...Scripts...

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Til admin:

Du har nå forbudt scripts midlertidig. Det er helt i orden. Men du har glemt noe veldig vesentlig. Det er ikke alle spillere/stammer som er her innpå. De fleste er enten en Bol-fan eller TMR-fan. De som ikke er her inne har ikke peil på vedtaket ditt. Derfor er du nødt å sende sirkulerende mail til Gud og Hermannsen om ditt vedtak. Om det ikke gjøres så kan folk fremdeles sende fakes med scriptet uten å vite de gjør noe galt.

Dette til underretning.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvilken bås er jeg i da - jeg som ikke er bol eller tmr fan?
Ok, jeg vet om forbudet så blås i meg :p
 

DeletedUser

Guest
Til admin:

Du har nå forbudt scripts midlertidig. Det er helt i orden. Men du har glemt noe veldig vesentlig. Det er ikke alle spillere/stammer som er her innpå. De fleste er enten en Bol-fan eller TMR-fan. De som ikke er her inne har ikke peil på vedtaket ditt. Derfor er du nødt å sende sirkulerende mail til Gud og Hermannsen om ditt vedtak. Om det ikke gjøres så kan folk fremdeles sende fakes med scriptet uten å vite de gjør noe galt.

Dette til underretning.

Neh! La alle de som ikke leser forum bli banna :D
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
enig med deg Male ;)

off-topic: men kan ikke si at jeg er her pga at jeg er så stor fan av noen av de stammene :p Jeg er fan av mæ sjøl.. Okai, den va dårlig :|
 

DeletedUser

Guest
You know, maybe a mass mail from Helene would be a good idea, no? As there is no chance the 15605 players playing here will read that forum topic...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Til admin:

Du har nå forbudt scripts midlertidig. Det er helt i orden. Men du har glemt noe veldig vesentlig. Det er ikke alle spillere/stammer som er her innpå. De fleste er enten en Bol-fan eller TMR-fan. De som ikke er her inne har ikke peil på vedtaket ditt. Derfor er du nødt å sende sirkulerende mail til Gud og Hermannsen om ditt vedtak. Om det ikke gjøres så kan folk fremdeles sende fakes med scriptet uten å vite de gjør noe galt.

Dette til underretning.

Så du har ikke fått med deg at det står ganske opplysende under nyheter på forsiden? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ehhh nei for jeg logger aldri av din sopp. Skal man informere alle så bør det sendes sirkulerende.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0

Der er jeg aldri :O *doh* hva er det fornoe:S

Altså jeg logger aldri av :S og om jeg er så uheldig at jeg ender opp på forsiden sånn uten å ha vært på for lenge så scroller jeg ikke ned der :|

Burde komme som alle andre steder at når du logger på så kommer det en side opp med info, som du er nødt til å trykke continue på før du kommer videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Der er jeg aldri :O *doh* hva er det fornoe:S

Altså jeg logger aldri av :S og om jeg er så uheldig at jeg ender opp på forsiden sånn uten å ha vært på for lenge så scroller jeg ikke ned der :|

Burde komme som alle andre steder at når du logger på så kommer det en side opp med info, som du er nødt til å trykke continue på før du kommer videre ;)

Ikke motsi Brann. Han har alltid rett. Alle burde seff sett den forsiden. Omg.... (Ironisk)
 

DeletedUser

Guest
Ikke motsi Brann. Han har alltid rett. Alle burde seff sett den forsiden. Omg....

burde me? :rolleyes: altså.. dataen min står no her på bordet eller korever:p lol.. men eg e så lat at eg ikkje gidde å trykke på logg ut.. såe, den forsiden ser eg ikkje så ofte.. det e synd for meg kanskje XD
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp