soinner vs. K177y c47

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det er vel mer dere som viser resten av v10 hvorfor jeg kommer? Og det med fullt orkester..
 

DeletedUser

Guest
Propaganda 101, min sønn.

Kan du hente pappa Are? Dette blir for lett..
 

DeletedUser

Guest
Hvem er soinner? Random noob som spammer, please call teh forum modz!
 

DeletedUser

Guest
Høres ut som et skrik om hjelp? Er enig i at Soinner er en skummel type, glad for at han er på mitt lag :). Eneste som spammer i denne tråden, min kjære noob, er deg.

Høres ut som? Hva slags skapning er du som kan høre skrevende ord? Meget merkelig.

Skummel type? Er skummelt hvor oppmerksomhets freak noen kan være, flott at du har joinet hugs da, men den "glad han er på mitt lag" holdninga di.

Omgz, en noob kalte meg noob, noe så noob? Du spammet like mye med det innlegget ditt, så stopp nå, vær så snill, så skal du få en kjeks.
 

DeletedUser

Guest
Høres ut som et skrik om hjelp? Er enig i at Soinner er en skummel type, glad for at han er på mitt lag :). Eneste som spammer i denne tråden, min kjære noob, er deg.

Du har noen snodige betraktninger iblant. Jeg skal ikke nekte for at soinner kan være teknisk dyktig i spillet. MEN, jeg tror fremdeles han tar seg vann over hodet når han erklærer personlig krig mot P0k3 og attpåtil freder Are (som visstnok er god?) til han har opparbeidet seg kraftige skyts som han kan bruke mot soinner om han vil. Høres litt drøyt ut, men hvem vet. Det er da alltids mulig å overraske :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hva i alle dager er det du driver med?
Du får det jo til å se ut som jeg plager folk i rullestol...

Kanskje du gjør det? for alt du vet så kan jeg sitte i rullestol, er dette ett slags personangrep?
 

DeletedUser

Guest
På ingen måte, men en skal være temmelig mindre begavet for å tolke det jeg sa dithenn.

De jeg fornærma kommer til å slite med den der-.-

71038_216454584989_980624_n.jpg
 

DeletedUser

Guest
Nei, vet det ikke var til meg :) Og hva mener du med desverre, bare lurer jeg ? Ser at man lett misforstår hverandre her :rolleyes:

Var mest en liten jokee, for på en måte å foreslå at du kunne blitt skuffet. Men ser jo at den kan misforstås :)

I et forsøk på å bringe tråden tilbake på topic ønsker jeg begge sider lykke til i den forestående krigen, om vi skal kalle det det ;)
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX lurerpå om det er lurt å lure seg inn i denne lurekrigen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp