soinner vs. K177y c47

Status
Stengt for ytterligere svar.

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Denne tråden her har vell på mange måter blitt latterlig tåpelig o.o

En type som er så gigantiskt stor i kjeften at han er totalt blottet for relevanse og selvinnsikt og tror han er guds gave til folket.

Får Are like mye poeng som deg før denne "krigen" din begynner så kan du banne på at han gruser deg med bind forran øynene og dataen godt plassert inni Fort Knox.

Tror dette er en tråd som er et forsøk på å hevde seg selv jeg. Du føler tydeligvis at du på mange måter ikke har fått den oppmerksomheten du fortjener da Are har fått alt rampelyset. Mest fordi han er en latterlig mye bedre spiller. Men slapp av, jeg tror mammaen din vill være villig til å høre hvor slemme alle disse typene på internett er mot gullgutten til na mor :)
 

DeletedUser

Guest
På ingen måte tror jeg at jeg er guds gave til folket. Forbinder du meg med noe annet enn Pastafarianism framover, tar jeg deg etterpå.

Jeg drar fram Are fordi han er lett å fyre opp, samtidig som at han er deres eneste mulighet til å tape med ansikt. Gjør han det, så må han også regne med å bli forbundet med dere i all framtid. Noe i allefall jeg ikke hadde giddi. For at at dere vinner, tviler nok han også på.. Så med å gi han denne flotte muligheten til å ta det med ro, så regner jeg med at det gir han tid til å tenke på andre muligheter enn p0k3.

Du er den eneste personen i denne tråden som bringer opp mødre, noter deg det. Du og Are, ikke meg denne gangen..

Dette er en tråd som skaffer meg flere pm'er hver dag fra spillere som missliker dere. I og med at jeg forsøker å gjøre dette uten AREA i ryggen, er det greit å finne andre spillere i nærheten av dere en kan jobbe litt med..

Der har dere motivene mine for å drasse dette ut til public. Vurderte å sende dere et rundskriv om det ing, men regner med at dere da hadde rapportert meg.




Jeg føler meg nesten som en mobber nå, beklager om det oppfattes slik.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
På ingen måte tror jeg at jeg er guds gave til folket. Forbinder du meg med noe annet enn Pastafarianism framover, tar jeg deg etterpå.

Jeg drar fram Are fordi han er lett å fyre opp, samtidig som at han er deres eneste mulighet til å tape med ansikt. Gjør han det, så må han også regne med å bli forbundet med dere i all framtid. Noe i allefall jeg ikke hadde giddi. For at at dere vinner, tviler nok han også på.. Så med å gi han denne flotte muligheten til å ta det med ro, så regner jeg med at det gir han tid til å tenke på andre muligheter enn p0k3.

Du er den eneste personen i denne tråden som bringer opp mødre, noter deg det. Du og Are, ikke meg denne gangen..

Dette er en tråd som skaffer meg flere pm'er hver dag fra spillere som missliker dere. I og med at jeg forsøker å gjøre dette uten AREA i ryggen, er det greit å finne andre spillere i nærheten av dere en kan jobbe litt med..

Der har dere motivene mine for å drasse dette ut til public. Vurderte å sende dere et rundskriv om det ing, men regner med at dere da hadde rapportert meg.




Jeg føler meg nesten som en mobber nå, beklager om det oppfattes slik.


Bare sånn of the bat :) Hvor står det at jeg er i Pok3?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Videre så føler jeg at introduksjons tråden din viser til at du skal knuse hele Pok3 alene på egenhånd 1 etter 1. Alikevell skryter du nå i ditt siste innlegg om at du har fått flere allierte fra flere som ønsker å ta Pok3?


Det for min del virker bare som om Pok3 har gjort noe rett da tydeligvis så mange spillere som du påstår er redde for pok3? At du derimot skal slenge dritt om Pok3 og liksom adle disse spillerne fordi di liksom er så blærete blir derimot bare latterlig, da du på mange måter har prestert å produsere tidenes mest blærete tråd på .no forum så lenge jeg har vært rundt her. Kansje Hedgard hadde klart å utfordre deg i sin tid. (for den utallelsen får jeg vell kansje mange v1 veteraner på nakken, men det får så være)


Men du må på ingen måter føle deg som en mobber :) Da for at det skal klassifiseres som mobbing, må personen eller personene som blir mobbet være underlagt den andre parten. Men da begge parter her står like sterkt, eller i mine øyne er vell du på mange måte underlagt de andre som diskuterer i mot deg. Uansett kan du ikke definere det som mobbing :) Selvom det sikkert får deg til å føle deg kjempe kul når du tror du mobber 18 åringer på nettet ;) Way to go. Men beklager å frarøve deg livets små gleder...


videre sier jo det at disse personen som tydeligvis støtter deg er latterlig feige, da di på ingen måter tør å vise dette i full offentlighet men heller gjemmer seg i skjul og sender dette på PM. Men det får så være :)
 

DeletedUser

Guest
Ligna litt på lukta, sorry.. Resten av posten står ved lag..

Den store posten er for det meste bare vrøvel. Det du hadde av poenger klæbba du bort.. sorry ass
 
Sist redigert av en moderator:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
videre sier jo det at disse personen som tydeligvis støtter deg er latterlig feige, da di på ingen måter tør å vise dette i full offentlighet men heller gjemmer seg i skjul og sender dette på PM. Men det får så være

Yo.

Soinner trenger ikke hjelp kjære deg. Han håndterer trash alene :).
 

DeletedUser

Guest
som jeg har sagt før, så får han vise noe ig før vi pisser i buksene våre av han.. good luck!:)
 

DeletedUser

Guest
Du hadde vært redd om det var meg som kom med denne erklæringa, ja... Simon? :)
 

DeletedUser

Guest
Høres ut som? Hva slags skapning er du som kan høre skrevende ord? Meget merkelig.

Skummel type? Er skummelt hvor oppmerksomhets freak noen kan være, flott at du har joinet hugs da, men den "glad han er på mitt lag" holdninga di.

Omgz, en noob kalte meg noob, noe så noob? Du spammet like mye med det innlegget ditt, så stopp nå, vær så snill, så skal du få en kjeks.

Svarer for han jeg.

H*n er ett menneske, å h*n mente helt sikkert skrevet, som du er ganske klar over.

Såklart han har holdningen "glad han er på mitt lag" når han er på lag med en god og erfaren spiller, det er relativt normalt å være glad for å være på lag med en som er en bedre spiller en deg selv.

Å rakke ned på han, bare så du skal føle deg bedre, er værre en spam, i tillegg er det relativt umodent.
 

DeletedUser

Guest
Svarer for han jeg.

H*n er ett menneske, å h*n mente helt sikkert skrevet, som du er ganske klar over.

Såklart han har holdningen "glad han er på mitt lag" når han er på lag med en god og erfaren spiller, det er relativt normalt å være glad for å være på lag med en som er en bedre spiller en deg selv.

Å rakke ned på han, bare så du skal føle deg bedre, er værre en spam, i tillegg er det relativt umodent.

At du svarte for han forklarer vel alt.

Tør jeg spørre om hvor jeg rakket ned på noen?
 

DeletedUser

Guest
Skummel type? Er skummelt hvor oppmerksomhets freak noen kan være, flott at du har joinet hugs da, men den "glad han er på mitt lag" holdninga di..


Du kan kalle AREA mye, men hugs er vel så langt unna det vi holder på med som det er mulig å komme på en .no-server.
Dessuten er det jeg som tar meg av de store avgjørelsene på vår konto, så er det noe du vil kritisere der, er jeg tilgjengelig mellom 9-17 alle hverdager.
 

DeletedUser

Guest
"flott at du joinet hugs"

Hva legger du i den påstanden din der da?
 

DeletedUser

Guest
Mente ikke at han hadde joinet stammen hugs, men at han hadde fått holdningen. Hvis du ser hva jeg skrev etter det så står det ganske tydelig.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp