Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at morten ikke hadde med rams. Og at det derfor var en nab han angriper.
 

DeletedUser

Guest
hadde ikkje med rams og katter fordi da hadde eg truffet i nattbonusen. tok heller det ekstra tapet på 2000 mann ;) et kalkulert tap
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at etter det største fyllekalaset noen sinne med en uendelig mengde drikke innabords klarte jeg å overtale en jente til å kjøre meg hjem (Selvsakt gratis) Dette skulle vise seg å være den største feilen min noen sinne!

Vell hjemme sent på kvelden fant jeg nemmelig frem datamaskinen.. Da jeg våknet neste dag (altså idag) Fungerte ikke TW! Jeg tenkte problemet skulle gå over av seg selv, det gjorde det altså ikke. Et lite stykke utpå dagen begynte det å gå opp for meg... Opera er ødelagt! Dette fikk noen ubarmhjertige sjeler tydeligvis greie på, og slaskene sendte meg pigede angrep! Dette ordent vi selvsakt opp i. Og etter uendelig med frustrasjon , masing, leting og stressing fikk jeg endelig ordnet opp i det (Jeg vet fortsatt ikke hva jeg stilte på) og TW er nå oppe igjen for min del:D

For informasjon om gårsdagens fyllekalas og eller narsh kontakt meg på PM. For informasjon om hvem var slem nok til å prøve å utnyttemin svakere stilte stiuasjon så kan vi ta det hvorsomhelst ! :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at jeg har fått den største dagens angriper noensinne på v5:eek:
Som angriper har du den 01.06.2011 bekjempet flest enheter i denne verdenen (588.534 enheter)!

Noen som kan av-/bekrefte dette?:eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at det er morsomt å se at jeg kan forlate forumet i mange dager og at det alikevell ikke er noen nye poster når jeg kommer tilbake :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at PMs leder statsen mot -nb.:cool: Ryktes også at varanior08 har hatt 2 ville kvelder i det siste:p:D:rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
2? Ikke særlig flink i matte du :) igår var den tredje :)

Men at PMS leder statsen bekymrer jeg meg ikke så veldig over. Det av ulike grunner

At jeg har vært på konstant fylla i 3 dager på rad kan også ha noe med saken å gjøre.
 
Topp