Ryktebørs

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
driter i hva du kunne ha gjort er bare at dere fikk PW og fikk vite alt om min konto hva er då vitsen for meg å spille mer??

takk for å få meg til og miste all lyst for TW
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ryktes at jeg (Daniel) ikke har noe med denne avgjørelsen å gjøre. Skjedde bak min rygg, mens jeg lå og sov og ante fred og ingen fare.
BTW. Jeg ga ikke pw til noen, Magnar. Jeg er en ærlig spiller!
Så flott å starte dagen med å forsvare seg selv (sun).

-Daniel
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg (Daniel) ikke har noe med denne avgjørelsen å gjøre. Skjedde bak min rygg, mens jeg lå og sov og ante fred og ingen fare.
BTW. Jeg ga ikke pw til noen, Magnar. Jeg er en ærlig spiller!
Så flott å starte dagen med å forsvare seg selv (sun).

-Daniel

Så du sitter altså med pw til en konto på v13 mens du spiller på en annen. lukter regelbrudd dett (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Hva er poenget med å kverulere på dette? Du vet like godt som alle andre at det å diskutere/prate om regelbrudd ikke er tillatt?

Du sier jeg diskuterer noe jeg ikke gjør så da er også dette ikke noen form for kverulering kjære deg.(hug)

*ps nevnes ikke noe om og prate i reglene men om og diskutere :rolleyes:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jaja da blir det jo 3 stor stammer viss B-B og BuRn gjør noe i samme dur kan denne verden blir veldig inntresang igjen :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dobbelt regelbrudd. Han skrev også på engelsk uten oversettelse.

Navnet ditt er ikke så langt fra et regelbrudd heller, om man bare snøfler litt rundt på bokstavene og lar fantasien ta over resten!

Nuvel, nok off topic!

Ryktes at det er mye som skjer på V13. Jaggu godt at jeg snart er ferdig internadla, så slipper jeg og fylle hjernen min med sånn grumsete masse!
 
Topp