Ryktebørsen

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at mange tror jeg skal ut av -NB- idag, men er desverre for dere alle ikke slik. BERM må slite med å krige mot meg fortsatt, -NB- Må slite med spammet mitt på forum og PMS må slite med spammet mitt på skype ! :D

Dere slapp ikke unna så billig :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at mange tror jeg skal ut av -NB- idag, men er desverre for dere alle ikke slik. BERM må slite med å krige mot meg fortsatt, -NB- Må slite med spammet mitt på forum og PMS må slite med spammet mitt på skype ! :D

Dere slapp ikke unna så billig :)

ryktet sier at svært lite bryr seg;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Rykte sier at jeg ble kontaktet flere ganger på skype angående dette, og at folk da faktiskt bryr seg :) Ryktes derimot at du later som du ikke bryr deg.


Når ryktene alt svinner så snakket jeg heller om mitt løfte om å la det gå en stund til neste intervju og tok istedet et raskt et på en slik rolig og fin søndag :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes, at der eeer 17 mai! HEI OG HÅ FOR NORGE!!!!

Ryktes at jeg var kongen på byen NOKK en gang :)

Ryktes at Night er oppløsT!? WTH ! :eek: Hvorfor gjør folk slikt når jeg er ute!?


Det jeg nå lurer på er, hvor vill Night spillerne gå? Hva vill dette bety for verdenskrigen !? Vill dette føre til at -NB- og PMS kan konsentrere seg enda hardere mot BERM, eller vil det føre til kjedsomhet og inaktivitet!?


KJØR DISKUSJON!!
 

DeletedUser

Guest
smakte sykt digg. bilder fra feiringen ligger ute på fb. samt noen planking bilder fra byturen.

oja, du er jo ikkje venn med meg på fb. jaja bare glem det da
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
morten... fin blå sjorte og øl? <3, nice planking bilder også! btw jeg fant 2 bilder der du viser musklene dine :eek:
 

DeletedUser

Guest
ja faen eg har jo åpen profil, selv om det var rett før eg lukket profilen for ukjente etter sist du var innpå og køddet deg. men skjer det noe spennende ig?
 
Topp