at aktiviteten ingame er høy også. Har et godt inntrykk av deg sålangt, fortsett slik! 8/10

Total:
41/50
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Tvutt
Poeng: 52.986
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 79.607 (54.)
Stamme: MyTH

Poeng: 7/10
Rank 25 er ikke dårlig, men det er veldig langt opp til 1. plassen. Topp ti er greit innen rekkevidde, og med noen gode adlinger er den langt ifra umulig å nå.

Plassering: 7/10
Får gi det samme her. Du har byene dine fint samlet, men veien videre blir vanskelig dersom dere har en IAP/noen form for samarbeid med SUP, som jeg har hørt skal stemme. Særlig fordi du ligger omringet av allierte, med TSM sørvest. Litt lengre nord er det dog en god del adelsmål. Stiller også spørsmål til farmemulighetene med så mange spillere i området.

OD: 5/10
Kanskje litt lavt, men vil si at du har relativt lav OD i forhold til mange på din størrelse poengmessig. Både ODA og ODD er lav, men ODA'en er dobbelt så høy som ODD - dette trekker iallefall litt opp. Mulig du sitter på en del tropper?

Stamme: 9/10
På'n igjen, MyTH med alle de erfarne spillerne. Synes ikke at dere enda har levd opp til de få forventningene jeg hadde, men dere har heller ikke skuffet meg - helt ærlig har jeg ikke sett enormt mye til dere (samme med alle andre stammer), i og med at det ikke har vært noen kriger av betydning enda. Derfor får dere, som alltid, 9/10 i og med at dere ikke leder.

Rykte: 10/10
Veldig aktiv på forumet, noe ryktepoengene også viser. Synes du bidrar veldig godt til den felles kommunikasjonsdelen av TW, og siden jeg ikke kan bidra med tidligere forhold og erfaringen ovenfor deg får du full score.

TOTAL: 38/50
 

DeletedUser

Guest
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 96.050
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 227.109 (12.)
Stamme: -T-H-

Poeng:
Bra poengsum dette. Ligger på rank 5, noe som for meg kvalifiserer til 9 poeng. Hvis det hadde vært tett kunne jeg kanskje gitt 10, men du ligger litt etter, så 9/10

Plassering:
Ligger ved mye -T-H-, og jeg kan ikke se veldig mange adelsmål. Bra posisjon mtp. farming dog. 7/10

OD:
Grei ODa og ODD. Ganske bra overall OD uansett. Men rom for forbedringer. 8/10

Stamme:
Etter at Sondre gikk ut av ledelsen har jeg mye større forhåpninger til dere. Vet egentlig ikke hva jeg skal gi, har fått både negative og positive inntrykk av dere, så jeg gir 9/10

Rykte:
Ser konstruktive og fine innlegg fra deg på forum, og du gjør det bra IG. 10/10

Totalt:
43/50

guttakrutt
 

DeletedUser

Guest
guttakrutt

Poeng: 38.909
Rangering: 44
Beseirede motstandere: 516.683 (1.)
Stamme:MyTH

Poeng:
Du ligger et godt stykke unna toppen, men har vokst ekstremt mye den siste uka. Med tanke på hvor mye motstand du har fått har du en god poengsum. 7/10

Plassering:
Ser ut som du har greie farmemuligheter, du grenser mot -T-H-, noe som kan gjøre deg ganske utsatt, men også gir deg potensielle adlingsmål. Plasseringen din er nok grunnen til at du ikke ligger høye oppe poengmessig. 7/10

OD:
Du har den som har forsvart mest enheter av alle, og du er også veldig høyt oppe på lista som angriper. Det er tydelig at du har måtte kjempet for byene dine. Ligger øverst av alle totalt: 10/10

Stamme:
Stammen ligger på 2.plass. Selv kjenner jeg bare til et par av spillerene, men har hørt av veldig mange at dette er en veldig erfaring gjeng, og dere har veldig få stammeskift. 9/10

Rykte:
Du fremstår seriøs og moden, har sett flere gode innlegg av deg. Av meg får du 7/10

Totalt:
40/50
 

DeletedUser

Guest
Esepi
Poeng: 42.332
Rangering: 40
Beseirede motstandere: 164.696 (27.)
Stamme: TSM

Poeng:
Derp, så lite poeng med så mye grått. 3/10

Plassering:
Kunne hatt rundt 200k nå om du hadde farma riktig. 3/10

OD:
For mye. Bruker troppene feil med tanke på at du har så lite poeng? 3/10

Stamme:
lol ripp off, kunne vært greit om dere tok CLG. Men TSM er derp. 3/10

Rykte: Hvem er du igjen:p? 1/10

Totalt: 13/50 Woop, bra score

Grim reaper
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Må være noe av det største tullet jeg har lest. Liker ikke å gi negative ryktepoeng, gjør det kun når det behøves - som her. Jeg tar ikke stilling til om du har startet sent eller lignende.

Grim Reaper
Poeng: 11.257
Rangering: 114
Beseirede motstandere: 25.484 (160.)
Stamme: AoL

Poeng: 2/10
Ufattelig lavt etter et par måneder. Omtrent alt under vil gi 1/10. Og med 4 byer...?

Plassering: 3/10
Omringer av større spillere fra blant annet MyTH og BK. Gode farmemuligheter, tror ikke du klarer å adle annet enn gråbyer rundt deg. Men dette er jo typisk AOL, det eneste du får poeng for her er farmemulighetene.

OD: 2/10
Lav ODA, og lav ODD - noe som også gir en lav ODT. Klart høyest ODD, men ikke på topp 100 på noen av rangeringene. Som på poeng, selv om du er godt over 0, vil det meste under deg gi 1/10.

Stamme: 2/10
24 medlemmer, latterlig lavt snitt, gråbyadling, ingen spillere som jeg meg noe godt inntrykk, dårlig diplomati, lav ODA, lav ODD osv. Kan ikke se mye positivt her, dere har ikke imponert meg eller vist dere på noen som helst måte, og trekker vel for stort sett alt som trekkes for kan. Dere får ett ekstra poeng for å ligge på topp 5.

Rykte: 1/10
I og med at dette er det første innlegget jeg leser fra deg, blir det lavest score her.

TOTAL: 10/50
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350

Spent på hva du ga meg negative ryktepoeng for, i og med at min "rating" av deg faktisk var seriøs - etter 2 måneder (?) på V14 kan du ikke påstå at du fortjener bedre, og jeg kan ikke ta stilling til om du evt. har startet senere. Jeg kan ikke gi folk ekstra på OD fordi dem har tropper nok til å lede rangeringen, eller høyere score på poeng fordi dem har 5 9k-byer istedenfor 10 4,5k-byer. Det jeg må ta stilling til er forholdene akkurat nå, og hvordan du ligger an.

Latterlig å gi negative ryktepoeng bare fordi du ikke likte ratingen jeg ga deg. Sett deg heller inn i systemet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Navn :Raaaaaaaaaaaaaator

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Poeng: 104.861
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 227.109 (15.)
Stamme: -T-H-



Poeng
104k poeng er bra det, men fremdeles ganske langt bak Bongo. Bongo har et ganske fint område i forhold til deg, da ditt byr på litt mer utfordring. Du når dessverre ikke helt opp pga ranken, så jeg skal være snill og gi deg 9/10.

Plassering
Veldig spredt og innestengt av -T-H-? Om han sender nukes et stykke bort, så er det jo mulighet for at han kan ekspandere effektivt, men bortsett fra det så ser det ut som at masserekrutteringen hindrer han litt, dessverre. For trygt for min smak. 7/10


OD
Lav ODA, tyder på at naboene dine ikke verdsetter tropper godt nok. Rank 12 ODD, noe som er helt OK for din rank. Siden vi skal gå ut fra OD her, så synes jeg den er veldig lav ifh poengsummen din (den totale summen) 6/10

Adlinger (NY)
Synes d absolutt er behov for denne her :). Raaator har vist på V14 at han heller vil gå for spillerbyer enn gråbyer, noe som er veldig bra. Det bekrefter bare at naboene ikke har tropper, men man gjør jo det som tjener seg selv og sin stamme best ;-). Man kjører ikke alle O troppene i en deffmur fordi man vil ha OD (med mindre man heter Torquemada. Ingen mur stopper han). Selv om det er bra adlinger, så når han dessverre ikke helt opp, da han kunne vært mer effektiv (har garantert tropper til det mtp lav OD). 9/10

Stamme
Man kommer ikke fra det faktumet av -T-H- er en stamme som Sondre organiserte mesteparten av. Dette gir et kraftig trekk, selv om stammen i den siste tiden har tatt seg veldig opp. En stamme som har masserek som grunnlag er dømt til å falle, det er bare avhengig av tid og ved hvilken metode. 6/10

Rykte
Jeg har ærlig talt ikke hørt så mye om deg, bortsett fra V14.. Og her på V14 så er du ikke akkurat skummel, eller superkjendis av den grunn. Litt klaging fra tid til annen, spesielt med Sondre ved roret. Ta ting på off.forum tyder jo litt på umodenhet i stedet for at man tar ting opp internt? 6/10

Totalt
43/60 - absolutt en brukbar score, det! =)

Jeg spiller her
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Takker Ken! :)
Men endre gjerne på OD'en, i og med at angrepene våre som traff rundt 07 ikke ble oppdatert inn på rangeringslisten før noen timer senere.
ODA: 2 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [-T-H-] 222.484
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Da må jeg endre flere ledd i det som ble skrevet :/. Tar utgangspunkt i hvordan det ser ut der og da, blir litt rart om jeg skal endre ting i etterkant for ting som har skjedd senere på dagen. Noe sier meg at OD'en din bare vil stige uansett, noe jeg også skrev, så du vil nok få cred for den når du blir ratet neste gang =).
 

DeletedUser

Guest
Hakkespetten
Poeng: 10.005
Rangering: 124
Beseirede motstandere: 3.442 (535.)
Stamme: Baron

Poeng
Derp. Du skulle ikke gitt fra deg den andre :* 2/10
Plassering
RIMMMMM, kommer til å kose deg du ja. 7/10
Adlinger
En som har gått grå? Nuka for mye? Andre er spiller, flott flott.. 10/10
OD:
Heeey, du tok byer uten å miste for mye tropper. DEILIG! 10/10
Stamme
Baron nashor. stamme nr. 4, greit nok det ja? 6/10
Rykte: Perfekt på alle måter! Kenneth er kenneth. 10/10
45/60 så flott :*
 

DeletedUser

Guest
Grim Reaper
Poeng: 11.492
Rangering: 112
Beseirede motstandere: 25.484 (163.)
Stamme: AoL


Poeng
11.492p - rank 112. Ikke så fryktelig mye. Men Tommy har vel hatt andre prioriteringer. Du har jo nettopp joina, så skal ikke skryte eller rakke ned på deg av den grunn. Likevel blir det nok en svak score her. 3/10

Plassering
På rimmen, like utenfor bl.a Brian Clough. Ser derfor en stor utfordring i å komme seg innover på kartet for dere. Må vel jobbe litt i andre retninger først. Jeg ville helst ikke ligget der mtp vekst og farming. 4/10

OD
Svak OD. Under topp200 på ODa. Håper dette bedrer seg nå som du har ankommet, Jonas! 1/10

Adlinger
2 grå og 1 spiller. Ikke så veldig imponerende størrelse på spilleren heller. 2/10

Stamme
AoL. Ikke noe spesielt imponert akkurat. Altfor mye grått. Et par av de største har gått for tett cluster, som kan lønne seg i lengden dog.
Ligger høyt på ranken, relativt annonym gjeng. 5/10

Rykte
En trivelig fyr som liker bråk. Litt selvmotsigende beskrivelse, men fortsatt en riktig en :p
Var dyktig før iallefall, er dog en stund siden jeg har sett dine skills ingame. Gir deg tvilen tilgode. 8/10

Totalt
Du er ny på kontoen, og som du ser, er det mye å ta tak i. Tipper denne scoren er høyere neste rating ;) 23/60
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Tvutty! =)

Tja, ikke lenge siden jeg ble ratet sist, men i og med at 4 av faktorene har forandret seg en del kan det umulig skade.

Tvutt
Poeng: 60.598
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 85.630 (65.)
Stamme: MyTH

Poeng: 8/10
Til tross for at du ikke er på topp 20 velger jeg å gi den en god score. Dette fordi du med 3 gode adlinger kan komme helt opp på topp 10. Det er veldig små forskjeller, særlig på slutten av topp 20, og starten av 20-40. Om mulighetene til disse adlingene er tilstede er én sak, men i teorien henger du veldig godt med.

Plassering: 7/10
Du har byene dine veldig godt samlet, men ligger plassert helt i fronten mot TSM. Du må være mye på vakt, og selv om jeg tror at farmemulighetene er veldig gode, går jeg ut ifra at du har behov for troppene dine andre steder. Du har mange allierte rundt deg, men ligger ikke innesperret. Du kan adle deg inn i TSM eller oppover, med mindre dere har IAP med SUP, som det går rykter om. Og om så er, er det likevel mange fine mål oppe i nord.

OD: 5/10
Skiller deg verken ut på ODA eller ODD, da begge er relativt lave - noe som selvfølgelig også gir en lav ODT. Du har adlet mange billige mål (blant annet en barbar), men bygd deg bra opp. Du har heller ikke mistet noen byer.

Adlinger: 8/10
Du har tatt mange halvstore byer, og at du har fått dem billig er jo ikke din feil. De ligger også veldig godt plassert i forhold til hverandre. Synes du har gjort en god jobb, tror de fleste ville ha gjort det samme.

Stamme: 9/10
Virker som om det er roligere tider i MyTH nå, jeg har iallefall sett veldig lite derifra. Ikke lenge siden dere lå over oss på ODT, selv om dere ikke er langt bak. Jeg vet at dere er en gjeng med erfarne medlemmer, og dere har ikke gjort inntrykket mitt negativt på noen måte - verken i spillestil, hva jeg har sett av dere, eller ryktemessig som på forumet. Skulle gi 8/10 grunnet stillheten den siste tiden (har vel alltid gitt 9/10 tidligere), men pga. at dere fremstår på en god måte blir det nok en gang en 9'er. Dere leder jo heller ikke på poeng, og spillersnittet er lavt.

Rykte: 10/10
Nok en 10'er utdelt på rykte. Liker måten du fremstår på, du er aktiv, og du kommenterer med underholdende og gode innlegg. Synes du har gjort det bra ingame også, og ved å adle et par TSM'ere kan du fort havne på topp 10. Men pass på, det kan fort være det mosatte som skjer.

TOTAL: 47/60
 
Topp