Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Sies også at BNP leder johvij har bestemt seg for og slutte. Dette har skapt mye uro i BNP de siste dagene, mange medlemmer som vurderer og gjøre det samme. Dette kan vise seg å bli det siste vi ser av den gjengen.

Hahaha.. En god latter forlenger livet, so keep em cuming.. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Har hørt at Ledelsen i Varg har besluttet å bryte alliansen sin med easy. Dette er helt sant! Fikk det ifra en spion jeg har i ledelsen i varg. Grunnen til dette sies og være at varg ikke ser noen fordeler med å beholde easy som alliert lenger fordi det er en fallende stamme. Nå står plutselig varg på egne bein igjen. Lurer på om dem ser etter nye allierte. Ryktene sier at Capes og varg har en god tone seg imellom. Så det er mye som tyder på at det kan bli en allianse mellom de to stammene

Sies også at BNP leder johvij har bestemt seg for og slutte. Dette har skapt mye uro i BNP de siste dagene, mange medlemmer som vurderer og gjøre det samme. Dette kan vise seg å bli det siste vi ser av den gjengen.



Følg med nøye de neste dagene folkens for dette kan skje fort!

LOL!

(6 tegn)
 

DeletedUser

Guest
rykrene går no om denne Lt. Richard Winters, det sies at denne er joenes96 :D og at denne er sur for mergeplanene med BNP :p alt dette ifølge min gode informant i BNP ;)
 

DeletedUser

Guest
Har hørt at Ledelsen i Varg har besluttet å bryte alliansen sin med easy. Dette er helt sant! Fikk det ifra en spion jeg har i ledelsen i varg. Grunnen til dette sies og være at varg ikke ser noen fordeler med å beholde easy som alliert lenger fordi det er en fallende stamme. Nå står plutselig varg på egne bein igjen. Lurer på om dem ser etter nye allierte. Ryktene sier at Capes og varg har en god tone seg imellom. Så det er mye som tyder på at det kan bli en allianse mellom de to stammene

Sies også at BNP leder johvij har bestemt seg for og slutte. Dette har skapt mye uro i BNP de siste dagene, mange medlemmer som vurderer og gjøre det samme. Dette kan vise seg å bli det siste vi ser av den gjengen.



Følg med nøye de neste dagene folkens for dette kan skje fort!

Hahaha, så ikke sant x)
Har så mye å si imot her, men det er bare sløkket å sløse de vekk til andre :)

Prøv å kom med noen bedre rykter
 

DeletedUser

Guest
Har hørt at Ledelsen i Varg har besluttet å bryte alliansen sin med easy. Dette er helt sant! Fikk det ifra en spion jeg har i ledelsen i varg. Grunnen til dette sies og være at varg ikke ser noen fordeler med å beholde easy som alliert lenger fordi det er en fallende stamme. Nå står plutselig varg på egne bein igjen. Lurer på om dem ser etter nye allierte. Ryktene sier at Capes og varg har en god tone seg imellom. Så det er mye som tyder på at det kan bli en allianse mellom de to stammene

Sies også at BNP leder johvij har bestemt seg for og slutte. Dette har skapt mye uro i BNP de siste dagene, mange medlemmer som vurderer og gjøre det samme. Dette kan vise seg å bli det siste vi ser av den gjengen.



Følg med nøye de neste dagene folkens for dette kan skje fort!


Hahahahahah, du vet alt som skjer på denne verdenen :(
Vet ikke helt hvor du får intel'n din men du bør finne andre kilder..
 

DeletedUser

Guest
Det er nok beklaglevis meg han har kontaktet :(

Jeg måtte fortelle hele sannheten om hva som skjer i V4..

*ironi* :)
 

DeletedUser

Guest
I følge min informant skal BNP merge med fienden til ITV, nemlig Varg..

Hvilken informant snakker sant mon tro..
 

DeletedUser

Guest
Det hadde jo vært noe det.

Så hadde BNP/Varg blitt 3. ganger så store som nr 2 ;)

Og hadde Easy, Bulls og Capes merget sammen med oss, ville vår ledende stamme vært ca 17 ganger større enn nr 2 på listen, GHB ;)

Da hadde vi kunnet utropt en vinner på verdenen, så hadde vi sluppet å krige noe mer.. Det hadde vært noe det.. Kanskje det bør vurderes BNP og Varg? ;)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ja, la oss blir ferdig med V4 nå, en gang for alle.. (så kan jeg gjøre noe fornuftig heller en og sitter her på TW! :p )..
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hører rykter om at ledelsene i VARG, BNP, EASY, 7BULLS og Capes allerede har begynt å ha samtaler om masse-merg!
Dette kan bli skikkelig bra!
 

DeletedUser

Guest
det går no rykter om at VARG har vunnet v4 siden de oppnådde 100 mill poeng i går :cool: det blir no diskutert heftig hos tw mods. om en skal følge 100 mill regelen :D
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det går no rykter om at VARG har vunnet v4 siden de oppnådde 100 mill poeng i går :cool: det blir no dikutert heftig hos tw mods. dette ifølge 100 mill regelen :D

varg rykker da opp en "divisjon", i dette tilfellet V3, og resten kjemper videre.. :p
 
Topp