Ryktebørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Stoler minst på ? hahaha :D Morten du får meg til å le!

Hvis jeg er på laget ditt, så er jeg den du kan stole MEST på ! (sånn serr)..
 

DeletedUser

Guest
skjer ikkje. er folk i andre stammer eg faktisk ville stolt mer på. deg kan man stole på så lenge det passer deg og ikkje lenger enn det
 

DeletedUser

Guest
frekk har eg no alltid vært. men har også vært ærlig. og aldri drevet spionasje eller lignende
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Så du stoler mer på meg en du stoler på håkon ? (?) Jeg mener, kan noen stole på meg (?) trodde det var allmenn kjent at jeg er en slimebag uten like uten samvitighet ? :eek:

Men spionajse ? Sikter du til når Håkon satt med kontoer innenfor DKL :D
 

DeletedUser

Guest
blant annet. samt når han var inne på kontoen min og ga vekk en by til en slimål i nb
 

DeletedUser

Guest
var nok ikkje deg. men regner med de fleste vet kem det er snakk om. tror han spurte stamme medlemmer om hjelp, fikk plutselig incs og trusler fra andre nb spillere da
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg feiret det faktum at jeg er awesome i bar overkropp, forsåvidt bare i boxeren! :D Dersom noen vil ha et bilde, er det bare å ta kontakte ! :)
 

DeletedUser

Guest
hørte rykter om det samme dessverre. myh ringer meg i pausen og ber meg kle på meg for de zoomer inn på meg. litt flaut
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at jeg beviser nok en gang at jeg ikke er til å stole på :)

Hva jeg mener med dette vill dere som følger med på forum finne ut i løpet av kvelden :)
 
Topp