Ryktebørs

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
WIC? Virkelig? Du drar den så langt??!

Så slett kontoen din da! Hvis du virkelig tror WIC støtter slikt og driver aktivt med det, kan du forme en gruppe som sletter kontoen sin i sinne. Er møkk lei av at vi anklages for ting vi ikke driver med.
Hvis dere er så lei oss, så kan dere like gjerne ha det så godt. Vi har god samvittighet. Kan ikke snakke for absolutt alle i WIC, men det er ingen som har slike onde tanker som mål.

Dette ender bare med at off. forumet ikke brukes mer! Vi er allerede der at veldig få bruker det. Slutt med whiningen deres!!

Og jeg er veldig overrasket over at du presser denne saken så langt Scar, når du selv sier at du IKKE VET ALT.

Det er mange som sitter og rister på hodet! Ingen aner hva dere prater om! Dere nevner litt her og litt der, men ingenting konkret.

Du sier du ikke kan snakke for alle i WIC, men dersom ledelsen skjønner at sånt foregår, burde ikke da ledelsen ta fatt i det? Det er nå engang slik, er man i en stamme, så blir hver enkelt spillers handling oppfattetat som en WIC-handlilng. Med andre ord. Stammen blir stående ansvarlig for hva hver enkelt medlem gjør. Det er slik det er å være i en stamme..
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Å vrenge det som blir sagt til din fordel er det eneste du klarer Scar, blir svett av å se alt det tullet du klarer å komme opp med og de hersketeknikkene dine som : Lille venn osv. funker serdeles dårlig på noe som har en del flere år på baken enn deg! Kutt ut sytinga og prøv heller å få noe til IG!

Du har aldri kommet med et bevis som holder mål overhode, deler av en PM/skype samtale funker ikke, her må alt fram og ikke bare de bruddstykkene som går i deres favør. Print Screen er en fin måte å vise slikt fra på da det er verre å redigere slik at det som faktisk står der kan brukes som et bevis!

Bare innrømm at dere har tråkka i salaten og pga. deres store EGO ikke klarer å innrømme egne feil.

Foreslår at vi alle sammen kommer opp med et nytt tema før skitkastingen blir alt for ille, for den propagandaen som kommer her er bare helt latterlig nå for tiden.

Jeg har da print-screen jeg.. som viser hvem som kontositter konto som ble tatt ut av stammen med narne. Mange PM`s osv..men, som også windsy har kommentert, så ser jeg liten vits å gidde legge det ut. Det blir bare vridd til noe annet enn fakta uansett. Det gidder jeg rett og slett ikke bruke tid på. Jeg vet hva som har skjedd. Jeg vet WIC er innblandet. Så må dere bare sitte der å presse fram deres uskyldighet så mye dere vil for meg. Jeg vet likevel hva som har foregått.. jeg vet likevel hva dere står for.. og at dere så iherdig prøver å få fram noe annet enn fakta, så stiller det dere faktisk i et dårligere lys enn om dere kunne innrømmet noen av fakta, og gjort noe med det.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kom med bevisene dine Cap. så kan vi tro deg, vi sitter på den infoen vi har og etter den så kan vi ikke se at vi har gjort noe galt, det at en som har vert duale her og som var dual på Narne før har gjort noe er ikke vår feil. Så enkelt er det.

Det var en av våre som meldte dette inn til teamet og det vil si at vi tok ansvar med en gang vi blei klar over situasjonen, noe mere kan man ikke forlange av sin fiende eller?

Nei gi opp denne latterlige svertelses-kampanjen deres og heller gi oss litt motstand IG;)
 

DeletedUser

Guest
Du sier du ikke kan snakke for alle i WIC, men dersom ledelsen skjønner at sånt foregår, burde ikke da ledelsen ta fatt i det? Det er nå engang slik, er man i en stamme, så blir hver enkelt spillers handling oppfattetat som en WIC-handlilng. Med andre ord. Stammen blir stående ansvarlig for hva hver enkelt medlem gjør. Det er slik det er å være i en stamme..

Vi har tatt tak i det? Har du ikke lest hva vi har skrevet?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Kom med bevisene dine Cap. så kan vi tro deg, vi sitter på den infoen vi har og etter den så kan vi ikke se at vi har gjort noe galt, det at en som har vert duale her og som var dual på Narne før har gjort noe er ikke vår feil. Så enkelt er det.

Det var en av våre som meldte dette inn til teamet og det vil si at vi tok ansvar med en gang vi blei klar over situasjonen, noe mere kan man ikke forlange av sin fiende eller?

Nei gi opp denne latterlige svertelses-kampanjen deres og heller gi oss litt motstand IG;)

Bare det at du kan få deg til å komme med en slit uttalelse gjør at jeg neppe gidder gjøre meg den umaken.. Du er verre enn verst jonsnow..
Du får tro meg på mine ord, eller la være.. du viser bare lavmål uansett med slike kommentarer. Nå gjelder det mer enn denne dualen..såe..

..og.. om en av deres meldte fra forhoholdet, så var det andre som også meldte fra.. såe..
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Men å sitte å skrive her tar du deg tid til?

Jeg verre en verst? Ja du kan si så, men du er ikke hakket bedre.

Jeg forventer beviser på slike påstander som kan bekrefte det man sier, er det så rart?

Kan slenge ut en masse påstander om dere også og si at jeg har beviser for det, men det gjør ikke saken min noe sterkere at jeg ikke viser dem fram, det beviser heller at jeg bare prater bullshit, noe jeg anser deres påstander her som til jeg blir motbevist.(ikke at jeg tror dere har noen beviser overhode).

Når han som var inne på Narne også har sagt sitt i denne saken og det går ikke i deres favør, noe de som har et par små grå har skjønt for lenge siden, at dere ikke kan komme med en unnskyldning for denne latterlig svertelses kampanjen slik at den tar slutt er heller ikke vår feil. Jeg godtar ikke å bli beskyldt for ting som er tatt rett ut av luften og vill bekjempe det, enkel sak det, ingen liker å bli uskyldig dømt!
 
Sist redigert:

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Men å sitte å skrive her tar du deg tid til?

Jeg verre en verst? Ja du kan si så, men du er ikke hakket bedre.

Jeg forventer beviser på slike påstander som kan bekrefte det man sier, er det så rart?

Kan slenge ut en masse påstander om dere også og si at jeg har beviser for det, men det gjør ikke saken min noe sterkere at jeg ikke viser dem fram, det beviser heller at jeg bare prater bullshit, noe jeg anser deres påstander her som til jeg blir motbevist.(ikke at jeg tror dere har noen beviser overhode).

Når han som var inne på Narne også har sagt sitt i denne saken og det går ikke i deres favør, noe de som har et par små grå har skjønt for lenge siden, at dere ikke kan komme med en unnskyldning for denne latterlig svertelses kampanjen slik at den tar slutt er heller ikke vår feil. Jeg godtar ikke å bli beskyldt for ting som er tatt rett ut av luften og vill bekjempe det, enkel sak det, ingen liker å bli uskyldig dømt!

Ingen har sagt at det er du som har gjort det... Men jeg vet noen i WIC var innblandet. Såpass hadde jo en 6år gammel gutt også skjønt. Men om dere vil tro på det jeg sier eller bare feie vekk sannheten så er det deres valg.
 

DeletedUser

Guest
Herre...Ken har jo innrømmet at det var han, og kun han som hakket de kontoene.
 

may65

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ja Kenn har jo gitt beskjed her på forum at det var han og ingen andre som hacket den kontoen til narne. Som ikke tenkte på å bytte passord...

Så om dere har noen "bevis" på noe annet, ønsker vi andre selvsakt å se dem. Spesielt siden vi i ledelsen i WIC ikke aksepterer slike ting fra våre spillere, noe vi også har skrevet pm til alle våre spillere om.

Jeg sitter faktisk med posten vi sendte til tw teamet ang den hackingen, rett etter at "narne" tok kontakt med oss om å adle. Der han (kenn-Aksel) sier at det er han som er på kontoen, at han har tatt med de som narne var kv på.

Så må bare beklage dere, vi i ledelsen viste ikke mer enn hva dere gjorde før kontoen ble ufrivillig tatt ut av RNG. Å vi gjorde noe hver og en BØR gjøre så fort de hører om slike ting: MELD FRA TIL TW :)
 

DeletedUser

Guest
som jeg fikk vite for ikke lenge siden så snakka jeg med Narne og han så nå han ønska og backstabbe rng da, kan ikke gjømme deg så mye du heller narne, slike søppel som deg finner man også på dynga, jeg jobber der :cool: om du ikke hadde vært så brå røff så hadde neppe dette skjedd, du skulle jo som du sa selv banke ræva ut av njal, så ikke noe om d lengre dessverre :// men rng prøver så godt dem kan, men du kan jo lage din egen stammen heller for at cap og bunny må beskytte deg for kvar lite idiotisk innlegg du må skrive. hakke dem vært på forumet hadde du vært litt hardere vær, glad du har cap og bunny som ledere i rng, men dra og lag søppel dynga stammen du skulle gjøre og ta njal så skal jeg gi deg 600pp om du greier d : ) Creds til cap som beskytter deg :)
 

DeletedUser

Guest
som jeg fikk vite for ikke lenge siden så snakka jeg med Narne og han så nå han ønska og backstabbe rng da, kan ikke gjømme deg så mye du heller narne, slike søppel som deg finner man også på dynga, jeg jobber der :cool: om du ikke hadde vært så brå røff så hadde neppe dette skjedd, du skulle jo som du sa selv banke ræva ut av njal, så ikke noe om d lengre dessverre :// men rng prøver så godt dem kan, men du kan jo lage din egen stammen heller for at cap og bunny må beskytte deg for kvar lite idiotisk innlegg du må skrive. hakke dem vært på forumet hadde du vært litt hardere vær, glad du har cap og bunny som ledere i rng, men dra og lag søppel dynga stammen du skulle gjøre og ta njal så skal jeg gi deg 600pp om du greier d : ) Creds til cap som beskytter deg :)

Sant det! :D

Narne var jo min kjære spion også ^^ Ville over til IB og greier :rolleyes:
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
som jeg fikk vite for ikke lenge siden så snakka jeg med Narne og han så nå han ønska og backstabbe rng da, kan ikke gjømme deg så mye du heller narne, slike søppel som deg finner man også på dynga, jeg jobber der :cool: om du ikke hadde vært så brå røff så hadde neppe dette skjedd, du skulle jo som du sa selv banke ræva ut av njal, så ikke noe om d lengre dessverre :// men rng prøver så godt dem kan, men du kan jo lage din egen stammen heller for at cap og bunny må beskytte deg for kvar lite idiotisk innlegg du må skrive. hakke dem vært på forumet hadde du vært litt hardere vær, glad du har cap og bunny som ledere i rng, men dra og lag søppel dynga stammen du skulle gjøre og ta njal så skal jeg gi deg 600pp om du greier d : ) Creds til cap som beskytter deg :)

Nei nå er det nok med dritten du spytter ut ! Du vet jo ingen ting.. :p Jeg har aldri villet dratt til IB.. Ville aldri backstabbe RNG. Så hvilke idiotiske påfunn finner du opp ut av det blå ? Og ja jeg er glad for at jeg har C22 og bunny som ledere. Men du vet virkelig ingen ting.. Og hvis jeg må gjette så er det nok Sondre som sitter her og snakker dritt.. Du får gå og pelle deg selv litt i rumpa ;)
 
Sist redigert:
Topp