Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Narne kan jeg spørre deg hvorfor du skriver dette på skype

[02:34:33] Jørni/narne: Dritt i og si d jeg har fortalt deg på pm da om at jeg vil backstabbe rng ;)


Forklar :)
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Narne kan jeg spørre deg hvorfor du skriver dette på skype

[02:34:33] Jørni/narne: Dritt i og si d jeg har fortalt deg på pm da om at jeg vil backstabbe rng ;)


Forklar :)

For det første skriver jeg alltid "det" og ikke "d" Så hvorfor prøve seg ? (facepalm)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så wic må legge frem bevis hele tiden, mens dere ikke har noe å komme med annet enn tomme beskyldninger? Blir vel litt feil det?

Tja, dere krever bevis av oss, da kan vel vi kreve bevis av dere når dere kommer med anklager? Kan ikke se hva og hvorfor du skal sette spørsmålstegn ved det.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
VI har ikke kommet med en annklage her Scar, det er den store forskjellen.

Blir bare konstatert det faktum at vi anmeldte saken når vi blei klar over den, stor forskjell fra en annklage det.
Så tror du må lese litt igjennom hva du svarer på før du gir svarene dine, for de er som vanlig fulle av faktafeil;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Om du klarer å heve blikket ditt litt, og gå litt utenfor din lille perfekte verden, jonsnow, så vil du se at jeg ettersøkte beviser fra MD som anklager narne for å hatt planer å forlate RNG til fordel for WIC.

Hva med at du selv leser fakta, slik at du faktisk har et grunnlag å basere deg på? Snakk om en faceplant av dimensjoner her ja... Flaut, jonsnow, flaut. Virker som du kun er ute etter å komme med drittslenging, istedenfor å lese hva som faktisk ble sagt. Litt av en innstilling gitt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Om du klarer å heve blikket ditt litt, og gå litt utenfor din lille perfekte verden, jonsnow, så vil du se at jeg ettersøkte beviser fra MD som anklager narne for å hatt planer å forlate RNG til fordel for WIC.

Hva med at du selv leser fakta, slik at du faktisk har et grunnlag å basere deg på? Snakk om en faceplant av dimensjoner her ja... Flaut, jonsnow, flaut. Virker som du kun er ute etter å komme med drittslenging, istedenfor å lese hva som faktisk ble sagt. Litt av en innstilling gitt.

Nå har dere fått vite alt jeg vet. Narne sa at han var ganske ny på kontoen, så kan hende det var forrige eieren som sa det.
Hadde diskutert det en stund med den forrige eieren (vet ikke om narne lyver her) om mye forskjellig. Har ikke PM ettersom den ble slettet automatisk.... :(
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Om du klarer å heve blikket ditt litt, og gå litt utenfor din lille perfekte verden, jonsnow, så vil du se at jeg ettersøkte beviser fra MD som anklager narne for å hatt planer å forlate RNG til fordel for WIC.

Hva med at du selv leser fakta, slik at du faktisk har et grunnlag å basere deg på? Snakk om en faceplant av dimensjoner her ja... Flaut, jonsnow, flaut. Virker som du kun er ute etter å komme med drittslenging, istedenfor å lese hva som faktisk ble sagt. Litt av en innstilling gitt.

Tror du må få hodet ditt opp av bøkene dine Scar, kjære lille vennen.

Ser du prøver deg på speidinger om natt også uten de store resultatene og natt-toga dine er ikke mye å skryte av de heller, dakar liten som sliter sånn IG at han må ta alt ut på dette forumet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tror du må få hodet ditt opp av bøkene dine Scar, kjære lille vennen.

Ser du prøver deg på speidinger om natt også uten de store resultatene og natt-toga dine er ikke mye å skryte av de heller, dakar liten som sliter sånn IG at han må ta alt ut på dette forumet.

Hehe, jasså ja, litt av et temaskifte, lille venn! Hva kommer det av, tror vi? :p Jaja, er tydeligvis ikke jeg som må få hodet opp av bøkene, ser det ut som!

Tja, jeg holder deg litt på alerten, spørsmålet er hvor lenge du holder ut, eller hvor lang tid det tar før du må skrike etter at Kathoga eller MD skal sitte kv ;) Vi har sett det før, flere ganger. Og hva skjedde med kontoeier? Hmm..
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
frykter ikke akkurat deg, kan vel fortelle deg at sist gang jeg var borte var pga. min nyfødte sønn var innlagt på sykehuset rimelig lenge og da passer ikke TW inn i min tidsplan. Men slikt skjønner vel ikke en liten gutt som deg betydningen av!
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hehe, jasså ja, litt av et temaskifte, lille venn! Hva kommer det av, tror vi? :p Jaja, er tydeligvis ikke jeg som må få hodet opp av bøkene, ser det ut som!

Tja, jeg holder deg litt på alerten, spørsmålet er hvor lenge du holder ut, eller hvor lang tid det tar før du må skrike etter at Kathoga eller MD skal sitte kv ;) Vi har sett det før, flere ganger. Og hva skjedde med kontoeier? Hmm..

Det skjer da akkurat det samme hoss dere i BOL? Husker bare at vi adlet av Kirssa, tok ikke mange timene etter at alle hadde sendt litt at en KV satt på kontoen. Jeg satt faktisk oppe hele natten for å prate med KV'en ;) WIC er en stamme, BOL er en stamme - Og da er det ikke noe feil å hjelpe andre stammemedlemmer med KV når de ikke har mulighet til å være på 24/7? :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
frykter ikke akkurat deg, kan vel fortelle deg at sist gang jeg var borte var pga. min nyfødte sønn var innlagt på sykehuset rimelig lenge og da passer ikke TW inn i min tidsplan. Men slikt skjønner vel ikke en liten gutt som deg betydningen av!

Nåmmin, er du litt sinna, lille venn? ^^, Jeg tvinger deg nærmest til å være på alerten, ellers mister du byer, såe, hvordan du vil tolke det er opp til deg. Men uansett hvor dårlige togene mine er akkurat nå, så må du deffe dem, ellers taper du dem. Jeg skal love deg en ting, hadde vi ligget front mot front, skulle jeg knust deg like lett som BOL gruser byene til Stein905 akkurat nå.

Menne, ikke bli så sinna da :p Er jo bare ett spill! (for meg hvertfall)

Det skjer da akkurat det samme hoss dere i BOL? Husker bare at vi adlet av Kirssa, tok ikke mange timene etter at alle hadde sendt litt at en KV satt på kontoen. Jeg satt faktisk oppe hele natten for å prate med KV'en ;) WIC er en stamme, BOL er en stamme - Og da er det ikke noe feil å hjelpe andre stammemedlemmer med KV når de ikke har mulighet til å være på 24/7? :)

Hoho.. Vel, terhals trengte KV, Stein905 trengte KV, og vi ser ofte at WIC-spillere må hente inn KV i Kathoga og MD når incsa runder oppmot 100. Vi i BOL roper ikke etter KV når incsa renner inn. Det med kirssa har du rett i, men den kontoen stod innaktiv i 4 - 5 måneder og hadde ingen eier for øyeblikket. Da må noen ta jobben vettu. Men det ser ut som forskjellen mellom BOL og WIC er at BOL klarer å ta hånd om egne innkommende. En ting med å være en stamme, er at du må ha spillere som kan håndtere innkommende, men det ser ut som at WIC sliter litt med dette. Jaja.


Ryktes at Scar tar byer helt uten advarsel! :(

Jammen.. :( Jeg sa jo unnskyld!


Narne skal ikke inn i WIC, vi ønsker ikke folk med byer som har 20-25 nivå på gården :p

Aah, ser den. Vel, 20-25 nivå i gård er bedre enn å ikke ha gård, som er realiteten til Stein905;)
 
Sist redigert:

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tja toga dine mot Stein905 går nå rett i muren alikavel, du har da ikke prøvd et mot meg merkelig nok, trolig fordi du veit du er eid og er så feig at du bare kommer etter når de andre har gjort jobben for deg ;).

Hører da masse hyling om kv og deff hver gang vi sende litt incs på diverse BOLler og du har da konstater selv at dere tar en liten turn hver når noe sliter litt med de få nuksa vi sender på dere.

Soleklart bruker vi KVer når vi ikke kan være online selv, noe som alle som noen gang har spilt dette spillet skjønner er en god ide, men du sitter vel hele tiden selv og har aldri hatt kv?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tja toga dine mot Stein905 går nå rett i muren alikavel, du har da ikke prøvd et mot meg merkelig nok, trolig fordi du veit du er eid og er så feig at du bare kommer etter når de andre har gjort jobben for deg ;).

Hører da masse hyling om kv og deff hver gang vi sende litt incs på diverse BOLler og du har da konstater selv at dere tar en liten turn hver når noe sliter litt med de få nuksa vi sender på dere.

Soleklart bruker vi KVer når vi ikke kan være online selv, noe som alle som noen gang har spilt dette spillet skjønner er en god ide, men du sitter vel hele tiden selv og har aldri hatt kv?

Noe mer usakelig skal du lete lenge etter. Kudos :)

Toga mine har gått inn dem, det vet du meget godt selv;) Men jeg planlegger ikke å beholde dem, så du kan jo drøfte deg fram til "hvorfor" jeg ikke gjør det. Meeen, jeg forventer kanskje litt mye? Yeah, think so.
Ja, å be om støtte er da normalt, er det ikke, mister? Men problemet med WIC som vi har sett er at når deres frontspillere får et par incs, så ender vi opp med å spille mot Kathoga eller MD. Den samme spilleren vi angriper klarer aldri å stå imot en offensiv selv, med andre ord. I motsetning til BOL da, som faktisk klarer det ganske så bra.

Når jeg ser hva du klarer å gulpe opp, så ser jeg ingen grunn til å kommentere det, for du har, igjen, null peiling overhodet på hva du egentlig snakker om. Du prøver å få meg til å se at du har "øyne" i BOL, men om du skulle hatt det, så hadde jeg forventet noe annet, for å si det sånn!

Try again, miss.
 
Topp