Ryktebørsen

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da får jeg slenge opp noen fakta da.. Sant at vi mister en by her og der og vi hadde en spesielt svart dag den 03/09/2010 hvor vi gikk hele 5 byer og 20K (rundet opp) poeng i minus. Dette kommer klart og tydelig frem av stammehistorikken man finner på TW-Stats <----LINK.

Mer vissvass og roing ut på fjorden.

Takk for linken. Godt å se dere er over snittet intressert i statistikker, selv om de er totalt misvisende selvfølgelig. Det er jo bare tall som kan vise alt mulig, og i og med dere bare mister en by her og der, har jo tallene på TWStats ingen rot i virkligheten:D



pilletrille skrev:
Dere i Berm har økt ca 4mill i poeng i samme periode, men har samtidig også nesten doblet antall medlemmer i stammen. Utifra tallene kan man nesten lure på om det har blitt gjort sånn for å holde på 5.plassen som dere har vært så glad i ^^ Gratulerer med 4.plassen bt

For å være helt ærlig tror jeg denne 4.plassen er en smule viktigere for SUN enn for BERM.

At BERM har passert dere har jo ingenting å gjøre med at SUN sliter. Neida. Det er jo bare pga teite BERM rekrutterer MASSIVT:cool:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
rykter

Ryktene sier det at der er LINO som ror og ror, ettersom jeg ikke har hørt noe konkret fra denne fronten. en flott blanding av uforståelig vissvass og dårlige argumenter. selvom dette er en ryktebørs går det an å komme med noe håndfast ikke bare påstå at SUN spillerne ror og ror, når de faktisk svarer på tiltale og tillogmed gir ut link som viser at de faktisk har tapt byer!
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
det ryktes at to mindre stammer skal rotte seg sammen for og ta musa på -NB-. og det kan jo bli gøy.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes

Det ryktes at Lystig (SUN) har fått ny bruker, de har masse vilje,
men mangler evne, og vi i L-13 får oss en god latter:)
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg oppfordrer alle som bruker Ryktebørsen om å skrive en begrunnelse for hvorfor du "avkrefter" eller "bekrefter" et rykte. Grunnen til denne oppfordringen er for at andre skal forstå hvorfor du f.eks velger å avbekrefte nettopp dette rykte slik at vi også kan skape en liten diskusjon om dette.

Jeg kommer i enkelte tilfeller til å slette innlegg som kun inneholder ordene "Avkrefter" eller "Bekrefter", om det viser seg at det blir flere poster som kun inneholder disse ordene :)
 
Sist redigert:

badsmiley

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det ryktes at Lystig (SUN) har fått ny bruker, de har masse vilje,
men mangler evne, og vi i L-13 får oss en god latter:)

Ryktet avbekreftes.

De nye Eier(ne) har sykt mye skillz, de må bare varme opp..Jeg har sett og spilt sammen med disse..Og sier ikke det bare fordi jeg elsker dem <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktet avbekreftes.

De nye Eier(ne) har sykt mye skillz, de må bare varme opp..Jeg har sett og spilt sammen med disse..Og sier ikke det bare fordi jeg elsker dem <3

Ja, om det de har vist av skill`s som du skriver til nå, og ett snitt av SUN spiller`s skill`s,
så har vi liten og ingenting å frykte.
 

DeletedUser

Guest
Rettelse på just4fun sitt rykte. det er hans tur å få masse ML i seg, han har nå 3 stykker.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at lille søte Syklov tror at jeg ( Kermit ) er spion i SUN for L-13 :) Sorry L-13, hadde aldri spionert for dere. Dere er ikke så lucky!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det ryktes at lille søte Syklov tror at jeg ( Kermit ) er spion i SUN for L-13 :) Sorry L-13, hadde aldri spionert for dere. Dere er ikke så lucky!

Jeg kan bekrefte at Kermit ikke er vår spion i SUN. Og for å tilfredsstille min gamle venn Scarborough kan jeg fortelle at jeg kan avkrefte ryktet fordi:

1. Det er ikke et rykte vi i L-13 har hørt om.
2. Fordi det er en annen som er vår spion i SUN.
3. Kermit er ikke en spiller som spionerer.

Kom med noen saftige rykter i stedet for slikt nonsens.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
rykter

det ryktes at BERM stiger på rankings listene:eek: og at de innen kort tid går forbi -NB-:eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det ryktes at jeg er tilbake på v5 forumet igjen for å plage dritten ut av en viss mod. :)
Og for all del, alle dere andre kan få litt også.

Enjoy my cookie
 
Topp