Ryktebørs

Lucky

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Den ble ikke grå, jeg underla meg alle gråbyene på V12 sånn at jeg kan booste Tvutt kontoen med ress (wasntme)
Skjønner at det trengs, så sakte som V12 ressursproduksjonen går.. Snegletempo når man er vandt til andre verdener..
 

DeletedUser

Guest
ække bare deg, jeg gidder ikke at dere skal sjekke aktiviteten min hver 3t så da får jeg heller blokke deg, så jeg får sove i fred :3
 

DeletedUser

Guest
jeg svarte deg jo ikke selv engang :p
sov uansett som et barn fra 03-11 imorges, deilig og endelig smertefritt!
 

DeletedUser

Guest
skulle opp å dodge kl 03 i natt, men hey, hvorfor dodge når du kan lempe mobilen ut av senga og sove til kl 8? :3
 

DeletedUser

Guest
WOHOOO! Endelig litt action! Det ryktes om storkrig beggeveier på v12! :D
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Ryktes at Marigt søker ny konto som kan internadles. Helst over 150k poeng slik at de tar førsteplassen
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at mange tog har blitt snipet i dag.

Hvordan kan man internadle spillere man ikke er i stamme med? Er ikke det en kriterie for internadling? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Neida, internadling er om noen gir deg byene sine. det være seg i samme stamme eller ei.

Ryktes at DA igår, og foreløpig idag, har flest ink på hele serveren.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at samme spiller har dette sålangt idag:

Nåværende rekorder
Dagens angriper
Som angriper har du i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (21.334 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
Dagens forsvarer
Som forsvarer har du den i dag bekjempet flest enheter i denne verdenen (22.624 enheter)!
Hold rekorden fram til midnatt for å motta medaljen
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ryktes at Marigt søker ny konto som kan internadles. Helst over 150k poeng slik at de tar førsteplassen

Vi søker offre! har produsert så mye adelsmenn nå at vi ikke vet hvor vi skal gjøre av alle.

vi får begynne med "RD" (som allerede er blitt tømt) og bevege oss vestover ;-)
Mener CKH ble spurt om å hjelpe RD (Reservoir Dogz) med å støtte de (spesiellt mitzi). hadde håpa de skulle få hit noe deff jeg, slik at vi som ikke er ved rimmen kunne bidratt mer :)
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
ja, det kan vi gjøre :)
Men ryktes at jeg ikke får til å delta stort.faktisk ingenting. men det er da flere enn meg i -RE- pyttpytt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har en finfin spion i -RE- :) Elsk at jeg får all info om hva som skjer i stammen deres :)
 
Topp