Ryktebørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Njaaaaaaa, Håkon trenger kanskje dual....... eller trenger jeg? ;) neh skjer mye her night lagt ned, og jau mye på gang;)
 

DeletedUser

Guest
vet night har lagt ned, og folk har gått til pms og nb. og når man snakker om dual så trenger eg en dual. om eg ikkje bare setter kontoen på slett da. får se
 

DeletedUser

Guest
får håpe på det siste jeg da.

Flere som vil at morten skal slette konto'en sin?
 

DeletedUser

Guest
kjekt å se du er glad i meg justy boy. men er jo ikkje spørsmåls runden dette. men klarer du/dere å rimme meg så slutter eg. kan jo være du klarer å ta en by av meg om eg tømmer byene mine. men dette kan vi ta privat istedenfor å spamme ned den ellers så interessante ryktebørsen :cool:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at v5 er mer lei av den kranglinga deres en dem var av diskusjonene til meg å Viljardicus !
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at russetiden er over, og at enkelte TW spillere begynner å få sansene tilbake i sin rettmessige standard:p Forhåpentligvis vil disse også finne seg selv mer aktive fremmover også.
Selv sluttet jeg å se dobbelt i går, og nå er også hodepinen borte;)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at knallis har fått skrivesperre siden det plutselig ble slutt på historiene hans.... Har ikke sovet skikkelig på en god stund på grunn av dette : /
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at ting som skjer på v5 om dagen fører et søtt litt sjarmtroll tilbake i spillet!
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
ryktes at Svein forsvant fra skype i går :eek:
men var heldigvis andre fyllafolk å snakke med :rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg fant ut at jeg sku gjøre noe mens jeg venta på at adelsa sku treffe etter nattbonusen..

Hva dette var er jeg meget usikker på...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet bekreftes!

Ryktene sier at Chaosisalex lyver i signaturen sin! Han er nemmelig medlem av PMS og ikke E-DAY!
 

DeletedUser

Guest
selvsagt er det stille på forum, folk får jo klager om man stikker seg litt fram
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at Sindick fyker til værs med od-d og ikke od-a:(

+ at Sindick er på 1.plass på hit listen/svartelisten til -NB-.
 
Topp