soinner vs. K177y c47

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kom det hardt fra en 12 år gammel pokemon uten noe som helst annet å komme med.

Som vanlig..

Yepp, jeg er kanskje mindre enn de fleste her. What evah. Jeg er noen måneder større enn mr.yoda.... Hva kan man si?


ikke hør på Are og Thomas dem er bare noen awesome drittunger, men Are er litt bedre da:eek:

Drittunge? Husker du kanskje hvem som lærte deg ting..? :)


Feil, vi slipper og gjøre noen som helst forsøk på og få oppmerksomhet. Gode spillere trekker sånt til seg automatisk, da med spes tanke på meg og Robert. For vi er de tøffeste av de tøffe :cool:. Så bare pass deg(dere), før vi tøffisiferer dere...(eller noe sånt). Gogo Soinner! :)

Du blir bare søtere å søtere :3

Men hei, jeg var seriøst om å joine pok3 delen ! :D

Send en søknad til Igglybuff du! :D
 

DeletedUser

Guest
Syns dette var et ganske svakt propagandaforsøk, soinner. Det er tydelig at du ikke har tatt mitt generelle råd i betraktning :rolleyes:

For all del, det er greit å gå til personlig krig mot noen. Men dersom du skal lage så mye oppstuss som dette over det, får du håpe du kan levere. Lykke til ;)
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
tuuuusen takk for dagens latter soinner
emoticon-00139-bow.gif

så får vi bare se om du klarer å bevise noe ingame også ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe soninner, viss du er så kjepphøy nå, så kan jeg si jeg kan godt vente på deg. Nå er det jo faktisk du som leker kjepphøy og så utrolig god mot spillere som er mindre enn deg :O

men vet du ka, jeg godtar den personelige krigen. Bare å kommer deg bort til meg, så skal jeg vise deg mitt nye angrep. Det er nemmelig super effektiv på deg ;):cool:

At du gir så mye drit til spillere, og til og med spillere som verken har hørt om deg, eller sett noe til deg vil jeg si du kansje er litt for selvsikker:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg sitter å banker meg selv i trynet for å få kjeven på plass.

Tror seriøst dette er det største selvmordforsøket jeg har sett på offentlig forum ! :eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg sitter å banker meg selv i trynet for å få kjeven på plass.

Tror seriøst dette er det største selvmordforsøket jeg har sett på offentlig forum ! :eek:

Selvmord forsøk? Hvem IG er det som liksom skal være en trussel for han og hans stamme? Eh... :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke nekte for at du er en god spiller, Soinner!
Men tror ikke du greier å ta hele p0k3, og ditt grunnlag mener jeg er litt for overdrevet.
Jeg leste det Sindick og noen flere skrev, og jeg er enig at det var barnslig av dem. Jeg mener det var bra du sa det til dem, selv om du gjorde det på tråden.
Men "Wallabaja!" til å skrive en krigserklæring om det da, og ta det til det nivået! Skulle tro de hadde virkelig gjort noe dumt, men bare en fille ting som det var usaklig av det.
Ønsker deg lykke til, men vi får se med tiden :D

Men må si meg enig med Myh; Dagens latter ;-)
 

DeletedUser

Guest
Går rykter at Soinner er BB(bambam) , noen som kan avkrefte/bekrefte dette?
 

DeletedUser

Guest
Avkrefter den avkreftelsen.

Flytta forresten inn i nabolaget i kveld.

ODD i dag: soinner [AREA] 14.792
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Følgende viser meg at det helt riktig av meg å gå mot denne stammen.

[SPOIL]
2r4qsxs.png
[/SPOIL]

For det første, sende pm med spørsmål, for så å blokkere meg..? Burde vært regler mot det der..

For det andre, når du signerer med "lille pingle", så skjønner jeg med en gang at du har gitt opp.. Ikke smart.

Så kom www.tinypic.com med en spådom når jeg lasta opp det første bildet..

[SPOIL]
16hvozp.png
[/SPOIL]

Jeg tror jaggu de er sannspådde-.-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha, ser jeg har klart og blokke deg uten vilje faktisk. Må være ett tegn fra GUD.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut til at Pok3 følger trenden. Smart av Magmar å stille ett spørsmål, og deretter blokkere folk. De er vel for redde til å se hva de får som svar...
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp