Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Uansett, Xandor! Vi får se hvor god du er når vi har adlet bort støtten du har i byene dine:)

Hehehehe, lykke til med det
threatenlumber.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehehehe, lykke til med det
threatenlumber.gif

HAHAHA... Tror du virkelig det er så vanskelig? :D

Akkurat nå er det bare du og Cap som holder stand. Ettersom dere sitter på store deler av støtten. Synd andre i stammen ikke får den samme gleden. Dere faller jo en etter en! :LOL:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg lurer på hvorfor de få aktive folka på forumet gir Xandor så mye av oppmerksomheten sin. Det er jo relativt tydlig at han bare har d i kjeften mtp de uttalelsene han har hatt, både in game og på forumet her. Han skal nok gå ned med flagget til bunns(som dine andre venner alt gjør en god jobb med), enten med min hjelp eller ikke(så snart jeg får tid, jobbejobbejobbe, pengpengpeng!)

Har hørt rykter om at svenske politi-babes er hotte!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at WIC blir truet med søksmål dersom vi vinner V1, eller hva Ruben Rex? Hørte også at du har en kompis som visstnok er advokat som latterlig nok er " ineterssert" i denne saken om at WIC jukser(giggle)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Tror jaggu Ruben prøvde å sende meg virus på skype jeg, tidligere i kvels..
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at xandor ikke er den gode spilleren han mente han var?

Han mister mange byer, men holder seg allikevel høyt oppe på poengstigen? hmm... :hmm:

Oooohh... Ser at han adler gråbyer for å kompensere for tapet sitt. Vel, god strategi! Får se hvor lenge den varer :awesome:
 

may65

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at gråbyene en dag tar slutt...hm..det er vel også et fakta?

Så hva skal folk adle da tro....
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at xandor ikke er den gode spilleren han mente han var?

Han mister mange byer, men holder seg allikevel høyt oppe på poengstigen? hmm... :hmm:

Oooohh... Ser at han adler gråbyer for å kompensere for tapet sitt. Vel, god strategi! Får se hvor lenge den varer :awesome:

Når det er tomt, kan jeg jo kjøre fult på dere igjen, blir koselig!
 
Topp