Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Særlig når du kommer med uttalelser som antyder det på forumet :cool:

Sa faktisk at vi ikke kom til å gjøre det. Kan ikke snakke for alle, men kommer selv ikke til å gjøre det. Syntes det er en kjedelig måte å krige på. Men det er bare min mening.

Forresten sier det fine kartet ditt ingenting om hvem som adler mest grått... Det kan derimot peke mot hvem som har adlet mest grått fra før :jblunk:

Kartet sier ingenting nei. Men statsene viser jo klart at RNG elsker grått. De digger det over alt på jord :) Kanskje de blir tvunget til det av ledelsen :joverrasket:
Eller kanskje de er superredde for at vi skal adle gråbyer der, selv om vi ikke har gjort det til nå... :/

Men gjør ingenting at de adler grått. Blir bare fiendebyer for oss å spise opp senere ;)
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ryktes at det er Screto som har skyld i Pitchoun slettingen.. :D :rolleyes:

( Har ingen anelse om hvor infoen kommer fra.. :eek: )
 

DeletedUser

Guest
Snakker du om meg? :eek:

rett skal være rett.. det var da teknisk sett adelNUKES da... ikke tog...
Men når du påpeker via PM om mine adelnukes, så blir jo dette noe snodig...

Anyways... sett navnene på byer som blir tatt av deg??
Gått noen av dine nukes i forsvaret?

Men spøk til side. Syntes det var noe leit at du valgte å angripe oss i stedet for å ta den muligheten du fikk av oss, men du får ha lykke til videre :)
 

DeletedUser

Guest
Kartet sier ingenting nei. Men statsene viser jo klart at RNG elsker grått. De digger det over alt på jord Kanskje de blir tvunget til det av ledelsen
Eller kanskje de er superredde for at vi skal adle gråbyer der, selv om vi ikke har gjort det til nå... :/

Men gjør ingenting at de adler grått. Blir bare fiendebyer for oss å spise opp senere

Statsene, joda :p Skal ikke nekte for det. Men det kan jo finnes en viss strategisk vinkling på det hele, altså. Som for eksempel at adlede gråbyer gir RNG flere nukes de kan bruke på IB. Eller bare det at gråbyer som er lettilgjengelig, lettadlede og bak fronten utgjør ypperlige mål for kontobyggende spillere? Man må se det i perspektiv, det er som oftest der løsningen ligger :jblunk:

Når det gjelder nevnte uttalelse... joda, jeg vet veldig godt hva du egentlig sa :) Men det kan jo være at enkelte i RNG blingser på et par ord... og da kan det fort bli til at "IB kommer til å gjøre det i stor skala" eller noe i den dur :p Gaah, nå finner jeg ikke igjen den dumme posten din... Men jeg husker sånn ca. hva som sto. Dessuten kan det være det setter dem på ideen om at dere kan finne på å adle gråbyer i deres cluster. Den tankegangen kan imidlertid bare brukes til å unnskylde fremtidig gråbyadling av RNG :eek:

Nå fjernet jeg forresten smileyene dine for å få plass til mine egne. Det gjør vel ikke noe, siden du har skrevet dem fra før :)
 

DeletedUser

Guest
Kartet sier ingenting nei. Men statsene viser jo klart at RNG elsker grått. De digger det over alt på jord :) Kanskje de blir tvunget til det av ledelsen :joverrasket:
Eller kanskje de er superredde for at vi skal adle gråbyer der, selv om vi ikke har gjort det til nå... :/

Men gjør ingenting at de adler grått. Blir bare fiendebyer for oss å spise opp senere ;)

Forferdelig hvor stolt du er av deg selv hvor du sitter MD.
Du burde være glad i at RNG i det hele tatt finnes med tanke på alle motgangene de har hatt! selv mener jeg det er nesten et Mirakel at RNG enda er til :confused: (Burn etc)

Det er også forferdelig lett for deg å kalle RNG en dårlig stamme frodi at vi adler så masse grått!
for det er kun vi som har så masse grått av de 3 sidene her på v1 fordi at IB har blitt ferdig med sin grå adling. i den tiden ble også IB "mobbet" og sett ned på fordi at dere bare adler grått nesten. vanskelig å huske?
(hva er det som er så forferdelig med det egentlig? vi er den mest aktive og flittige adle stammen av alle atm):eek:

Blir kvalm av oppførselene din MD her inne på forumet hvor du skal vise deg frem og bare rose deg og dine!
likte godt å se dine innlegg før fordi at du faktisk greide å sette deg inn i to sider av en sak, men det ser du til å være blind for nå?:confused:
kan snart ikke telle på 2 hender hvor ofte du nevner grå adling nå i det siste..
 

DeletedUser

Guest
Sant. Hadde ikke RNG hatt barbarbyer å adle, hadde halvparten slettet seg i kjedsomhet.
 

DeletedUser

Guest
Og det er grunnen til at IB går innaktiv nå? :p

... Jeg liker å diskutere med MD, jeg :) Det er moro å lese en del av postene hans, og han skriver i en ikke-fiendtlig tone. Men jeg skjønner hva du mener, bunny ;)
 

DeletedUser

Guest
Forferdelig hvor stolt du er av deg selv hvor du sitter MD.
Du burde være glad i at RNG i det hele tatt finnes med tanke på alle motgangene de har hatt! selv mener jeg det er nesten et Mirakel at RNG enda er til :confused: (Burn etc)

Det er også forferdelig lett for deg å kalle RNG en dårlig stamme frodi at vi adler så masse grått!
for det er kun vi som har så masse grått av de 3 sidene her på v1 fordi at IB har blitt ferdig med sin grå adling. i den tiden ble også IB "mobbet" og sett ned på fordi at dere bare adler grått nesten. vanskelig å huske?
(hva er det som er så forferdelig med det egentlig? vi er den mest aktive og flittige adle stammen av alle atm):eek:

Blir kvalm av oppførselene din MD her inne på forumet hvor du skal vise deg frem og bare rose deg og dine!
likte godt å se dine innlegg før fordi at du faktisk greide å sette deg inn i to sider av en sak, men det ser du til å være blind for nå?:confused:
kan snart ikke telle på 2 hender hvor ofte du nevner grå adling nå i det siste..

Ok, for å presisere og oppklare noe du klart har misforstått.

Jeg har ikke EN ENESTE GANG sagt at RNG er en dårlig stamme. Har ikke antydet det engang! Så skjønner ikke hvorfor du tror det.
Roser ikke bare meg og mine heller. Har ikke sagt noe om det heller. Hvis du tror det, så er det i hvert fall en misforståelse.
IB har adlet grått før ja og vi gjør det fortsatt. Har litt imot det faktisk, men tvinger ikke folk til å ikke adle grått.

Som jeg nevnte i en annen tråd... Så oppmuntrer jeg RNG til å fortsette med dette. Hvis det kreves for å holde aktiviteten oppe er jeg storfornøyd!

Dere er en aktiv stamme som er mest aktiv på angrep. Det har jeg alltid sagt og vil fortsette med det. Og du sier jeg aldri roser? ;P
 

DeletedUser

Guest
Om sant skal sies så har du faktisk vært litt negativ mot RNG's gråbyadling ^^ I det minste en god porsjon nedlatende. Litt brå kursforandring sånn plutselig, men jeg klager ikke :)

Ros og ris... begge deler er viktig. Tradisjonelt går det vel gjerne på at stammen tar seg av rosen og fienden tar seg av risen?.. :p Livet går i hvert fall videre :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ingen intensjoner om det. Bare påpekte det :) Men ferdig med den saken.

PS! Jeg syntes det er bra at RNG adler grått btw.. blir mer moro for oss å adle rødt enn grått ;P

Det synet jeg var ute etter var at hvis det ikke var gråbyer, ble folk tvunget til å angripe fienden, adle også...

Limer dette sitatet i lag her så kan jeg svare på begge samtidig.
Kort og godt så kan jeg svare felles på at det var faktisk godt å lese disse to postene!
Rett og slett fordi at det ikke var snev av kritikk eller noen slags nedlatene tone til en av partene eller enkelt personer, For det er dette som gjør v1 forumet så latterlig for folk at det dør ut!

Du skrev nå poster som var enten motiverene eller fornufig og lese for andre(i mitt syn). Det er det som skaper forumet og verdnen våres bedre og ikke minst mere aktiv!
En post som skaper en slags trang til å svare for at det engasjerer eller er realistisk og ikke negatift til noe/noen er det som ødelegger.
kan ikke skjønne at slikt kan vøre vanskelig og innrømme?
stort sett det som går igjen på v1 forumet er kriger mellom spillere som skal heve en eller egen stamme for å så prøve å trøkke ned de andre som skaper blinde konkurranser mellom de truffne til å svare i irritasjon om å være best. (om dette var forståelig å lese :rolleyes: )
Selv er jeg dårlig på å få de sterke meningenen mine på "papiret".
ikke minst takk til MD for to beherskede svar! **ROS**
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
rett skal være rett.. det var da teknisk sett adelNUKES da... ikke tog...
Men når du påpeker via PM om mine adelnukes, så blir jo dette noe snodig...

Anyways... sett navnene på byer som blir tatt av deg??
Gått noen av dine nukes i forsvaret?

Men spøk til side. Syntes det var noe leit at du valgte å angripe oss i stedet for å ta den muligheten du fikk av oss, men du får ha lykke til videre :)

Haha, når jeg er såpass omringet som jeg er, så må jeg velgen oen byer jeg skal kjempe for, og noen jeg skal beholde :) Hadde det bare vært du som angrep, og ingen i K75/74, så hadde det blitt litt enklere for meg :)

Ey! Rolled er min greie :D

Valget sto på HFO & ROTA, og når jeg hadde bestemt meg - Så var visst HFO for sent, selv om jeg ja, valgte ROTA.


Badsmiley den 01.09. klokken 16:40
Hei,

Jeg har vært i tenkeboksen i noen dager nå - Og har bestemt meg for at jeg blir her jeg er inntill videre.

Fant ut at det var lurt at jeg sendte dere en PM, der jeg takket for tilbudet.

~Simen

bgm75 den 01.09. klokken 17:01
Tilbudet vårt gikk ut den dagen du ikke kunne møte på skype, sorry.
 

DeletedUser

Guest
@bunny: Det er jo gjerne det man prøver på ;) Altså, dersom man går ut på off-forum og hevder at ens egen stamme er noe dritt, blir man ikke lenge der :p De aller fleste forsøker å forfekte sin stammes synspunkter, og støtte stammen sin selv om man ikke bestandig er like enig. Å tråkke andre stammer ned for å oppnå dette blir imidlertid for drøyt. En burde klare å forfekte sine egne synspunkter uten å dra fram hele registeret av relaterte og urelaterte saker.

Dette er det forresten ikke bare MD som gjør. Jeg har sett mange, like ofte på vår side, som har sunket bra lavt på argumentasjonsnivået. Antakeligvis meg selv inkludert, men jeg har ikke den grad av selvinnsikt at jeg kan peke ut noe konkret :eek: Så dette ser jeg på som en liten skjerpings til folk på v1-forumet. Det holder som regel å nevne noe én gang ^^

Er ikke helt sikker på om jeg fikk tak i hva du egentlig ville frem med i posten din, men dette var i hvert fall et svar på hva jeg leste i den :)
 

DeletedUser

Guest
Chill... Altså ett adelsnuke i veggen :D Hvor mange var det som gikk inn, sa du? :p
 

DeletedUser

Guest
WHOA :eek: du tar nukes... hvordan vil jeg klare dette:confused:

Jeg har ganske så mange rapporter fra akkurat den byen som du også viser river muren en del nivåer. Det betyr at det ikke er så mange tropper i byen, og mine nukes er ganske så effektive :D Fint om du vil fortsette med å bruke deff tropper ineffektivt. Mye oda for meg :)

Med tanke på svaret ditt ved å komme inn i stammen, så er da en slik avgjørelse ganske viktig å ta rimelig kjapt. Hvis det er tvil om hvor du ville ønske å være, så ser jeg en viss feil med lojaliteten. Derfor en såpass kort tidsfrist. Hadde du svart umiddelbart, så ville dette hjulpet oss til en annen avgjørelse.

Ryktes at det er morro å sette "smart-asses" på plass :) God jul:jhimle:
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på svaret ditt ved å komme inn i stammen, så er da en slik avgjørelse ganske viktig å ta rimelig kjapt. Hvis det er tvil om hvor du ville ønske å være, så ser jeg en viss feil med lojaliteten. Derfor en såpass kort tidsfrist. Hadde du svart umiddelbart, så ville dette hjulpet oss til en annen avgjørelse.

Dette er en måte å tenke på som jeg ikke har vært borti før... men ser jo klart at dette kan være en nyttig tanke i mange sammenhenger :)

Nå er det vel imidlertid slik at en forvirret spiller som ikke er helt sikker på hva-det-nå-er som gjør at han leaver stammen sin... Så kan han jo trenge en liten stund på å sortere tankene sine, før han finner ut at han egentlig har det best der som han var. Men den tenkingen kunne han forsåvidt like lett gjort i H.F.O ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
WHOA : du tar nukes... hvordan vil jeg klare dette:confused:

Jeg har ganske så mange rapporter fra akkurat den byen som du også viser river muren en del nivåer. Det betyr at det ikke er så mange tropper i byen, og mine nukes er ganske så effektive :D Fint om du vil fortsette med å bruke deff tropper ineffektivt. Mye oda for meg

Med tanke på svaret ditt ved å komme inn i stammen, så er da en slik avgjørelse ganske viktig å ta rimelig kjapt. Hvis det er tvil om hvor du ville ønske å være, så ser jeg en viss feil med lojaliteten. Derfor en såpass kort tidsfrist. Hadde du svart umiddelbart, så ville dette hjulpet oss til en annen avgjørelse.

Ryktes at det er morro å sette "smart-asses" på plass :) God jul:

Haha, følte ikke for å være noe smartass her altså, bare si ifra til de andre at jeg klarer det jeg og , problemet var også at jeg glemte å dodge :p
Og tilbake til stammen, så fortstår jeg at et raskt valg var det dere trengte, men det hadde jeg ikke :)

Jeg tok bare å fjerna noen smileys jeg, for jeg trengte jo mine :D
 

DeletedUser

Guest
Jada, du er ikke den eneste som har glemt å dodge :) Har gått på den smellen selv flere enn en gang, men man lærer så lenge man lever :)

Smileys er viktig og undervurdert :D
 
Topp