Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Du kan jo begynne å stacke byene dine da istedenfor å drite deg sånn ut:rolleyes:

Indeed. takk for tipset jeg skal prøve det.. Noen flere tips?

Også vennen, jeg vet at det skjuler seg et hjerte av gull under det harde laget av kaldt jern.. (h)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
I såfall så utsetter jeg det inntil du er ned adla:p..^^ Hvilket kommer til å skje om jeg og point får vår vilje:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har startet opp på v5 igjen :O

Ifølge de samme ryktene så er jeg litt skuffet over mangelen på spillforståelse jeg møter hos mine nåværende motstandere :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det som er flott med rykter er at det er vanskelig å få det bekreftet ^^,

Kan bare si som en soon to be pensjonist på jobben har lært meg. "Sjekk kilden"
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
har da ikke noen kilder i denne saken :O får nesten komme meg inn i diverse skype chatter ...

Men har på følelsen at det er Susa's kvinnelige list som har kapret deg :D
 

DeletedUser

Guest
Susa? Finner ingen ved det navnet på v5 så her stiller jeg meg uforstående. Men jeg skal ikke legge skjul på at selv pilletrille kan være offer for kvinnelig list ^^,
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Så det er en kvinne som har overtalt deg ? :eek:

Ikke det at det hjelper noe da det sitter kvinner høyt oppe i samtlige stor stammer ...
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke det jeg sa ;)

Men gjerne utdyp dine kunnskaper om de kvinnelige topplederene :) Det vil si om du har noen rykter om dem da ^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har startet opp på v5 igjen :O

Ifølge de samme ryktene så er jeg litt skuffet over mangelen på spillforståelse jeg møter hos mine nåværende motstandere :(

YAY!!! PrilleTrille er tilbake! <3, håper du er i BERM eg, for du var en pus, og lagde mye bra propaganda;) + var en nydelig leder :)
 

DeletedUser

Guest
Takker for det :) Spørs hvor mye propaganda det blir i tiden fremover da jeg ikke er interessert i ha noen lederverv :)

Kan ikke huske å ha hatt deg i "stabben" min? Du var ihvertfall ikke i PT, og ei heller Sun så da satser jeg bare på at jeg har gjort et godt inntrykk da du synes jeg var en nydelig leder :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg var definitivt med i PT!!!!

Men siden du ville høre litt mer om disse kvinnelige lederne :) Så ryktes det at samtlige er veldig søte, selvom ikke alle synes det samme om meg i akkurat disse tider :eek:

Ryktes også at det skal forandre seg o_O Og at hvertfall 1 av dem burde kikke over skulderen sin Tsk Tsk :D
 
Topp