Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Uansett hvordan du vinkler det spiller du på samme verden som alle andre på V14, og alle naboene dine spiller det samme som deg. Det er nok dessverre ingen funksjon her på spillet som utelukker alle uten PK. Du har nok ingen fordel i forhold til spillere med PK, men nå har det seg slik at V14 er bordet, og du har din plass blandt alle andre her på V14, med eller uten PK.

fordel ('fɔɾdeːl)
substantiv maskulin
1. fortrinn fordeler og ulemper
2. gagn, nytte, utbytte dra/ha fordel av noe økonomiske fordeler bytte ut noe til fordel for noe annet


Det kan også være noe man har nytte av.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jøve meg, da tror jeg at jeg ble informert om fordeler/ulemper med pp. Og samtidigt fikk jeg forklart betydningen av ordene : fordeler/ulemper.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje de ser fordelen ved å sitte på sine bakdeler og ta det med ro, mens de ignorerer ulempen med å la forumet stå umoderert?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg vet ikke med dere, men jeg spiller bare på det beste bordet. Der alle har PK. Jeg får ingen fordel ovenfor dem.

Så du går i dyp screening av dine motstandere rundt på kartet, og angriper systematisk kun de som har PK?
I så fall må jeg jo si at jeg synes det er snilt gjort av deg. :razz:
 

DeletedUser

Guest
sannhet er at du er barnsliggere enn meg (Y)

bra :)
Men der må jeg faktisk være enig med Redswan, værså snill spar deg!
Bevis det ingame hvor du god du er , heller på forumet det vil du tjene på , noe jeg også må, jeg må bevise ingame not out of the game :)

Men blir for barnsligg og snakke om dritt og dass ruller på et forum...


Litt sent, men det æsjer jeg i.
Ok, Sondre. Ser ut som du begynner å få litt selvinnsikt, som er bra! Håper bare det ikke er en fasade. Du er en fin fyr, om du bare vil. Problemet er stabiliteten din..
 

DeletedUser

Guest
Hei! Da har jeg fått inn en ny forsyning med serum, så da håper jeg dere er glade!

Vinneren av konkurransen kom med følgende sannhet:

Sondre som spiller på Tony Stark har planer om å kicke dualene sine og er på deperat jakt etter nye.

Gratulerer!

Ny sannheter vil komme utover uken.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Gertpe har nok rett (nod)

Jeg mente nå Sannhetsserum kom med det som var sant og er vel egentlig ikke mulig å avkrefte sannheter :Neutral:
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Tony har helt rett, hadde det vært meg så hadde jeg på ingen måte laget meg ny konto. Jeg liker at de jeg misliker er klar over at jeg misliker de.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Gertpe har nok rett (nod)

Jeg mente nå Sannhetsserum kom med det som var sant og er vel egentlig ikke mulig å avkrefte sannheter :Neutral:

Sannheten kommer jo ikke frem, før de det gjelder trår frem og kommentere. Men om de forblir tause, da tar jeg påstandene som sannhet :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp