Diskusjon Respons fra teamet... eller mangel på sådan

DeletedUser

Guest
Du føler at jeg går i forsvarsposisjon, da får du føle det, men det er ikke det jeg gjør. Jeg skriver bare rett frem det jeg mener her. For dette begynner å bli for dumt. Hvis dere ikke tåler det, synd.

Det er ikke alltid nødvendig å svare opp og ned på alt som blir skrevet her på forumet, vi svarer når det er noe som trenger svar. Vi har bidragsytere fordi de er bidragsytere, de kan svare på mange spørsmål som blir stilt.

Edit: Jeg kan bli krassere i meldingene mine om du vil, om du føler at jeg er for mye i forsvarsposisjon, ingen problem :)
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg har ikke klaget på din aktivitet scar :) Men de to sistnevnte supermoderatorne Forcas og Kristure som jeg egentlig trodde var slutta for lenge siden ?


Og jeg mener heller ikke at dere skal sitte klar med f5 knappen hele tiden. Men at dere skal være aktive på forumet og skrive, vise dere frem, stikke frem hodet og si hei hei her er jeg! Da på alle deler av forumet, ikke kun på generelt forumet. Det er hyggelig å se forum moddene også på verdens forumene. (Her gjør forsåvidt du en god jobb scar i mine øyne) Mens resten av teamet feiler. May65 har jeg aldri sett tror jeg ? Mr.High har jeg sett en eller to ganger på generelt forumet. Croaton var et litt friskt pust med enkelte innspill på v10 forumet. Myh har vell aldri vært aktiv på forumet, Jeeeeright er vell uten pc for tiden så han er kansje unskylt. Tranxz er jeg vant til å se mye til, men han har også forsvunnet den siste tiden :(


Føler også du setter deg jeg sier veldig på spissen og drar strikken litt langt. Spillere som Gard feks er ikke verdens mest aktive verken IG eller på forum, men han har alikevell klart å opparbeide seg en enorm respekt blant .no brukerne.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Et tips er kansje å se over top 10 ryktepoeng, tenke seg om 2-3 ganger hvorfor disse spillerne har så mange ryktepoeng. For i de aller fleste tilfellene er det en grunn til det. Og kansje noe teamet burde ta til ettertanke.

Jeg er på topp 10:awesome:
 

DeletedUser

Guest
Jeg skriver ikke på verdensforum fordi jeg ikke spiller noen plass. Så enkelt er det.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Og du er på alle måter altfor krass i tonen allerede Anto! Er vell kansje også mye av grunnen til at du i mine øyne ikke er like autoritær lenger. Du lar ting virke altfor personlig og hisser deg opp i saker hvor det ikke er noensom helst grunn til å bli sint! Jeg har på ingen måter prøvd å være uhøflig, frekk, ekkel eller noe i den saken men prøvd på ærligste måte å være hjelpsom og komme med konstruktiv kritikk! Å bli møtt med sure miner fra ditt vedkommende setter jeg lite pris på og ser heller at du bare kan droppe å svare meg om det skal være på den måten!

Er du ikke i stand til å ta imot rådene jeg prøver å gi deg, så får det falle for din egen rekning. Jeg ønsker .no alt vell og prøver å gjøre så godt jeg kan for å forbedre det både på forum og Ig etter beste evne, men må innrømme jeg mister helt lysten når jeg blir møtt på den måten der. At du ikke tåler at jeg sier jeg føler du forsvarer deg for mye engang uten at du blir sint blir for urimelig og forsterker egentlig bare mine egne poenger at du mangler autoritet og må ty til en krassere tone for at dine utsagn skal bli hørdt. En kurs i forhandlings teknikker er å anbefale til deg!


http://involver.no/?ItemID=1132&gclid=CKD43vS71rACFZAvmAodYDOK2g
 

DeletedUser

Guest
Nå synes jeg du tolker veldig mye. Jeg sitter her og smiler fint jeg. :) Jeg har heller ikke sagt at jeg ikke tar ting til meg. Men jeg har vært aktiv, for lite for din del kanskje, men jeg har vist meg på forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg har ikke klaget på din aktivitet scar :) Men de to sistnevnte supermoderatorne Forcas og Kristure som jeg egentlig trodde var slutta for lenge siden ?


Og jeg mener heller ikke at dere skal sitte klar med f5 knappen hele tiden. Men at dere skal være aktive på forumet og skrive, vise dere frem, stikke frem hodet og si hei hei her er jeg! Da på alle deler av forumet, ikke kun på generelt forumet. Det er hyggelig å se forum moddene også på verdens forumene. (Her gjør forsåvidt du en god jobb scar i mine øyne) Mens resten av teamet feiler. May65 har jeg aldri sett tror jeg ? Mr.High har jeg sett en eller to ganger på generelt forumet. Croaton var et litt friskt pust med enkelte innspill på v10 forumet. Myh har vell aldri vært aktiv på forumet, Jeeeeright er vell uten pc for tiden så han er kansje unskylt. Tranxz er jeg vant til å se mye til, men han har også forsvunnet den siste tiden :(


Føler også du setter deg jeg sier veldig på spissen og drar strikken litt langt. Spillere som Gard feks er ikke verdens mest aktive verken IG eller på forum, men han har alikevell klart å opparbeide seg en enorm respekt blant .no brukerne.

Hmm, jeg føler at denne er siktet til meg jeg, så da får jeg også svare.:)

Ikke misforstå meg, men jeg tar imot konstruktiv kritikk når som helst. Ta å send meg en PM dersom det er noe, så blir jeg veldig glad :)

Så over til saken...

Kristure og Forcas har som du sier sluttet for lenge siden, og jeg skal ikke kommentere disse to sin aktivitet i dette innlegget. At folk ikke har samme respekten for meg nå som tidligere får være deres problem og ikke mitt. Jeg har fortsatt en jobb å gjøre, og kommer til å fortsette å gjøre den, og dersom ikke folk har såpass stor respekt for meg når jeg kommer med korrigeringer, så er det dem det går utover. Jeg sier ikke her at jeg da har min fulle rett til å oppføre meg som en drittsekk, siden jeg har visse rettigheter, men jeg er som mange andre en spiller her også, og jeg veklser mellom å skrive med farget skrift når jeg uttaler meg på vegne av Teamet i mine fora. Dersom folk har et problem med det, så er det faktisk dems problem, men min rett til å uttale meg blir ikke innskrenket av den grunn av at jeg er i teamet. Jeg synes også det er litt småpirk å skal drive å tvinge teammedlemmer til å bruke en annen konto. Jeg har sagt det her på forum og til Dakapo at det synes jeg bare er tull. Det er faktisk ikke mye å be om dersom vi f.eks kun veksler mellom fargene når vi skriver. Jeg er mye på forumet, og det å skal bytte konto hvert 10.ende minutt - vel.

Hva f.eks Gard har klart ingame er fint for han :) Vi har forskjellige måter å uttrykke oss på. Jeg kan være veldig spydig i mine uttalelser, og med det får jeg mine fiender. Men det er greit for meg, for det er bare slik jeg er. Lik det eller ei. Jeg har såpass grei selvinnsikt i det jeg skriver at jeg ikke skriver noe som bryter med våre forumregler, og jeg leser over flere ganger det jeg skriver før jeg poster det.

For å komme med en liten digresjon ang det med Anto, så synes jeg det er merkelig at hun skal få kritikk for måten hun er aktiv på. For så vidt jeg kan se så spiller ikke Anto tw lengre, så at hun skal få kritikk på bakgrunn av at hun ikke spiller føler jeg blir veldig feil :) Hun tilpasser sikkert sin aktivitet på samme måte som jeg gjør; etter forumets aktivitet. Det får hun nærmest svare på selv, men det spiller ingen rolle.

Jeg ser ingen problemer med at vi skal gå i forsvarsposisjon. Jeg forsvarer meg dersom noen kommenterer noe som ikke stemmer, og i den siste tidens storm mot teamet så er det på sin plass at vi også skal få lov å ta hverandre i forsvar dersom ikke noe stemmer.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sant det som Scar skriver. At han spiller gir han den fordelen med aktiviteten, det at jeg ikke spiller, gjør det slik at aktiviteten min blir mindre enn hannes. Siden jeg ikke spiller, så skriver jeg ikke i verdensforumene. Jeg leser ja, men skriver nei. Jeg holder meg til skrivinga på andre fora, som denne.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
lett å si du sitter der å smiler, hva med å vise det?

Og du sier du ikke skriver på verdensfora fordi du ikke spiller noen plass. Jeg spiller kun på v10, men er innom de fleste verdner og titter og skriver fra tid til annen fordet om, fordi jeg engasjerer mer. Så kansje det er mangel på engasjement som er problemet da ? !For dette begynner å bli for dumt. Hvis dere ikke tåler det, synd." Utalelser på dette tyder jo meget på det, du bryr deg rett og slett ikke om hva vi spillere og brukere mener ? For det er den følelser vi sitter igjen med! "At folk ikke har samme respekten for meg nå som tidligere får være deres problem og ikke mitt." Der slår jo Scar til med enda et svar på samme stadiet. Må innrømme at det er utrolig koselig at de som skal gjøre .no bedre for oss spillere hvirkelig ikke bryr seg om oss :) WAY TO GO!

At du skifter farge hadde jeg ikke fått med meg, men det er veldig flott og hvertfall en god begynnelse! Linjen er noe uklar, men vi ser hvertfall en kontur av et skille. Det gjør derrimot ikke alle moderatorer. Og når sant skal sies er det ikke SÅ tungvindt å skifte kontoer heller scar! En nettleser oppe med opera og en med chrome så kan du være innlogget begge plasser samtidig, så problemet er bare at du ikke gidder, simple as that! Å skape noe mer utav det blir bare tull. Men du skiller hvertfall med farge noe som er bra! :)

At du er spydig er en ting, men en annen er at det er fullstendig mulig å tenke seg om 2 ganger hvilken tone man tar til de forskjellige folkene. Jeg personlig snakker hvertfall ikke på samme måte til mine overordnede på jobb som jeg gjør til mine kompiser. Det samme burde du tenke over her. Ton ned spydighetene litt, vær litt mer imøtekommmende osv

Har ei heller aldri klaget på anto's aktivitet IG, så her bommer du desverre litt. Vis meg gjerne hvor jeg klager på det ? Selvom hun ikke spiller på v1 så skader det ikke henne å stikke hodet innom 1 gang i måneden. Jeg er personlig innom alle verdner titt og ofte og prøver å ytre mine synspunkter i saker hvor jeg har noe å komme med. Dette selvom jeg kun spiller på v10. Jeg har heller aldri krevd at dere skal gjøre det, men mener at dette er noe som kansje kan hjelpe dere å få mer respekt blant .no spillere.
 

DeletedUser

Guest
lett å si du sitter der å smiler, hva med å vise det?

Og du sier du ikke skriver på verdensfora fordi du ikke spiller noen plass. Jeg spiller kun på v10, men er innom de fleste verdner og titter og skriver fra tid til annen fordet om, fordi jeg engasjerer mer. Så kansje det er mangel på engasjement som er problemet da ? !For dette begynner å bli for dumt. Hvis dere ikke tåler det, synd." Utalelser på dette tyder jo meget på det, du bryr deg rett og slett ikke om hva vi spillere og brukere mener ? For det er den følelser vi sitter igjen med! "At folk ikke har samme respekten for meg nå som tidligere får være deres problem og ikke mitt." Der slår jo Scar til med enda et svar på samme stadiet. Må innrømme at det er utrolig koselig at de som skal gjøre .no bedre for oss spillere hvirkelig ikke bryr seg om oss :) WAY TO GO!

Har ei heller aldri klaget på anto's aktivitet IG, så her bommer du desverre litt. Vis meg gjerne hvor jeg klager på det ? Selvom hun ikke spiller på v1 så skader det ikke henne å stikke hodet innom 1 gang i måneden. Jeg er personlig innom alle verdner titt og ofte og prøver å ytre mine synspunkter i saker hvor jeg har noe å komme med. Dette selvom jeg kun spiller på v10. Jeg har heller aldri krevd at dere skal gjøre det, men mener at dette er noe som kansje kan hjelpe dere å få mer respekt blant .no spillere.

Min jobb er ikke å være aktiv på verdensforumene. Med tanke om at jeg så og si modererer alle forumene, så passer det seg ikke at jeg skriver der. Så mangel på engasjement er det ikke :) Jeg er her for å hjelpe spillere som trenger hjelp, svare på spørsmål og passe på at ting går rett for seg på verdensforumene. For deg er det litt annerledes siden du ikke er en moderator.

Jeg fikk for øret noe som egentli er bra sagt og veldig sant: Som en fotballdommer er det best om han er usynlig, og synlig når det gjelder regelbrudd.

Det er i bunn og grunn min jobb. Være synlig der det trengs, og det betyr ikke at jeg må være aktiv hele tiden. At scar spiller, selvfølgelig blir han mer synlig enn meg, med tanke på at han skriver mer da. Jeg er tilgjengelig, og om det er noe som blir oversett er det alltid lov å skrive en pm på forumet. Vi kan gå glipp av ting vi også. Ting kan gå raskt av og til, spørs helt hva vi må gjøre irl, og noen dager kan være litt mer travel enn andre dager, og da er det lett for at vi kan gå glipp av noe.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Min jobb er ikke å være aktiv på verdensforumene. Med tanke om at jeg så og si modererer alle forumene, så passer det seg ikke at jeg skriver der. Så mangel på engasjement er det ikke :) Jeg er her for å hjelpe spillere som trenger hjelp, svare på spørsmål og passe på at ting går rett for seg på verdensforumene. For deg er det litt annerledes siden du ikke er en moderator.

Jeg fikk for øret noe som egentli er bra sagt og veldig sant: Som en fotballdommer er det best om han er usynlig, og synlig når det gjelder regelbrudd.

Det er i bunn og grunn min jobb. Være synlig der det trengs, og det betyr ikke at jeg må være aktiv hele tiden. At scar spiller, selvfølgelig blir han mer synlig enn meg, med tanke på at han skriver mer da. Jeg er tilgjengelig, og om det er noe som blir oversett er det alltid lov å skrive en pm på forumet. Vi kan gå glipp av ting vi også. Ting kan gå raskt av og til, spørs helt hva vi må gjøre irl, og noen dager kan være litt mer travel enn andre dager, og da er det lett for at vi kan gå glipp av noe.


Da jeg er trøtt og skal sove nå gjør jeg mitt siste svar kort. Du er ikke en fotballdommer, du skal være en leder til en viss grad. En domme skal dømme en kamp, du skal passe på folk, høre deres meninger, fremme deres sak, hjelpe dem til å trives, bli bedre and so on! En dommer sammenlikning hører på ingen måter hjemme føler nå hvertfall jeg, hvertfall ikke som senior moderator.

Jeg har ei heller bedt dere om å være aktive 24/7, noe jeg har påpekt flere ganger! Jeg ber dere om å være mer synlige! Delta mer aktivt om du vill, ikke 24/7 men vise dere frem ikke bare i diskusjoner som omhandler teamet.

Mer en dette gidder jeg ikke legge i det idag da det helt ærlig ikke virker som om dere er interresert i å ta til dere det jeg har å komme med, og er mest lystne på å få meg til å tie stilt og redde deres egen "ære". Noe som i stor grad begynner å bli en fellesnevner i diskusjoner dere er innblandet i.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Der slår jo Scar til med enda et svar på samme stadiet. Må innrømme at det er utrolig koselig at de som skal gjøre .no bedre for oss spillere hvirkelig ikke bryr seg om oss :) WAY TO GO!

Jeg skal love deg en liten ting, Svein. Dersom jeg ikke bryr meg om en ting, så bruker jeg ikke tid på det heller. Så å si at vi ikke bryr oss faller på sin egen urimelighet. Vi gjør ufattelig mye for dere spillere som dere dessverre ikke ser, og det er dårlig gjort at du skal sitte der å kritisere meg for noe du ikke har helt greie på. Jeg bryr meg, det er derfor jeg bruker tid på å svare deg, burde ikke det være et bevis nok på at jeg faktisk er interessert i å forbedre dette spillet?

At du skifter farge hadde jeg ikke fått med meg, men det er veldig flott og hvertfall en god begynnelse! Linjen er noe uklar, men vi ser hvertfall en kontur av et skille. Det gjør derrimot ikke alle moderatorer. Og når sant skal sies er det ikke SÅ tungvindt å skifte kontoer heller scar! En nettleser oppe med opera og en med chrome så kan du være innlogget begge plasser samtidig, så problemet er bare at du ikke gidder, simple as that! Å skape noe mer utav det blir bare tull. Men du skiller hvertfall med farge noe som er bra! :)

Jeg mener at det å skifte farge burde holde. At jeg ikke gidder, vel, mulig du har rett. Jeg velger heller å se på det som noe som ikke er nødvendig å gjøre det fordi det bare blir å pirke bare for å ha noe å kritisere.

At du er spydig er en ting, men en annen er at det er fullstendig mulig å tenke seg om 2 ganger hvilken tone man tar til de forskjellige folkene. Jeg personlig snakker hvertfall ikke på samme måte til mine overordnede på jobb som jeg gjør til mine kompiser. Det samme burde du tenke over her. Ton ned spydighetene litt, vær litt mer imøtekommmende osv

Når jeg kommenterer som spiller, så sitter spydighetene løst - med et glimt i øyet såkart! Det er et viktig moment når jeg snakker på forum for at jeg ikke skal bli oppfattet som en drittsekk. At jeg som spiller bruker spydigheter i min propaganda i det forumet jeg spiller - er bare naturlig. Du finner det overalt hvor du leser, og at jeg er i teamet skal ikke bety at jeg må oppføre meg som en pusekatt når jeg argumenterer.

Når jeg er moderator er såklart spydighetene fjernet, og den kanksje litt mer seriøse Scar kommer til synet. Det er et bestemt skille jeg har bestemt meg for, og det ser ut som om jeg ikke er tydelig nok på det ovenfor andre enn meg selv. Hvordan jeg skal endre det er for meg uforståelig, men det er ofte slik at du forstår bedre den du kjenner :)


Mer en dette gidder jeg ikke legge i det idag da det helt ærlig ikke virker som om dere er interresert i å ta til dere det jeg har å komme med, og er mest lystne på å få meg til å tie stilt og redde deres egen "ære". Noe som i stor grad begynner å bli en fellesnevner i diskusjoner dere er innblandet i.

Synd du føler det slik, men når du kommer med konstruktiv kritikk så må du ikke forvente at bl.a jeg skal bare bukke å aksepterer det. Du må bare regne med å få svar på ting jeg mener er urettferdig, da spillerne ofte ikke sitter på den fulle oversikten over hva jeg gjør i teamet og mine oppgaver. No offence fra min side, ei heller fra Anto sin side, men for min del er det viktig at det som blir sagt stemmer overens med det som er virkelig, ellers blir bildet helt feil og det som blir ansett for å være "konstruktiv kritikk" kan bli ren kritikk av vedkommende.
 
Sist redigert:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Klarte vist ikke gi meg helt enda....

Men du sier du bryr deg og at det er derfor du svarer. Vell, for å være ærlig virker det som jeg sa mer som om du svarer for å forsvare deg selv, og ikke for å ta lærdom av det vi har å tillføre.

Fargen får være grei nok, men det burde isåfall innføres for hele teamet. Selvom jeg personlig fortsatt mener en atskilt konto er det beste og finner det rart at det ikke er innført når tross alt .no samfunnet er så lite som der. Men men det får så være.

Har ei heller aldri sakt at du ikke skal bruke spydigheter i propoganda o.l Men skillene kan gjerne være litt klarere. Noe de per dags dato ikke er.
 

DeletedUser

Guest
Da jeg er trøtt og skal sove nå gjør jeg mitt siste svar kort. Du er ikke en fotballdommer, du skal være en leder til en viss grad. En domme skal dømme en kamp, du skal passe på folk, høre deres meninger, fremme deres sak, hjelpe dem til å trives, bli bedre and so on! En dommer sammenlikning hører på ingen måter hjemme føler nå hvertfall jeg, hvertfall ikke som senior moderator.

Jeg har ei heller bedt dere om å være aktive 24/7, noe jeg har påpekt flere ganger! Jeg ber dere om å være mer synlige! Delta mer aktivt om du vill, ikke 24/7 men vise dere frem ikke bare i diskusjoner som omhandler teamet.

Mer en dette gidder jeg ikke legge i det idag da det helt ærlig ikke virker som om dere er interresert i å ta til dere det jeg har å komme med, og er mest lystne på å få meg til å tie stilt og redde deres egen "ære". Noe som i stor grad begynner å bli en fellesnevner i diskusjoner dere er innblandet i.

Jeg skal ikke være en leder, jeg skal passe på at ting går greit for seg på forumet. JA jeg svarer på spørsmål om det trengs, men det har jeg allerede sagt. Jeg fremmer ingen saker, jeg har ingen kontakt med innogames, så det er i og for seg ikke min jobb i den forstand. Senior moderator betyr at jeg skal lese hele forum, ta ting som andre moderatorer eventuelt ikke ser.

Det er forumbrukerene som skal skape forumet og lage liv å ha det artig. Vi er her for å holde et øye med og se etter om ting går for seg innenfor reglene.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Hey! sitter å leser å koser meg jeg :)

tumblr_lols30rUm71qeiwtao1_500.gif



Jeg skal love deg en liten ting, Svein. Dersom jeg ikke bryr meg om en ting, så bruker jeg ikke tid på det heller. Så å si at vi ikke bryr oss faller på sin egen urimelighet. Vi gjør ufattelig mye for dere spillere som dere dessverre ikke ser, og det er dårlig gjort at du skal sitte der å kritisere meg for noe du ikke har helt greie på. Jeg bryr meg, det er derfor jeg bruker tid på å svare deg, burde ikke det være et bevis nok på at jeg faktisk er interessert i å forbedre dette spillet?

Men en liten kommentar;
Kan dere ikke sette opp en liste som viser deres oppgaver?
Foreksempel her Slik at det er synlig hva dere gjør, og eventuelt hva man søker seg til? itilleg vet vi hva dere gjør som er noe jeg vil vite før jeg begynner å diskutere her for fult :)

Men Jeg er helt enig i at dere kan være mere synelig, og det er rett og slett pga det er trivelig :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nei, jeg kan dessverre ikke komme med en fullstendig oversikt da det avhenger litt av hva som kommer osv. Men vi oversetter skriv fra InnoGames fra engelsk til norsk, modererer forumet, administerer verdner, lager innstillinger for verdener, leter etter feil og prøver etter beste evne å fikse/reparere det. Dersom det ikke går må vi ta kontakt med en fra InnoGames for å få deres arbeidere til å se på det for oss.. Ja, det er i grove trekk jeg beskriver her våre arbeidsoppgaver :)

Beklager mangende svar på ditt spørsmål, men det er vanskelig å gi et helt eksakt svar på det du spør om!
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Nei, jeg kan dessverre ikke komme med en fullstendig oversikt da det avhenger litt av hva som kommer osv. Men vi oversetter skriv fra InnoGames fra engelsk til norsk, modererer forumet, administerer verdner, lager innstillinger for verdener. Ja, det er i grove trekk jeg beskriver her våre arbeidsoppgaver :)

bra :)

Men kan jeg da også få spørre om hvor mye arbeid det er med fek. administrering av verdner? antar at det er litt opp å ned, men i hovedsak :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
bra :)

Men kan jeg da også få spørre om hvor mye arbeid det er med fek. administrering av verdner? antar at det er litt opp å ned, men i hovedsak :)

Om du kan spørre om det? Njaa, nei. Jeg må nok gi deg en infraction for det.

Neida, du skal få lov :)

Det kommer veldig an på. Ta f.eks da jeg fikk v10 da en åpnet. Da satt jeg flere timer daglig, på det meste 6 effektive timer de to-tre første dagene å svarte på tickets, samt følge dem opp noe som da blir å gi straff til de som fortjener det samt å lete gjennom vårt Support-system etter nye regelbrudd i den hensikt av å fjerne de uærlige spillerne, samt rydde verdenen ren for at de som spiller ærlig skal få gleden av det.

Ellers er det å svare på det spillere generelt spør om:)

Ta v3 som jeg er admin på, der er jeg på kanskje en gang per dag kun for å sjekke da det meget skjeldent er noe der. Jeg går igjennom mine systemer for å forsikre meg at ingen begår noen regelbrudd. Dette tilsammen tar kanksje et par minutter, så det er meget stor forskjell ja!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Noen her har visst ikke evnen til å ta selvkritikk å se seg selv i speilet, hva er vitsen med å i det hele tatt ta en sånn her diskusjon da?
 
Topp