Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tja, hadde det vært en allianse så hadde jeg forstått.

Leste du hva Estrow og Lord Even skrev på forum? Jeg forstår godt at de dro, og har ingenting mot det.

Du skriver som om du er Gone. Er dette en av de hundre andre forumkontoene du har, Ole? Man rekrutterer ikke fra samarbeidspartnere uten videre som Deceit/Gone har gjort.

Det står ingenting på forumet, så det må ha blitt slettet. Hvis du skjønner dme så utrolig godt, hvorfor har du ikke selv gått over til Deceit? Gone har jo nesten sendt ut en invitasjon til alle på v13, så du har en mulighet der, men likevel takker du nei fordi du vil være i en stamme du tydeligvis ikke trives i? :p Noe som ikke stemmer.


Du kan spørre, men noe svar vil du ikke få :p

Så du er ikke i NUKE altså? Er du flau over å skrive nicket ditt, eller noe? :)
 

DeletedUser

Guest
Er det samme om han går til Deceit eller ikke. Det er en stamme som uansett ikke kommer til å vinne denne serveren.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er det samme om han går til Deceit eller ikke. Det er en stamme som uansett ikke kommer til å vinne denne serveren.

Det har du helt rett i, sindick. En stamme basert på medlemmer som kan kunsten med å svike sine egne stammemedlemmer. En oppskrift som er dømt til å mislykkes.
 

DeletedUser

Guest
Det har du helt rett i, sindick. En stamme basert på medlemmer som kan kunsten med å svike sine egne stammemedlemmer. En oppskrift som er dømt til å mislykkes.

Jeg personelig trodde at folk skulle lære seg at en stamme bygget opp av svikere aldrig kommer til å fungere. For all del må dem bare gjør det, men syntes litt synd i dem ved at dem må alltid ha øynene i nakke, da dem kan bli backstabba hvert bidige sekund :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg tror at Grimlock siktet til at Scar burde vært i den stammen ut fra hvordan han beskrev rekrutteringspolitikken deres. Mtp tidligere erfaringer med Scar (v1), så må jeg nesten si meg litt enig (giggle). Anywaiz, har sluttet V13, er bare her på forumet og snoker :). Fortsett diskusjonen, er funz!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg tror at Grimlock siktet til at Scar burde vært i den stammen ut fra hvordan han beskrev rekrutteringspolitikken deres. Mtp tidligere erfaringer med Scar (v1), så må jeg nesten si meg litt enig (giggle). Anywaiz, har sluttet V13, er bare her på forumet og snoker :). Fortsett diskusjonen, er funz!

Nå skal ikke Grim skrike så høyt i gangene heller, med v4 friskt i minne. Hva Grim mener kan jeg ikke helt forstå, men det er heller ikke i min interesse å tolke hva han kan da Grim er ute etter å gi meg ryktepoeng kun for morroskyld og det faktum at gutten ikke har annet å finne på. Grim forlot BNP pga sitt enorme ego, mens jeg forlot BOL pga BOL sin enorme innaktivitet og den grunn at jeg aldri ønsket meg inn i JPTG noen gang. Er en viss, om ikke stor, forskjell.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du skrev så mye dritt om WIC i hele din tid i BOL før du gikk over til WIC. Jeg klarer ikke svelge det, men hey, thats V1.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Grim kan godtskrike høyt i gangene siden han faktisk ikke er like frekk på forumet :)
(var ment til lille Scar) no offense
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå skal ikke Grim skrike så høyt i gangene heller, med v4 friskt i minne.

Nøyaktig hva sikter du til her, annet enn din misnøye over at du ikke fikk inaktivisert deg til en verdensseier?

Hva Grim mener kan jeg ikke helt forstå,

Antakeligvis kan det ha noe med dine begrensede mentale evner.

men det er heller ikke i min interesse å tolke hva han kan da Grim er ute etter å gi meg ryktepoeng kun for morroskyld

Hva din interesse er vet jeg lite om, men den andre delen der er spekulasjon.

og det faktum at gutten ikke har annet å finne på.

Nei, du vet. Annet enn å fullføre og bestå studiene med glans, jobbe litt, bedrive mine to-tre fritidsaktiviteter, skravle med folk både her og der og fly etter jenter så har jeg lite å gjøre. Vel, i tillegg til å være litt sosial fra tid til annen. Men bare på dager med en g i seg.

Grim forlot BNP pga sitt enorme ego,

Faktafeil.

mens jeg forlot BOL pga BOL sin enorme innaktivitet

Det er bra du ikke tar noe ansvar, som styremedlem i BOL, for deres aktivitet. Din aktivitet var jo selvfølgelig superhøy hele tiden.

og den grunn at jeg aldri ønsket meg inn i JPTG noen gang.

Virket ikke som om du ønsket deg inn i WIC heller, men jeg antar det å vinne er viktigere for deg enn å utvise en viss integritet.

Er en viss, om ikke stor, forskjell.

Jupp. Du er for eksempel en kujon.

Summer Glau
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hva skjer egentlig med at det virker som om at det er umulig for dere å skrive rykter her uten å begynne diskuteringa som raskt går over til direkte og indirekte drittslenging? (Det er ikke et spørsmål jeg vil ha svar på!)

Hva som skjedde eller ikke skjedde på andre verdener har ingenting her å gjøre. Nok nå!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg vurderer sterkt å investere i premium på V13. Men er skeptisk.

Hva skjer egentlig med at det virker som om at det er umulig for dere å skrive rykter her uten å begynne diskuteringa som raskt går over til direkte og indirekte drittslenging?

Det er et morsomt spørsmål. Hvis jeg skulle spekulere litt, så vil jeg tro det kan være fordi det er så mye personlig friksjon her. Da kommer det fort en småfrekk kommentar, og så eskalerer det deretter.

Dette minner litt om Godwins Lov. For de av dere som ikke er kjent med den, så burde dere først ta en tur i skammekroken og lese dere opp på internettlovene. Men kort fortalt så sier Godwins lov at ettersom en diskusjon blir lengre, så går sannsynligheten for en sammenligning med nazistene eller Hitler mot 1.

Jeg foreslår derfor et korollar til Godwins Lov som sier følgende.

Grimlocks Korollar skrev:
Ettersom en ryktebørs eller annen tråd uten et spesifikt emne blir lengre, så går sannsynligheten for off-topic drittkasting mot 1.

Jupp. Høres bra ut.



(Det er ikke et spørsmål jeg vil ha svar på!)

Er det aldri noen som har fortalt deg at du ikke burde stille spørsmål du ikke vil ha svar på?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at je(x-antall "e"er)right må ta seg en tur innom her for å rydde igjen rimelig snart.
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Du skriver som om du er Gone. Er dette en av de hundre andre forumkontoene du har, Ole? Man rekrutterer ikke fra samarbeidspartnere uten videre som Deceit/Gone har gjort.

Det står ingenting på forumet, så det må ha blitt slettet. Hvis du skjønner dme så utrolig godt, hvorfor har du ikke selv gått over til Deceit? Gone har jo nesten sendt ut en invitasjon til alle på v13, så du har en mulighet der, men likevel takker du nei fordi du vil være i en stamme du tydeligvis ikke trives i? :p Noe som ikke stemmer.
Er du i NUKE?

Selv om jeg forstår hvorfor andre gikk over, betyr ikke det at jeg skal søke over? Har du sett posisjonen til de som gikk over? De var jo naboer (og hadde lenge vært venner) med de som dannet Deceit. Dette stod i posten jeg leste, men du er jo ikke i NUKE du så hvordan kan du vite.

Jeg trives i NUKE, samtidig så mener jeg bare det er feil å skifte side. Må gå an å være uenig, uten å dra. Du egner deg tydeligvis ikke som leder du, Scarborough. Du ser hvordan det gikk med WInc, og jeg tror ikke du har noe med å diktere hvordan stammen min bør ledes. For på det område er du veldig dårlig.



Så du er ikke i NUKE altså? Er du flau over å skrive nicket ditt, eller noe? :)
Det var mange i NUKE som var redde for å si sin mening da det ble såpass hett diskutert. Og nei, jeg ser ingen grunn til å dele mitt brukernavn her.

Oh Snap.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg trives i NUKE, samtidig så mener jeg bare det er feil å skifte side. Må gå an å være uenig, uten å dra. Du egner deg tydeligvis ikke som leder du, Scarborough. Du ser hvordan det gikk med WInc, og jeg tror ikke du har noe med å diktere hvordan stammen min bør ledes. For på det område er du veldig dårlig.

Artig at du legger skylda på meg. Det vitner bare om hvor lite informasjon du sitter med om hva som egentlig skjedde ang BYEBYE oppstandelse. Du hinter også til at du selv leder NUKE, da blir jeg litt forbauset over hvordan du kan unngå å vite hva som skjedde da dette har blitt snakket åpnet om i alle samtalene vi har hatt med NUKE om dette tema.

Jeg er i NUKE ja, kom over fra WInc.
 
Topp