Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Noen som kan gi meg en kjapp update på hva som foregår her på V5?
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Rang Stamme Poeng Landsbyer
1 PMS 132,508,697 14,486
2 -NB- 58,442,705 6,058
3 MAE 879,551 121
4 Kr. 29 666,783 117
5 TBH 292,148 42


Side 1:
Stammer: PMS
Side 2:
Stammer: -NB-

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,434
Side 2: 535
Forskjell: 899

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 13,023,741
Side 2: 4,915,290
Forskjell: 8,108,451

chart
 

DeletedUser

Guest
...Anders? Hanj spurt om ei kjapp oppdatering, nå hanj også ska få: PMS sparke ræv med NB.
 

DeletedUser

Guest
tror han er alvorlig, han var like uoppdatert når han liksom var på leiv kontoen
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Ryktene sier så mangt om dagen og alle vet at hemligheter på TW så og si ikke eksisterer. I det skjulte har jeg jobbet hardt for å bevare min lille hemmlighet som innvolvere mange og kommer til å påvirke mange spillere, men nå er det på tide å gi resten en liten teaser.

Jeg har lenge gjemt en joker bak ryggen og etterhvert som jeg mente tida var inne begynte jeg å vise denne til andre. Først som løssluppet rykter som fort ble avblåst. Men de som kjenner meg vet jo at jeg nekter å gi meg, så nå ser det ut til at denne jenta her får vilja si.

For mange vil nok dette komme som en overraskelse, og kanskje det blir v5 sin siste verdensomveltning? Bare som en påminnelse har det jo allerede vært to til nå. BERM og NB - skandalen, som jeg liker å kalle det. Vi husker vel alle hva som skjedde der?
Og ikke minst backstabbinga til PMS (som iflg jeeeeeright var deres rettmessige handling)

Så til mine kjære med- og motspillere, dere får vente i spenning :eek:
 

DeletedUser

Guest
Så det du sier er at noen kommer til å bli dolket iryggen igjen? Og det blir PMS siden du nevner, "en ny verdensomveltning"?
 
Topp