Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
La oss snu litt på denne saken^^

Hva hvis det var en i VARG som hadde blitt kasta ut (mens du fortsatt var leder noffe:D), og begynte å sende store mengder støtte til andre VARG medlemmer, ville dere ha tatt ham inn igjen?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
La oss snu litt på denne saken^^

Hva hvis det var en i VARG som hadde blitt kasta ut (mens du fortsatt var leder noffe:D), og begynte å sende store mengder støtte til andre VARG medlemmer, ville dere ha tatt ham inn igjen?

dette vet du da svaret på selv... Mener å ha lest her på forumet en rekke ganger at VARG rekruterer og merger med alle ;)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi koser oss som politi. Sjefen er faktisk like gossin som politimester bastian.

At verken Nofjon1 eller Kenlar klarer å ta på seg normale briller gjør at mange lesere bare ler av dere. Pals også, det strømmer på med PMer i dag. De ler seg skakk. :D

Vil bare opplyse deg om at mitt innlegg var basert på den informasjonen som er lagt ut her på forumet. Noe av det kom i fra deg.

Så sant ikke noe annen relevant info blir lagt frem så trenger jeg verken briller, kontaktlinser for å kunne se verdien til en slik spiller for PALS. Lojalitet er noe det ikke er for mye av i krig, du/dere fant det men kastet det på dør :D
 

epsilon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså, no skal eg ikkje sei at eg er glad i den store stygge ulven :)
Vi er tross alt fiender.

Men i og med at Varg har 36 medlemmer, så kan vi vel strengt tatt ikkje kalle dei "mass recruiters" heller. Men at dei har blitt til med å ta det beste frå fleire stammer er det vel ikkje tvil om.
Kva som har skjedd med resten av dei som var i dei stammane veit eg ikkje :p

~SA~ derimot, ser ut til å rekruttere folk frå kor som helst på kartet?
 

DeletedUser

Guest
Så sant ikke noe annen relevant info blir lagt frem så trenger jeg verken briller, kontaktlinser for å kunne se verdien til en slik spiller for PALS. Lojalitet er noe det ikke er for mye av i krig, du/dere fant det men kastet det på dør :D

Han ble kastet på dør når han jukset. Etterpå har vi ikke vært interessert i å ta han tilbake. Men les og tolk hva du vil. Du skal ha en "idiotpris" for å gi PALS en pris uten å vite hva saken går ut på i sin helhet. :)
 

DeletedUser

Guest
La oss snu litt på denne saken^^

Hva hvis det var en i VARG som hadde blitt kasta ut (mens du fortsatt var leder noffe:D), og begynte å sende store mengder støtte til andre VARG medlemmer, ville dere ha tatt ham inn igjen?

Dette blir for generelt. Jeg aner jo ikke hva fyren har gjort?
Han har uansett prøvd å rette opp sine feil med å hjelpe de som trengte det, selvom han var en fiende. Der viste han hvor lojaliteten lå. Som Kenlar var inne på, så er det teamet som straffer, og ikke alle andre.

Kenlar: Varg masserekrutterer? ROFL.. Jaja. Ikke helt oppdatert?
Ellers enig at en slik spiller har en verdi for stammen som du sa.

Uansett:
Dette er en av mange ting som nå skal opp og frem ifm. Pals. ;) More to come
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Noffe, Var vel mere ironi enn fakta når det gjaldt VARG og rekrutering :)

Henviste til gammel morro som mange hylte om tidligere..
 

DeletedUser

Guest
Oh... Trodde det bare var meg som var ironisk her jeg? Tok ikke den med en gang ;)

Kaos: Yeah.. Trives naken jeg :)
 

Childrenofbodom

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det sies at et stor-angrep snart vil skje! Hvem kan dette være, og mot hvem vil dette skje? Det gjenstår bare å se da! :]
 

DeletedUser

Guest
Litt mer Pals greier, siden vi er i krig og det er et must med "dirty" play. Flukten fra stammen har startet, men det visste vi jo. Greit å se hva spillerne mener også ;) Fyren hadde vett i hodet og gikk til VK. Gjengir herved kun et kort utdrag av avskjedsbrevet til stammen, hvor alt etter eget sigende bare er rosenrødt. ;)

Side: >1<

Blacki99 i dag klokken 22:09 Siter Jeg har fått forespørsel om og bli med i ~VK~
Etter nøye tanke virksomhet så har jeg har bestemt meg for å takke ja!

Jeg har vel altid sagt at jeg er en lojal spiller og ikke er stammehopper, men føler ikke at det er helt den rette responsen her i stammen (og trivsel er viktig for meg, samme er aktiviteten på diverse ting & tang. Var et par ting som gjorde at velget ble som det ble. Men skal ikke gå i detaljer på hva jeg tenker om dette her.

No hard fealings, og jeg vil aldri snakke noe stygt om pals og stammen her.
Og et tips: Få mer nytt blod inn i stammen, og gjør noen felles løft for at dem som er nye/mindre spilere skal vokse raskt både i poeng og lærdom rundt spillet og stammen.
Kanskje er det noen som ikke er like motiverte lenger(?)


Vil du fortsatt bade naken, Kaos? :D

(PS: Ryktene over er nå bekreftet)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktene sier også at NWe/NWp skal merge med Hell. Jaja.. Husker noen som pep om merge her for en tid tilbake? Lol
 

DeletedUser

Guest
Jeg er nå bare en småspiller som ikke har så mye jeg skulle ha sagt. Dog, etter å ha lest de mest aktive trådene her på v4-forumet i flere måneder nå må jeg bare få sagt at du nofjon ser ut til å være et av de best selvhøytidelige menneskene jeg har kommet over på nettet noensinne. Du tar aldri feil du. Og du vet alt. Du er faktisk så oppi deg selv at jeg er helt kvalmende imponert! Stå på, uten deg blir det ikke mye liv her på forumet.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg er nå bare en småspiller som ikke har så mye jeg skulle ha sagt. Dog, etter å ha lest de mest aktive trådene her på v4-forumet i flere måneder nå må jeg bare få sagt at du nofjon ser ut til å være et av de best selvhøytidelige menneskene jeg har kommet over på nettet noensinne. Du tar aldri feil du. Og du vet alt. Du er faktisk så oppi deg selv at jeg er helt kvalmende imponert! Stå på, uten deg blir det ikke mye liv her på forumet.

Har du møtt reisverket enda?

Han er vennen til noffe :)
 

hankVH

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe.....NW stammen tok inn noen av medlemmene i pusene oxo, pussig situasjon i den stammen. NW brøt IAP med angrep, umulig å si på hvor mange da, for noen hoppet over etter angrepene strømmet på. Ære til Zola/olle som ble, resten finnes det lite fint å finne på lederskap/samhold...men kan kanskje ikke forvente så mye av barn. Ligger heller ikke mye ære i NW når de bryter en IAP med angrep...
 
Topp