Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det er jo der konflikten ligger. Om du velger å bekrefte, eller avkrefte vet jo alle svaret og om du velger å forbli taus, tror alle det er sant :p det er en vinn vinn/ tap tap situasjon alt ettersom hvordan du ser det :D
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Har vel ikke akkurat fått et inntrykk av at WD oppfører seg som en umoden unge :p Så var ganske sikker på at det ikke var han.
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Her velger jeg å lese ditt svar dit at du insinuerer at jeg kan være en umoden drittunge, gertpe.

Jeg har på bakgrunn av dette satt i gang forsøk på å skape diplomatiske relasjoner mellom våre stammer.

De treffer om en stund.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Her velger jeg å lese ditt svar dit at du insinuerer at jeg kan være en umoden drittunge, gertpe.

Jeg har på bakgrunn av dette satt i gang forsøk på å skape diplomatiske relasjoner mellom våre stammer.

De treffer om en stund.

Jeg insinuerte ingen ting, du som velger å lese på din måte. Men må da si, at når du sender "angrep" på meg pga tekster her, tja......hva ska man tenke da?
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Sannheten kommer jo ikke frem, før de det gjelder trår frem og kommentere. Men om de forblir tause, da tar jeg påstandene som sannhet :)

Denne blir egentlig feil, for hvis man forblir tause, blir det tatt som en sannhet. Hvis det blir avkreftet, og beskyttet, er det også en sannhet? (dette dreier seg ikke om deg, men mesteparten generelt)

Så da er det uansett en sannhet? Selvom det er et falskt rykte? :forvirra:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Denne blir egentlig feil, for hvis man forblir tause, blir det tatt som en sannhet. Hvis det blir avkreftet, og beskyttet, er det også en sannhet? (dette dreier seg ikke om deg, men mesteparten generelt)

Så da er det uansett en sannhet? Selvom det er et falskt rykte? :forvirra:

Du har forsåvidt rett. Men jeg skrev det utifra, at vi befinner oss på en litt spesi forumtråd....det som står her er sannhet, inntil folk kommenterer dette og vi får en ny sannhet.
 

DeletedUser

Guest
Poenget er at vi i denne tråden alltid kommer frem til sannheten, uansett hva som i utgangspunktet er sant. Makan, så treige folk er til å forstå dette. Gertpe har vel prøvd å forklare dette ifra starten av.
 

DeletedUser

Guest
Forholdet mellom The Heroes og Team Solo Mid begynner å slå sprekker. Det er i stor grad på grunn misnøye innad i The Heroes angående Dr. Ducks adlinger i deres områder, og den store rekrutteringen Team Solo Mid gjør i K45.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Halløjsa....koseligt å få litt sannheter. Men ka det nu passe, trodde at TH og TSM var som Bjørn og Honning?
 

DeletedUser

Guest
De er jo det.. Dem krangler nemlig nå om hvem som egentlig er bjørnen og hvem som er honningen.
 

DeletedUser

Guest
Vel, hvis man ser på slag kraften til de 2 stammene, så er vel -TH- helt klart bjørnen :) hehe
 

DeletedUser

Guest
Så er det helt klart TSM som er søtest. Så jeg tror rollene er satt, gitt..
 

DeletedUser

Guest
Stemmer det folkens, Lars(Fini) er min søte lille Honning og jeg er hans (Bjørn)ar (hug)
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Synchroniser, du har å oppdatere meg og alle andre som er innblandet når forholdet til TSM slår sprekker! :mad: .. men du har vel kontroll som alltid :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp