Ryktebørsen

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
må vel fyre litt oppunder jeg også. er det en grunn til at kampene mellom PMS og -NB- har vært relativt stille de siste dagene?? ;)
 

DeletedUser

Guest
130 byer i + den siste uka, samtidig som pms internadler endel innaktive spillere vil jeg ikke akkurat si at er relativt stille:p
 

DeletedUser

Guest
har du ikkje merket at eg har skremt rune vekk fra kontoen så cleo må sitte kv?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ingen som har reagert på at jeg har lusket rundt på formuet selv etter at jeg sluttet engang ?

Ryktes at kansje Svein har vært med på spill bak gardinene og ofret sin egen konto for andre grunner en at han bare var lei...

Man skal aldri helt avskrive en gammelringrev..
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Mange ord kan brukes for å beskrive meg, REDD er ikke et av dem...

nåja, du er jo litt redd for forskjellige ting du. som f.eks å våkne opp en dag uten inc. da hadde du vært hellig overbevist om at noen hadde glemt deg av. og det er jo redselfremkallende.
og så er du litt redd for at ingen skal leve i konstant frykt for å bli angrepet av deg..med rette.
og så er du redd for å åpne kjøleskapet bare for å se at det er tomt for karusellbrus...*brrrrr*
bare for å nevne noe....
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Derfor du gjemmer deg bak bordet så fort du ser en inc? :rolleyes:

Jeg gjemmer meg under bordet fordi det FUNGERER!!
enda ikke mistet en eneste by når jeg har vært online, så noe rett må jeg jo ha gjort :) Er uansett trygt og godt under bordet, ganske varmt også..
 
Topp