Ryktebørs

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Dere i ledelsen av RNG pleier jo å sitte på mailen til de fleste kontoene deres så må være en av dere eller noen som har hacket dere, ser den siste som rimelig umulig. kan vel hende at Joker har spilt deg et puss her Cap???? Eller så har den rettmessige eieren tatt over og ikke brydd seg, ikke kom her å sleng dette over på oss.

Har du ikke bedre kontroll på dine medlemmer så tror jeg du må gå inn i deg selv og se hva du gjør galt med din ledelsesstil, for noe er det siden alt mulig skjer med dine medlemmer og din eneste forklaring er at vi har jukset, enten ved trussler, hacking eller det som verre er.

Husker du hvorfor Burn blei opprettet, jo fordi medlemmene deres ikke var enige i hva dere foretok dere! Til og med BOL har gått lei av dere og satt ned fra allianse til IAP, så noe er veldig galt med RNG, men det er ikke vår feil! Vi bare gjør som vanlig og angriper dere, at dere ikke støtter opp dem som blir angrepet kan dere bare takke dere selv for at byene skifter side kjapt. ;)

Gleder meg til vi ligger rundt deg på alle kanter CAP og setter inn nådestøtet for deg og tullet ditt. Men vi jukser vel da også og truer til oss dine byer også.
Nei innse at stammen din har gått langt nedover i lang lang tid pga. intern uro og dårlig ledelse.
Klart vi tar alt vi kan når vi har farmet ferdig byene deres. Bare se på TOBBI nå, nesten ikke en by med stack så nuksa våre går igjennom han som en varm kniv gjennom smør og byene skifter eier kjapt.

Ingen ledere har full kontroll på sine medlemmer. De kan tro de har, men aldri mer enn det. Hva min lederstil har med det å gjøre kan jeg heller ikke skjønne.. Skal man ha kontroll på en spiller, så må man sitte i hodet på vedkommende, og som den "kloke" du ønsker å framstå som, så bør du også skjønne at det ikke lar seg gjøre ..og om du har fulgt med, så ville du visst at det vrøvlet du kommer med om BuRn kun er vås fra ende til annen. Granny har selv kommet med en uttalelse om at BuRn ble laget fordi han kjedet seg, og ønsket å lage bråk.

Hehehehe.. hvor får du alt det svada-pratet ditt fra?? Hvordan kan du sette inn nådestøtet for "tullet mitt" som du sier? Hva er tullet mitt for det første? For det andre.. Du sitter og uttaler deg ting du ikke har greie på i det hele tatt. Du synser og mener..og tror du er fanden så klok. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
  1. Ja, jeg ser hvor du vil, selv om den første setningen din der kanskje ble litt vel filosofisk. Hvorvidt det er relevant for det opprinnelige poenget er jeg skeptisk til.
  2. Det er ikke akkurat en ny idé at en stamme, eller en front, holdes oppe av enkelte overaktive spillere. Når disse spillerne mangler og flomportene åpnes skjer sånt som dette. Hvis du vil ha et eksempel så kan du sjekke hva som skjedde med spillerne fra V2 sin -Rome- som ikke slettet seg på slutten av sommeren 2010 - når det ble lagt press på dem forsvant byene som bare det.

    Jeg sier ikke at det ikke må ha vært noe snusk ute å gått, men jeg peker kun ut at det ikke må være det som har skjedd. Ut av nysgjerrighet, hvordan kunne WIC forsvart seg i denne sammenhengen på en slik måte at du ikke hadde tatt det som en halveis bekreftelse på dine mistanker? ( Du er hannkjønn - vi er generelt sett enkle å tilfredsstille! )
  3. Fair enough.
  4. Mens en annen måte igjen å se på det kan være at når oppførsel som kan beskrives som skitten allerede har blitt brukt i et spill vil spillet/runden/V1 aldri kunne regnes som rent, og at det derfor er lite poeng i å forsøke å få det til. Det som det er verdt å merke seg her er nok at det finnes mange forskjellige måter å se på det på, uten at én enkelt oppfatning nødvendigvis er mer riktig enn noen andre. Så å prøve å tvinge sin tankegang over på andre er kanskje litt teit.
  5. Ok.
  6. Jo takk. Får vel akseptere at du vil mene det, hehe.

1) Egentlig var det argumentet et jeg kom på etter at jeg hadde postet det tidligere innlegget mitt og ikke gadd å føre på. Siden jeg så ditt svar litt i lyset av mine argument var jeg ikke helt sikker på nøyaktig hva poenget ditt var og hva jeg svarte på, så jeg håpet ganske enkelt at mitt argument ville passe inn, noe jeg regner med det ikke gjorde. Beklager :)

2) Ved at de ikke hadde brukt argumenter som forsvarte hvorfor de gjorde det, og isteden hadde valgt argumenter som forklarte hvorfor de ikke gjorde det. Det jeg har sett er en god blanding av rene benektelser, "who cares?"-tankeganger, og ett stadig argument om at det er konstant press mot kontoer over lenger tid som har gjort det. Dersom de hadde utelatt nummer 2 i rekken ville jeg ikke begynt å bli sikker.

4) Hoi. Det har jeg egentlig ikke tenkt over, men antakeligvis er det du sier riktig. Skjønt så vidt jeg har sett er det ikke flere som har gitt noe uttrykk for å tenke på den måten enn deg, iallefall ikke som jeg har kunnet oppfatte. Men ser den ;)

Svarte på de punktene jeg føler jeg har noe å svare med som er relevant på noen måte. Ellers kunne jeg jo svart på de jeg ikke har inkludert: "Enig. Ja. Greit." Men det blir ikke egentlig mye vits i :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, du får tro hva du vil winter, WIC kan ikke ha basert alt på løgn og fanteri for å komme hit vi er i dag. Begynner virkelig å miste lysten til å prøve å forklare ting da dere velger å tro annet, uansett hva vi serverer. Det eneste dere oppnår ved å slenge slik bull på bordet, er at vi slår hardere tilbake... IG!

bgm lyver og fikser stats, Scar sliter litt med forklaringer, winter vil ikke akseptere fakta og ingen gidder å se på det store bildet lenger. Nå handler plutselig ALT om hva deres egen stamme gjør og ikke gjør. WIC kriger som en ENHET, dere kriger tydeligvis hver for dere og oppnår ekstremt lite.

Og Grim og winter: tror samtalen deres er mer til nytte for dere to enn for oss alle.

Peace.
 

may65

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Den var for enkel Pål. Ærlig talt. Er ikke du voksen nok til å forstå at det foregår mer enn dette? Hadde det vært en ærlig kamp, så ville vi ikke hørt så mye snusk fra egne medlemmer om at WIC truer til seg byene. Ikke kun ved angrep, men også verbalt. Ingen med respekt for seg selv overgir byene til fienden uten at det har foregått mer enn angrep. Joker Jr er et eksempel på det. En lojal spiller sender ikke troppene til gråbyer langt inn i WIC, og ber dere forsyne dere?

Jeg var også KV på den kontoen, fordi spilleren hadde behov for en pause. Etter en tid/husker ikke om det var 2-3 uker), så jeg ble fjernet som KV. Jeg trodde spilleren var tilbake, og tenkte ikke mer over det. Noen dager etter tok Joker kontakt via skype, og lurte på hva som skjedde fordi kontoen mistet så mange byer. Det var da vi oppdaget at det måtte være fremmede folk på kontoen, for Joker hadde ikke fjernet meg som KV. Denne fremmede hadde altså vært inne på kontoen og flyttet tropper, for så å si værsågod WIC - GRATIS byer!


MÅ bare få kommentere denne her litt :)
Ikke ofte jeg skriver her, men begynte faktisk å le litt her nå. Stemmer virkelig dette, Capitan22? HELT sikker?

HVOR langt inn i "wic land" var troppene plassert? Å svar meg helt ærlig nå ;-)
Du skriver her på forum at vi i wic holder på med å true til oss byer. Det vet du like godt som meg at ikke stemmer. Hadde virkelig tenkt å holde munn angående denne saken her, men slik propaganda som blir lagt ut av dere for å sværte oss, liker jeg bare ikke.

Jeg lovet Joker jr å IKKE si noe om dette her, men han kontaktet meg en dag på skype. (har forresten snakket endel med han før da han adlet en by i k58)
Men syntes flere bør se hvilke løgner du sender ut til resten av alliansen til rng. (h.f.o) Som igjen er alliert med BOL....

Han dansken som har spilt på Joker jr over lengre tid, skrev til meg at "nå blir jeg borte fra v1". Han sa han var lei lederstilen i rng og da spesielt med deg i spissen.
Svarte han da at jeg syntes det var leit han ga seg, for vi har hatt mange artige samtaler. (å da om HELT andre ting enn tw)

Dagen etter klikket han igjen på meg på skype, å spurte om jeg hadde mye adler klare i k28. Svarte som sant var at det hadde jeg ikke. Han svarte da at han tømte 2 byer helt øverst i k38 som jeg måtte adle kjapt og bygge så mye adler jeg bare greide der.

Å som du selv ser ut fra statestikken...så ble det gjort.
Da masse adler var bygget opp...skrev han til meg at " adle alt du klarer i k28 før ledelsen merker noe". Å hvem sier vel da NEI til et slik tilbud? En rød bye er like mye verdt med eller uten tropper.

Joker jr ville vi i wic skulle ha byene, siden han var lei rng.
Tja...husker ikke akkurat nå hvor lang tid senere, men så en dag klikket han på meg igjen på skype å sa at " rng har tatt fra meg kontoen", så speid før du sender mer adler.

Så litt tilbake til "tropper som var sendt langt inn i wic"...
DETTE er bare løgn. ALLE joker jr sine tropper sto plassert i en liten gråby helt nederst i k28. Å da var faktisk HELE k28 rng land. Joker jr viste meg lista over hvor troppene var sendt. Så tenk litt nøyere over hva du skriver her på forum, C22....for noen sitter faktisk med BEVIS på det motsatte.

ALT er bevart på skype, å min data.
(samtale logg mellom meg og danske joker jr,+ hvor han selv satte sine tropper)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vel, du får tro hva du vil winter, WIC kan ikke ha basert alt på løgn og fanteri for å komme hit vi er i dag. Begynner virkelig å miste lysten til å prøve å forklare ting da dere velger å tro annet, uansett hva vi serverer. Det eneste dere oppnår ved å slenge slik bull på bordet, er at vi slår hardere tilbake... IG!

bgm lyver og fikser stats, Scar sliter litt med forklaringer, winter vil ikke akseptere fakta og ingen gidder å se på det store bildet lenger. Nå handler plutselig ALT om hva deres egen stamme gjør og ikke gjør. WIC kriger som en ENHET, dere kriger tydeligvis hver for dere og oppnår ekstremt lite.

Og Grim og winter: tror samtalen deres er mer til nytte for dere to enn for oss alle.

Peace.

Sorry, utrolig uvant med den avataren der. Jeg satt et minutt og stirret på bildet mens jeg tenkte "Hvem i huleste er det der?" før jeg kom på å sjekke nicket ved siden av.

Har vel egentlig ikke så mye å tilføye til det innlegget, utenom at dere ikke har gitt meg en veldig stor grunn til å innse "fakta" til nå. Snarere litt det motsatte, er jeg redd. Så beklager om du ble veldig lei deg for det :)

Og kan så klart ikke la en diskusjon med Grim gå fra meg :p
 

DeletedUser

Guest
Sorry, utrolig uvant med den avataren der. Jeg satt et minutt og stirret på bildet mens jeg tenkte "Hvem i huleste er det der?" før jeg kom på å sjekke nicket ved siden av.

Hehe :) Reflekterer humøret jeg er i nå ;)

Har vel egentlig ikke så mye å tilføye til det innlegget, utenom at dere ikke har gitt meg en veldig stor grunn til å innse "fakta" til nå. Snarere litt det motsatte, er jeg redd. Så beklager om du ble veldig lei deg for det :)

Lurer svært på hvordan du får fram at vi har brukt sleipe metoder, når vi sier at vi ikke gjør det. Her sier vi noe og du tror vi lyver hver gang? Hmm.. Må være svært gøy å diskutere med deg ellers :s

Men for å legge noe til der, så kan det nevnes at dere bare kommer med påstander og argumenterer helt latterlig for de. Det eneste dere har kommet med som kan diskuteres er ODD og at vi tar byer så lett. Diskusjonen blir bare rar når dere trekker inn at vi ber spillere sende vekk def fra fronten og at vi lurer unge spillere. Her kan mye nevnes om hvor idiotisk det høres ut, men det er som å skrike til en døv person.
For meg spiller det ingen rolle hvordan dere ser på det. Vi vet hva vi har gjort og dere får fortsette å håpe at vi jukser. For hvis dere virkelig tror vi jukser, da undervurdere oss ganske kraftig :p

Får å ta litt selvkritikk her, kan vi også diskutere ODD og H.F.O. De er helt med på å diskutere RNG sine dårlige tall, men ikke sine egne... Det er ganske obvious, men det er ganske artig å se hvordan de håner oss for vårt "dårlige" spill. Bare å se på hvem de tar byer av hos oss og hvor mye ODD det ligger der. Her finnes det unntak, men det er ganske gode tall til i de også. Men det er ikke noe jeg orker å mate dere med.. Dette er tross alt ryktebørsen :D

Prøvde å komme med et humoristisk innlegg her for litt siden der jeg sa at BOL har angrepsplaner mot H.F.O. Den fikk jeg negativt rykte på og en kommentar om at jeg var dum. Ganske artig spør du meg. Enkelte folk har ikke humor....

Men jeg liker det og følger opp med et nytt et! Om det er sant eller ikke, sier jeg klart ikke!

Ryktes at RNG driver med juks for å holde WIC offensiven tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Uff. Syns det er kjipt å gi rykte på et slikt uvesentlig grunnlag. Merker selv at det jeg som regel blir tatt for er fullstendig ulogiske ting som at den som gir ryktet er personlig uenig, eller til og med at jeg får dårlig rykte fordi jeg er grønn når de er rød. Syns det er litt morsomt, egentlig, å lese litt rare begrunnelser for rykter. Såklart, det går andre veien også - jeg blir ikke lei meg for positive rykter på random poster, men jeg legger langt fra like mye i dem som om jeg mener jeg har fortjent dem :p

Og kan du utdype hva du mener med juks? Noe som er klart imot regelverket eller noe som oppfattes som juks for de involverte partene?

Ryktes at BOL snart vil ta igjen WIC hva gjennomsnittlig poeng per spiller angår :)

Ryktes også at det bare er fem seriøse stammer igjen på v1. Om man da ikke teller med C.N. Jeg har lurt en stund på hva jeg skal kategorisere dem som. Iallefall er det den eneste stammen under 40 millioner poeng som har mer enn to medlemmer, så dersom de er seriøse skal de iallefall ha for innsatsviljen :eek:

Men det er iallefall tydelig at v1 går mot en slutt. Jeg tror det blir spennende å se hvordan ting vil utvikle seg den nærmeste tiden :)
 

DeletedUser

Guest
Juks: Det som oppfattes som juks + regelbrudd :)
Bryr meg lite om forskjellen.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ingen ledere har full kontroll på sine medlemmer. De kan tro de har, men aldri mer enn det. Hva min lederstil har med det å gjøre kan jeg heller ikke skjønne.. Skal man ha kontroll på en spiller, så må man sitte i hodet på vedkommende, og som den "kloke" du ønsker å framstå som, så bør du også skjønne at det ikke lar seg gjøre ..og om du har fulgt med, så ville du visst at det vrøvlet du kommer med om BuRn kun er vås fra ende til annen. Granny har selv kommet med en uttalelse om at BuRn ble laget fordi han kjedet seg, og ønsket å lage bråk.

Hehehehe.. hvor får du alt det svada-pratet ditt fra?? Hvordan kan du sette inn nådestøtet for "tullet mitt" som du sier? Hva er tullet mitt for det første? For det andre.. Du sitter og uttaler deg ting du ikke har greie på i det hele tatt. Du synser og mener..og tror du er fanden så klok. :rolleyes:

Tja hvis du ser på hvor lojale dine folk er så kan en tenke seg til at noe gjør dere galt i ledelsen, om det er deg eller de andre lederne eventuelt hele ledelsen skal ikke si noe om, men når folk drar sin kos til BOL, eller oss, lager egne stammer for å krig mot RNG så er det alt for mange tegn på at ting ikke fungere, så hadde jeg vært i ledelsen deres så vill jeg ha prøvd å finne ut:

1 Hva gjør vi galt?
2 Er det noen som må skiftes ut i ledelsen?
3 Hva kan man gjøre for å snu trenden?

Jeg har en veldig fin innsikt i hva min stamme gjør og Viking, og med tullet ditt så mener jeg det fantastisk tåpelige bortforklaringen på hvorfor dere taper tereng i mot oss, hadde det ikke vært for de små grå rundt omkring så hadde det sett virkelig stygt ut for dere, hva gjør dere når de er borte og vi har tatt hele det gamle clustret deres? Jo dere forsvinner i fra v1 så lenge RNG ikke klarer å angripe tilbake eller forsvare seg.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
tja, er ikke jeg som jukser. det er du som gjør, skriver de modsa fra WIC her med Tittel Scar??? hvor har de gjort det?

Ehm, for å svare kort og greit; Ja :) Og for å svare på ditt oppfølgingsspørsmål; Jupp, her;


MÅ bare få kommentere denne her litt :)
Ikke ofte jeg skriver her, men begynte faktisk å le litt her nå. Stemmer virkelig dette, Capitan22? HELT sikker?

HVOR langt inn i "wic land" var troppene plassert? Å svar meg helt ærlig nå ;-)
Du skriver her på forum at vi i wic holder på med å true til oss byer. Det vet du like godt som meg at ikke stemmer. Hadde virkelig tenkt å holde munn angående denne saken her, men slik propaganda som blir lagt ut av dere for å sværte oss, liker jeg bare ikke.

Jeg lovet Joker jr å IKKE si noe om dette her, men han kontaktet meg en dag på skype. (har forresten snakket endel med han før da han adlet en by i k58)
Men syntes flere bør se hvilke løgner du sender ut til resten av alliansen til rng. (h.f.o) Som igjen er alliert med BOL....

Han dansken som har spilt på Joker jr over lengre tid, skrev til meg at "nå blir jeg borte fra v1". Han sa han var lei lederstilen i rng og da spesielt med deg i spissen.
Svarte han da at jeg syntes det var leit han ga seg, for vi har hatt mange artige samtaler. (å da om HELT andre ting enn tw)

Dagen etter klikket han igjen på meg på skype, å spurte om jeg hadde mye adler klare i k28. Svarte som sant var at det hadde jeg ikke. Han svarte da at han tømte 2 byer helt øverst i k38 som jeg måtte adle kjapt og bygge så mye adler jeg bare greide der.

Å som du selv ser ut fra statestikken...så ble det gjort.
Da masse adler var bygget opp...skrev han til meg at " adle alt du klarer i k28 før ledelsen merker noe". Å hvem sier vel da NEI til et slik tilbud? En rød bye er like mye verdt med eller uten tropper.

Joker jr ville vi i wic skulle ha byene, siden han var lei rng.
Tja...husker ikke akkurat nå hvor lang tid senere, men så en dag klikket han på meg igjen på skype å sa at " rng har tatt fra meg kontoen", så speid før du sender mer adler.

Så litt tilbake til "tropper som var sendt langt inn i wic"...
DETTE er bare løgn. ALLE joker jr sine tropper sto plassert i en liten gråby helt nederst i k28. Å da var faktisk HELE k28 rng land. Joker jr viste meg lista over hvor troppene var sendt. Så tenk litt nøyere over hva du skriver her på forum, C22....for noen sitter faktisk med BEVIS på det motsatte.

ALT er bevart på skype, å min data.
(samtale logg mellom meg og danske joker jr,+ hvor han selv satte sine tropper)

Sååe, ser ikke ut til at det bare er meg som "jukser" her, paal :)

@MD; Meningsløse rykter ja. Du ga bl.a meg et meningsløst rykte på noe som ikke engang hadde sammenheng med hverandre, så du er ikke dne første som skal skrike høyest om det :)

Ryktet sier at etter at kronk master legger opp, og at en ny front åpner seg.
 

may65

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sååe, ser ikke ut til at det bare er meg som "jukser" her, paal :)


Er ikke juks dette her ;-) Bare et godt bevis på at RNG sine spillere ikke lengre er lojale, og at deres leder sprer usanne rykter for å redde sitt eget skinn.

Er ikke juks så lenge det er spilleren som er på kontoen som SELV velger å gi bort sine byer frivillig. Beviser vel at wic ikke har truet til seg noen byer. Så har dere bevis på det....vis dem frem.
 

DeletedUser

Guest
1) Egentlig var det argumentet et jeg kom på etter at jeg hadde postet det tidligere innlegget mitt og ikke gadd å føre på. Siden jeg så ditt svar litt i lyset av mine argument var jeg ikke helt sikker på nøyaktig hva poenget ditt var og hva jeg svarte på, så jeg håpet ganske enkelt at mitt argument ville passe inn, noe jeg regner med det ikke gjorde. Beklager :)

2) Ved at de ikke hadde brukt argumenter som forsvarte hvorfor de gjorde det, og isteden hadde valgt argumenter som forklarte hvorfor de ikke gjorde det. Det jeg har sett er en god blanding av rene benektelser, "who cares?"-tankeganger, og ett stadig argument om at det er konstant press mot kontoer over lenger tid som har gjort det. Dersom de hadde utelatt nummer 2 i rekken ville jeg ikke begynt å bli sikker.

4) Hoi. Det har jeg egentlig ikke tenkt over, men antakeligvis er det du sier riktig. Skjønt så vidt jeg har sett er det ikke flere som har gitt noe uttrykk for å tenke på den måten enn deg, iallefall ikke som jeg har kunnet oppfatte. Men ser den ;)

Svarte på de punktene jeg føler jeg har noe å svare med som er relevant på noen måte. Ellers kunne jeg jo svart på de jeg ikke har inkludert: "Enig. Ja. Greit." Men det blir ikke egentlig mye vits i :)

  1. Skjønner :)
  2. Så det at noen av de i WIC ikke bryr seg hvorvidt de metodene for å få byer som har blitt diskutert er umoralske eller ikke... Det er for deg et argument for at de har gjort det? Virker litt irrasjonelt, men la gå.
  3. ..
  4. Det er sant. Men så kan man jo ikke vente seg for mye tenking fra folk på dette forumet da. Det hadde jo blitt for drøyt! :eek:

Og Grim og winter: tror samtalen deres er mer til nytte for dere to enn for oss alle.

Det tror jeg óg, men jeg tror heller ikke at det plager meg noe særlig.

Er ikke juks dette her ;-) Bare et godt bevis på at RNG sine spillere ikke lengre er lojale, og at deres leder sprer usanne rykter for å redde sitt eget skinn.

Er ikke juks så lenge det er spilleren som er på kontoen som SELV velger å gi bort sine byer frivillig. Beviser vel at wic ikke har truet til seg noen byer. Så har dere bevis på det....vis dem frem.

Jeg tror det Scar sikter til er det å skrive på P&P forumet med en konto som er knyttet opp til teamet. Da teamet gjerne oppfattes som autoritetsskikkelser som gjerne vet hva de driver med - til tross for flere empiriske bevis på det motsatte - kan det fort gi en mod en fordel i en diskusjon med oss vanlige dødelige. Jeg tror noen har litt trøbbel med å fatte at dette kan være et problem. Spesielt hvis en moderator slenger litt vel mye med leppa og kommer med frekkheter så kan det jo også skade omdømmet til teamet noe. Med mindre dere alle har et kraftig tilfelle av delt personlighet så er det samme personen, uavhengig av om den faktisk skriver i sin formelle rolle som en moderator.
 

DeletedUser

Guest
Ordbok?

Er du en vanlig dødlig som bare har fått ordbok til jul, eller bare liker du å formulere deg slik oss vanlige dødlige skal slite med å forstå hva du skriver :p
 

DeletedUser

Guest
Er du en vanlig dødlig som bare har fått ordbok til jul, eller bare liker du å formulere deg slik oss vanlige dødlige skal slite med å forstå hva du skriver :p

Jeg kan formulere meg en annen måte, litt enklere.

  1. Skjønner :)
  2. Så det at noen av de i WIC ikke bryr seg hvorvidt de metodene for å få byer som har blitt diskutert er umoralske eller ikke... Det er for deg et argument for at de har gjort det? Virker litt irrasjonelt, men la gå.
  3. ..
  4. Det er sant. Men så kan man jo ikke vente seg for mye tenking fra folk på dette forumet da. Det hadde jo blitt for drøyt! :eek:

  1. Meg skjønne hva du mene.
  2. WIC ikke bry seg om slemt. WIC derfor gjøre? Det være teit måte å tenke på.
  3. ..
  4. Meg enig. Mange mennesker som bruker V1 forum ikke flinke til å tenke.

Det tror jeg óg, men jeg tror heller ikke at det plager meg noe særlig.

Meg enig. Men meg ikke bry meg.

Jeg tror det Scar sikter til er det å skrive på P&P forumet med en konto som er knyttet opp til teamet. Da teamet gjerne oppfattes som autoritetsskikkelser som gjerne vet hva de driver med - til tross for flere empiriske bevis på det motsatte - kan det fort gi en mod en fordel i en diskusjon med oss vanlige dødelige. Jeg tror noen har litt trøbbel med å fatte at dette kan være et problem. Spesielt hvis en moderator slenger litt vel mye med leppa og kommer med frekkheter så kan det jo også skade omdømmet til teamet noe. Med mindre dere alle har et kraftig tilfelle av delt personlighet så er det samme personen, uavhengig av om den faktisk skriver i sin formelle rolle som en moderator.

Meg tror Scar snakke om at Paalodin ikke like moderator skrive her. Paalodin kanskje ikke like det fordi mange tror moderator stor hjerne. Meg si at det ikke stemmer, men mennesker tror mange dumme ting. Det være samme menneske bak personen selv om personen skrive som moderator eller spiller. Når spiller er frekk, moderator også frekk. Dette ikke bra.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAH! Noen ganger tar du bare drepen på meg :D

Rykte gitt, det var fortjent for det innlegget der :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er ikke juks dette her ;-) Bare et godt bevis på at RNG sine spillere ikke lengre er lojale, og at deres leder sprer usanne rykter for å redde sitt eget skinn.

Er ikke juks så lenge det er spilleren som er på kontoen som SELV velger å gi bort sine byer frivillig. Beviser vel at wic ikke har truet til seg noen byer. Så har dere bevis på det....vis dem frem.

Jeg mener det er juks å skrive her med Mod tittel, har liten respekt for at dere bedriver propaganda spill her på forumet med en slik tittel da dette påvirker spillet IG litt. Så hadde vært ønskelig at dere mods som spiller på en verden skriver som spiller uten denne tittelen her.
 
Topp