Ryktebørs

DeletedUser

Guest
En god tommelfingerregel bør være å tro bare halvparten av hva du ser, og ingenting av det du hører :p Men når det er sagt, tror jeg nok at det virker mer logisk å stole på noen som faktisk er med i en stamme, enn noen som ikke er det, når det gjelder uttalelser om den stammens anliggender ;) Logisk for meg i hvert fall, selv om det ikke nødvendigvis sier stort :p
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
MD, hvordan kan du komme med slike uttalelser når du selv ikke har noen som helst peiling på hva som foregår i RNG? Det er klart det blir mer ro i stammen når bråkebøttene og opphauserne forsvinner. Sammenlign det med et klasserom, akkurat samme virkning! Prøv å ikke vær så veldig trangsynt, MD, men se heller ting fra litt andre vinkler enn den kverulerende. Du gjør både oss og deg selv en bjørnetjeneste:)

er du i RNG da? hvordan kan du sitte å si "Det er klart det blir mer ro i stammen når alle bråkbøttene og opphauserne forsvinner"?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Det er logikk. Bruk huet ditt, det er der for en grunn... ;)

Logisk at det blir roligere når bråkebøttene er borte, og i tillegg har vi uttalelser fra RNG... Virker som om saken er klar :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Har mine tvil på at det er mere rolig nå etter at vi dro ;P

eller det er klart det er mere ro nå etter at Ledelsen i RNG satte munnkurv på sine medlemmer :jblunk:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
er du i RNG da? hvordan kan du sitte å si "Det er klart det blir mer ro i stammen når alle bråkbøttene og opphauserne forsvinner"?:eek:

Det sier seg selv, gjør det ikke?

En gåte:" Hva skjer om du tar en skoleklasse med en gjeng bråkebøtter, så plutselig fjerner du disse bråkebøttene. Så kommer poenget? Vil det bli mer rolig i klasserommet da?" Burde være en enkel gåte:)

Nei, jeg er ikke i RNG, men dette sier seg selv, samt at Capitan22, lederen som dere backstabbet, har sagt dette selv.
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
igjen kommer det spillere som ikke er i RNG og sier det xD

men jeg kan jo inrømme at det ble litt roligere ja, men tror neppe det er den roligste perioden RNG har hatt :jfornøyd: da må samtlige medlemmer ha munnkurv :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
igjen kommer det spillere som ikke er i RNG og sier det xD

men jeg kan jo inrømme at det ble litt roligere ja, men tror neppe det er den roligste perioden RNG har hatt :jfornøyd: da må samtlige medlemmer ha munnkurv :jblunk:

Yeah, why not? :jtunge:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
igjen kommer det spillere som ikke er i RNG og sier det xD

men jeg kan jo inrømme at det ble litt roligere ja, men tror neppe det er den roligste perioden RNG har hatt :jfornøyd: da må samtlige medlemmer ha munnkurv :jblunk:

De som har hatt munnkurv i RNG er nå ute av stammen.

Om den gåten stemmer i virkeligheten? Djeez.. Nå synes jeg du må gå litt inn i deg selv her, begynner å bli veldig mye kverulering på deg synes jeg. Er det pga du ikke har noe annet å argumentere med?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Har mine tvil på at det er mere rolig nå etter at vi dro ;P

eller det er klart det er mere ro nå etter at Ledelsen i RNG satte munnkurv på sine medlemmer :jblunk:

Det ryktes at ryktemakerne gjør en fantastisk jobb i å spre svada.. i håp om å lure til seg medlemmer :rolleyes:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at BuRn ikke trenger og lure til seg medlemmer siden vi får så mange søknader fra folk inn at vi har nok med og svare dem. :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at BuRn ikke trenger og lure til seg medlemmer siden vi får så mange søknader fra folk inn at vi har nok med og svare dem. :p

Har en sterk følelse at dette er det største ryktet i hele Ryktebørsen! Jeg pleier som regel å ha rett i slike tilfeller...
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
If retards could fly, BOL would be an airport.


... ryktes det fra en BOL'er som ikke er noe spesielt fornøyd med BOL atm! ;)
 
Topp