Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
For noe sprøyt. Sun eksisterer fortsatt (under navnet RIP), og nå sier altså ryktene at de aktive spillerne derfra skal til Berm, og at de gikk med på dette dersom de fikk forsikringer om at Berm da ville erklære L-13 krig. At de hevder stammen oppløses er bare en unnamanøver for ikke å bli beskyldt for å merge.

Jeg understreker imidlertid at dette er rykter, og vi forholder oss til den eksisterende IAPen med Berm inntil vi/de bestemmer oss/seg for noe annet.


Vell, som et Sun(Rip) medlem kan jeg avbrekrefte dette. Hvilken avtale de som er nå i Berm har laget, det vet jeg ikke. Men dette er ikke en merg ;)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg kan avbekrefte alle rykter som går på at Syklov har invitert gamle SUN medlemmer!!

Alt han har gjort er som alle andre i stammer rundt en nedlagt stamme ville gjort, kontakte de han mener vil være godt for hans stamme. Hadde gjort det samme selv jeg om la oss si L-13 hadde blitt lagt ned.

EDIT:

Vil avbrekrefte ryktet til RV også :)

Det er ingen merge mellom SUN og Berm, det kan sikkert kalles det. Men spillere ble kontaktet og trust me jeg har sagt nei i noen måneder da jeg ønsker å jobbe med SUN. Som jeg sa til Syklov og som også Simpli har poengtert at inaktivitet fører ingen stamme frem, så valgte vi og legge ned SUN. I forbindelse med dette så valgte jeg som spiller og takke ja til overgang til Berm. At det er flere som også har gjort dette er egentlig bare en tilfeldighet. Men ingen planlagt merge, ei heller en avtale i forbindelse med overgangen. Eneste avtalen er at vi får oss en ny stamme?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det ryktes ar SUN skiftet navn til RIP (Rest in peace) for å illustrere at SUN var borte. Grunnen til at stammen ikke har blitt 100% oppløst enda er vistnok fordi folk skal få litt tid på seg til å finne et nytt sted å være. Det ryktes også at forklaringen på navnet Red Dwarf finnen på wikipedia

wikipedia skrev:
Red dwarfs range between 1/3 and 1/12 the sun's mass, and shine only 1/100 to 1/1,000,000 as brightly

dette vistnok for å illustrere overgangsperioden man er i før alle rester forsvinner. Ryktes også om at det er noe forum snacks som må reddes før stammeforumet går fløyten.
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at l-13 vil få en vond og hard tid fremmover


Vi står sterke enn aldi før vi(psykisk sett) og jeg syntes det bare er spennende og se røde prikker hvor enn jeg trykker. Men det er ingen i L-13 som syter over at vi står alene i det heletatt, så vi får se hvor riktige disse ryktene er fitz ;) Og hvor "vond" framtid vi får! I L-13 ser vi i hvertfall bare fram til dette^^,
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ryktet sier også at det ikke er alle i L-13 som har den samme "spiriten" som tORjus. og at de knallhardt vurder og stikke av. hadde de bare vist hvor de skulle stikke.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Rykte sies at "om 100 år er alt glemt".........men når 1 uke - 1 mnd. - 3 mnd. er godt vil
vi få en liten peke pin på hvordan ca. 34 mil. poeng vil klare seg mot ca.14.5 mil. poeng:)

Ja og helt rett, "vi har ingen plass å flykte til":)

For det jeg vet trenger denne koalisjonen kanskje dobbelt så mye poeng, for å
klare å slå ut en dobbelt så god stamme:)
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Rykte sies at "om 100 år er alt glemt".........men når 1 uke - 1 mnd. - 3 mnd. er godt vil
vi få en liten peke pin på hvordan ca. 34 mil. poeng vil klare seg mot ca.14.5 mil. poeng:)

Ja og helt rett, "vi har ingen plass å flykte til":)

ja, der satte du det på spissen. det skal jaggu bli morsomt og se hvordan det slår ut at en stamme er godt over dobbelt så stor.
men nå er jo terningen kastet. og dette kommer helt sikkert til og bli morro.
 

DeletedUser

Guest
Rykte sies at "om 100 år er alt glemt".........men når 1 uke - 1 mnd. - 3 mnd. er godt vil
vi få en liten peke pin på hvordan ca. 34 mil. poeng vil klare seg mot ca.14.5 mil. poeng:)

Ja og helt rett, "vi har ingen plass å flykte til":)

For det jeg vet trenger denne koalisjonen kanskje dobbelt så mye poeng, for å
klare å slå ut en dobbelt så god stamme:)

Lol, noen er tydeligvis litt selv gode :rolleyes:. trodde det var min jobb jeg.-.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig med Kartan her :) Og om dere tror det blir lett og "fjerne" L-13, tar dere helt feil. Dere står ikke så sterkt som dere inbiller dere:D

Meeeen, det at dere nå undervurderes oss er jo bare til fordel for oss :)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Helt enig med Kartan her :) Og om dere tror det blir lett og "fjerne" L-13, tar dere helt feil. Dere står ikke så sterkt som dere inbiller dere:D

Meeeen, det at dere nå undervurderes oss er jo bare til fordel for oss :)

Jeg undervurderer ingen av stammene som er med atm. Jeg har kriga mot de samme hele veien og veit hva de er god for.

Det skal ikke bli en lett krig mot L-13 videre, nei tvert det motsatt igrunn.. Dessverre så vil ikke jeg være her og oppleve det ;) Så vi får se åssen tingene går etterhvert :eek:
 

DeletedUser

Guest
Helt enig med Kartan her :) Og om dere tror det blir lett og "fjerne" L-13, tar dere helt feil. Dere står ikke så sterkt som dere inbiller dere:D

Meeeen, det at dere nå undervurderes oss er jo bare til fordel for oss :)

Dere, dere dere DERE!!!! Fy søren altså.. Hvorfor sier alle DERE?!?! Det er mine <--- MINE MINE MINE meninger.

Og jeg har sett hva mange av dere er gode for.. og jeg er ikke imponert.. Tw er mer enn å sende korte tog.
 

DeletedUser

Guest
Dere, dere dere DERE!!!! Fy søren altså.. Hvorfor sier alle DERE?!?! Det er mine <--- MINE MINE MINE meninger.

Og jeg har sett hva mange av dere er gode for.. og jeg er ikke imponert.. Tw er mer enn å sende korte tog.

med det mener du, snipe, time, korte tog, ogrinatere osv? og ikke minst erfaring.
 

DeletedUser

Guest
Rykte sies at "om 100 år er alt glemt".........men når 1 uke - 1 mnd. - 3 mnd. er godt vil
vi få en liten peke pin på hvordan ca. 34 mil. poeng vil klare seg mot ca.14.5 mil. poeng:)

Ja og helt rett, "vi har ingen plass å flykte til":)

For det jeg vet trenger denne koalisjonen kanskje dobbelt så mye poeng, for å
klare å slå ut en dobbelt så god stamme:)

Mener du å si at L-13 er dobbelt så gode som de andre stammene, fordi de har omtrent halvparten så mye poeng?

Si :>.. Det har jeg ikke sett enda :) Bare adelstog i vill den sky, med haugevis av nukes rundt seg.. Fins ikke kordinering :>

Koordinering er oppskrytt. Effektivitet er tingen.
 

DeletedUser

Guest
kordinering er tingen.. kordinerer man skikkelig, har man ikke sjangse til å redde alle byer!:D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ri av stormen

så det du prøver å si er at dere bare planlegger å "ri det av stormen" alså fokuset deres ligger bare i å "overleve"?
 

DeletedUser

Guest
okey, håper da du vet at det er nr 2, 3 og4 som er mot oss? Hvis vi rir dette av stormen sier vel det det meste eller?

Selvfølgelig vet jeg det. Jeg var mer nyskjerrig på hvordan konklusjon(er) du ville trekke dersom dere tapte? Det virket nesten som om du mente at selv om dere tapte så ville dere ha bevist noe om hvor gode dere er.
 

DeletedUser

Guest
Mener du å si at L-13 er dobbelt så gode som de andre stammene, fordi de har omtrent halvparten så mye poeng?

Legg merke til i innlegget mitt skrev jeg kanskje, når vet jeg ikke hvilket jordhull
de gravde deg opp ifra, men hvor jeg kommer ifra, der betyr kanskje samme som
muligens......ikke skap deg en illusjon i hode, eller vri på det "skrevne ord"
 
Topp