Ryktebørs

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hjalp vell muligens heller ikke at jeg satt oppe hele natta for å ta deg ? (party) Men er vell sånn som skjer når du angriper oss når vi er på det travleste, vi vill alltid svare med samme mynt :)

Men takk for kampen skal du hvertfall ha :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
huh er noe eg har gått glipp av??

eg kan ikke huske at kleppe har sluttet men så har eg dog ikke vært så aktiv heller på v 12 :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hvor fikk du dette fra egentlig :)?

Ryktes at jeg sjeldent oppgir hvem jeg får sånne opplysninger av, med mindre det er en mer alvorlig sak, som krever dokumentasjon. Men koseligt at du stadig er her (var ikke ironi)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ryktes at CMOS ar inn medlemmer bare for å holde -RE- opptatt med noe annet en å adle av? Lykke til med den planen der ;)
 

DeletedUser

Guest
Side: >1<
Rattus Norvegicus den 08.11.2012 klokken 20:45 Takke Sitat
Hei dessverre ser jeg ikke noe lys framtid i stammen her, jeg har fått flere meldinger om jeg er den værste lederen og alt sånt, og har bestemt meg for og gå med på og joine ckh, de har jo som dere ser 2 ledigere plass også kommer det til og bli 3 til så , dere som vi søke gjør det :)

Beklager- Sondre

Dagens ferske rykte :)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at det har kommet jff stamme her denne verden :party:
gagnsterhest time
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Litt synd at V12 har blitt til V1 allerede...
Den side1 adle av side2, mens side2 holder seg i live med å adle barbarbyer og andre spillere. Kanskje det ender som V11? med CKH med alle rim-byene :)
 

ScareCrow

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
....flapp....flapp....
Kråka kommer med rykter om at det vil bli en del grått på kartet når V13 starter opp.
...flapp.....flapp....
 

DeletedUser

Guest
Litt synd at V12 har blitt til V1 allerede...
Den side1 adle av side2, mens side2 holder seg i live med å adle barbarbyer og andre spillere. Kanskje det ender som V11? med CKH med alle rim-byene :)

v12 er nok for liten til å bli til en 'hovedstamme vs rimstamme'-verden.
Det er altfor kort avstand fra midten av kartet til rimmen for det. Pluss at -RE- adler så raskt at vi ikke kommer til å la CKH få et godt nok grep om rimmen :LOL:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
v12 er nok for liten til å bli til en 'hovedstamme vs rimstamme'-verden.
Det er altfor kort avstand fra midten av kartet til rimmen for det. Pluss at -RE- adler så raskt at vi ikke kommer til å la CKH få et godt nok grep om rimmen :LOL:

Tja, det var vel et rykte med modifikasjoner........sa jeg jommensmør!
 
Topp