Ryktebørs

DeletedUser

Guest
jeg forlot RNG lenge før BuRn ble opprettet, så å kalle BuRn spillerne Ulojale blir helt feil ;)

spiller ingen rolle om det er en topp stamme eller en bunn stamme så er saken den samme ;)

Du er jo ulojal fordeom du forlater stammen lenge før BuRn ble stiftet? o_O
Jeg kaller ikke BuRn ulojal, jeg kaller spillerne som stiftet den ulojal, og de som fulgte etter.

Denne kommentaren gjelder BOLD;

Hahah! Der gjorde du kvelden min komplet.
Nå sier du jo at dere er ulojale. :D Ah... Takk! :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok, må bare si her... Nå sier du selv at det er dine synspunkt du presenterer, ikke sannheten. Så å si at fordi du ser på dem som ulojale er de ulojale blir litt feil :p

Forresten... Bare meg som ser skrivefeilen til rc jr. "oppdrettet"? Bare jeg som finner det hysterisk morsomt? :D

Har jeg sagt at de MÅ være ulojale fordi jeg sier det? Har ikke sakt en shit om det min venn , jeg sier at JEG og jeg sier det igjen at JEG ser på de som ulojale;)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
jaja , vis du tror det rc,jr så skal jeg ikke ødelegge drømmen din :eek:

rart det er nesten ingen som klarer å skrive navnet mitt riktig!!!

hva er drømmen min må jeg nesten spørre om?

at jeg ønsker å se RNG stupe?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
jeg forlot RNG lenge før BuRn ble opprettet, så å kalle BuRn spillerne Ulojale blir helt feil ;)

spiller ingen rolle om det er en topp stamme eller en bunn stamme så er saken den samme ;)

Hehe, så du tror at selvom du forlot RNG lenge før stammen ble opprettet ikke gjør deg til en ulojal spiller? hahah.. Det spiller da ingen rolle når du forlot stammen for så å ende opp hos en utbrytergruppe. Du kommer med helt meningsløse innlegg, uten å ha noe å vise til, og det begynner å bli litt slitsomt.

Jeg vil også gjerne kommentere dette med at du tror Burn kan nedsable RNG; Du har hvertfall en livlig fantasi, som tror dette. RNG har så vanvittig mye mer slagkraft enn dere har. Dere er en nystartet stamme, mye rart foregår, og med en krig mot RNG vil utslette Burn og alle medlemmene i den en gang for alle.

Jeg må si at du ikke gir meg et snev av troverdighet i det du skriver.
 

DeletedUser

Guest
Du er jo ulojal fordeom du forlater stammen lenge før BuRn ble stiftet? o_O
Jeg kaller ikke BuRn ulojal, jeg kaller spillerne som stiftet den ulojal, og de som fulgte etter.

Denne kommentaren gjelder BOLD;

Hahah! Der gjorde du kvelden min komplet.
Nå sier du jo at dere er ulojale. :D Ah... Takk! :)

Ingen som vil kommentere? :rolleyes:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hehe, så du tror at selvom du forlot RNG lenge før stammen ble opprettet ikke gjør deg til en ulojal spiller? hahah.. Det spiller da ingen rolle når du forlot stammen for så å ende opp hos en utbrytergruppe. Du kommer med helt meningsløse innlegg, uten å ha noe å vise til, og det begynner å bli litt slitsomt.

Jeg vil også gjerne kommentere dette med at du tror Burn kan nedsable RNG; Du har hvertfall en livlig fantasi, som tror dette. RNG har så vanvittig mye mer slagkraft enn dere har. Dere er en nystartet stamme, mye rart foregår, og med en krig mot RNG vil utslette Burn og alle medlemmene i den en gang for alle.

Jeg må si at du ikke gir meg et snev av troverdighet i det du skriver.



Var kraftig kost dette her, kjenner jo til mange i RNG og i BuRn... hmmm føler meg sikker på at RNG ikke hadde klart å utslette alle i BuRn slik du påstår. :D Du er veldig morsom. he he, da fikk jeg en god latter i dag også, tusen takk
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg vil også gjerne kommentere dette med at du tror Burn kan nedsable RNG; Du har hvertfall en livlig fantasi, som tror dette. RNG har så vanvittig mye mer slagkraft enn dere har. Dere er en nystartet stamme, mye rart foregår, og med en krig mot RNG vil utslette Burn og alle medlemmene i den en gang for alle.

Jeg må si at du ikke gir meg et snev av troverdighet i det du skriver.

liten tue kan velte stor last;)
 

DeletedUser

Guest
Var kraftig kost dette her, kjenner jo til mange i RNG og i BuRn... hmmm føler meg sikker på at RNG ikke hadde klart å utslette alle i BuRn slik du påstår. :D Du er veldig morsom. he he, da fikk jeg en god latter i dag også, tusen takk

IB klarer det ikke stort bedre, akkurat? :rolleyes:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Det jo nesten det eneste dere er gode på.. Adle en barbarby her og en barbarby der, stacke den til himmels og håpe at vi prøver å ta den...

-_-

ros av deg MD! det er imponerende! da kan det hende jeg får kommet meg helt til k67 da :-D hvis dere ikke angriper ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at MD prater bullshit som vanlig.

men det begynner vi å bli vant til:p
 

DeletedUser

Guest
mye som ikke er nødvendig her i verden, men viktig å få frem:p
 

DeletedUser

Guest
såpass må gå an si. om folk kommer å sier at jeg bare prater bullshit. ja vel, tar ikke det så tungt, det må dem få syns
 
Topp