Ryktebørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Andreas - han er ifra BOL, hva forventa du egentlig ifra han? :eek:

Er så glad i deg jeg, Olegutten min <3. Ingen skal få være slemme med deg :D
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at MD prater bullshit som vanlig.

men det begynner vi å bli vant til:p

Altså, det er ikke et rykte.. Det er ønsketenkning fra din side. Altså løgn og oppdikting. Jeg er ikke useriøs og lyver ikke.

Det er faktisk SANT at BOL praktiserer den taktikken, så hvorfor du tror det er bs skjønner jeg ikke. Er vel kanskje du som er flau som bruker taktikken? Haha!

Hvis ikke, så prøver å sikkert å forsvare dine stammefrender.. Noe som er forståelig, men nytteløst. Er ikke mulig å snu noe sånt til noe positivt :/
Så gå tilbake til hullet ditt og bli der du...
 

DeletedUser

Guest
At du prater mye tull er vel knappest ønsketenkning MD.

Det er klart vi tar gråbyer inni IBland og blostacker byene. Det gjør dere også inni BOL territorie, men vi orket ikke kaste den tilbake mot dere denne gangen.

Vi er ikke flaue over den taktikken... Er dere?

Så til slutt får jeg vel nevne at hvis alt skal være så negativt får du heller krype tilbake under steinen din du også og holde deg der til du blir glad igjen :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Meh.. Jeg vet ærlig talt ikke så mye om våre taktikker rundt det å gjøre akkurat det dere har spesialisert dere på. Klart vet jeg om at IB gjør noe av det, men vi gjør det sannelig ikke om til en sport.. Så nei, er ikke flau over det.. lol..

Er jeg negativ? Jeg nevner bare ting jeg :jsmiley: Ser ikke mye negativt i det ;)

For øyeblikket er jeg veldig glad. Morer meg med rykter i RNG for tiden :joverrasket:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er ikke akkurat dette jeg blir informert om da jeg snakker med venner som er i RNG, men ja la gå :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at vi i RNG har det bedre enn noen gang på lenge! :jsmiley:

Enten er du naiv, eller så vil du kanskje ikke se sannheten? Men skal stoppe å uttale meg om ting som tydelig er sårt... :jblunk:
Kanskje ting løser seg i jula?

Men sånt rent hypotetisk... Hva tror dere hadde skjedd om det ble krig med alle de store stammene på V1? Altså IB fam, BOL og RNG kriger alle mot hverandre. Ingen bånd imellom..
 

DeletedUser

Guest
Enten er du naiv, eller så vil du kanskje ikke se sannheten? Men skal stoppe å uttale meg om ting som tydelig er sårt... :jblunk:
Kanskje ting løser seg i jula?

Men sånt rent hypotetisk... Hva tror dere hadde skjedd om det ble krig med alle de store stammene på V1? Altså IB fam, BOL og RNG kriger alle mot hverandre. Ingen bånd imellom..

BOLD 1: Har du vært i RNG? Kjønner ikke at du skal utale deg om ting du ikke vet noe om... Så lenge du ikke har spion der, eller er der nå så synes jeg du skal la være å komme med de kommentarene...
 

DeletedUser

Guest
Har du vert i RNG IMew?? Da tror jeg det samme gjelder deg...
 

DeletedUser

Guest
Har du vert i RNG IMew?? Da tror jeg det samme gjelder deg...

Nei, har ikke vært der, og dette var en kommentar til MD. Han utaler seg om noe han ikke vet. For all del, kan hende jeg tar feil, men så lenge ingen kan avkrefte det, ser jeg helst til at han lar hver å komme med slike kommentarer.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Enten er du naiv, eller så vil du kanskje ikke se sannheten? Men skal stoppe å uttale meg om ting som tydelig er sårt... :jblunk:
Kanskje ting løser seg i jula?

Men sånt rent hypotetisk... Hva tror dere hadde skjedd om det ble krig med alle de store stammene på V1? Altså IB fam, BOL og RNG kriger alle mot hverandre. Ingen bånd imellom..

MD, hvordan kan du komme med slike uttalelser når du selv ikke har noen som helst peiling på hva som foregår i RNG? Det er klart det blir mer ro i stammen når bråkebøttene og opphauserne forsvinner. Sammenlign det med et klasserom, akkurat samme virkning! Prøv å ikke vær så veldig trangsynt, MD, men se heller ting fra litt andre vinkler enn den kverulerende. Du gjør både oss og deg selv en bjørnetjeneste:)
 

DeletedUser

Guest
MD, hvordan kan du komme med slike uttalelser når du selv ikke har noen som helst peiling på hva som foregår i RNG? Det er klart det blir mer ro i stammen når bråkebøttene og opphauserne forsvinner. Sammenlign det med et klasserom, akkurat samme virkning! Prøv å ikke vær så veldig trangsynt, MD, men se heller ting fra litt andre vinkler enn den kverulerende. Du gjør både oss og deg selv en bjørnetjeneste:)

Tror dere virkelig jeg kommer med slike uttalelser om jeg ikke visste noe som helst???
Jeg vet faktisk en del av hva som skjer og har sett reaksjoner både fra forum og hvem som har blitt kicket for så å fortelle sin historie.

Så nei, jeg har faktisk peiling.. Jeg vet nok ikke alt, men nok til å kunne komme med antagelser :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Sitter her på forumet og holder på å le meg hakk i hjel av alle julesmiliene... Det er bare noe ved dem som... treffer meg :D Takk, MD :p

Antagelser er vel og bra, men prøv å ikke fortsette med antagelser etter de er blitt motbevist... Det er ikke god PR :eek:

Ryktes at jeg er blitt hekta på julesmilier :jfornøyd:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at MD prøver å ødelegge den flotte stemninga vi har, ved å virke allvitende :rolleyes:
Kan underskrive at det er lenge siden det har vært så fredelig hos oss som nå. Det fortjener et ordentlig julesmil :jkul:
 
Topp