Spørsmålsrunde

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
kommer an på hvor mye pp som blir brukt. Så er nok PinkiePai

jeg holder meg til jula. Hva spiser du på juleaften?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
1. Forge of Empires
2. Tribal Wars
3. Sport Heads Football 2

Hvilken av stammene SMACK, NUKE og WInc tror du først går under, og hvorfor?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
NUke, vanskelig å svare på hvorfor, men har lite tro på dem desverre :(

Smack vinner V13 og slår WInc i den siste krigen er min spådom...

Hva gjør WInc? Solo eller allierer de seg mot MACK :O?
 

DeletedUser

Guest
De allierer seg med NUKE og går imot smack! :O det tror jeg.

Hvem tror dere vil starte krigen best=?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
tror nok WInc og NUKE siden dem er 2 men SMACK vil stå igjen som vinner til slutt ;)

hvilken 5 spillere er det farligste på v 13?? og hvorfor?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Desse er ramsa opp i tilfeldig rekkefølge! ;)

1. PinkiePai - Har fått seg et skummelt godt cluster der oppe nå. Regner med at det vil vere nesten umulig å adle ham før senere...

2. Dreamteam - Godkaren svinet har fått med seg endel flinke spilleren på kontoen, desse holder helt til slutt, det kan jeg nesten garantere.

3. Estrow - Alle vet han er en dyktig spiller. Er et stykke utpå rimmen, så det vil ta lang tid før han er innenfor SMACK`s adlingsdistanse, han holder en stund!

4. Gone - Ole er god! Men uten skikkelig stamme, spørs det hvor lenge han holder :(

5. Brødrene Wright - 2 kjempefine fyrer på kontoen nå! Espen og Magnar må da vere DET radarparet? :D

(Tok bevisst ikke med Fenrir kontoen her :))

La oss si SMACk taper mot WInc og NUKE, hvem vinner da verden 13? :)
 

DeletedUser

Guest
jeg spilste pizza til middag igår
off topic: Kleppe, de som spiller på Dreamteam er stort sett de samme som spilte på TrippleS på hp4. Og desverre så må jeg si at vi hadde planlagt dette sammen.

Hvem er v13 sin deiligste spiller?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
En som digger seg selv litt for mye..

For mange pp-muligheter ELLER HELT PASSE?
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig å si hvilken som er mest stabil.

Utifra levetid og "hopp" vil jeg si Winc er den mest stabile, med tanke på at de har hatt en relativt stabil vektst over lengre tid. Smack virker også stabil, men har nylig merget sammen med sof, og er for meg derfor litt ustabil i øyeblikket med tanke på at det nettopp har skjedd, men vil muligens vise seg å være minst like stabil, tiden får vise.

Dersom du skal gi to stammer status som "underdogs", hvilke to vil det være?(Ikke topp 5 stammer, please).
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Litt vanskelig å se at noen av dem skal sprelle fra seg når vi har kommet så langt som vi har nå, om det ikke opprettes nye stammer der folk går inn fra nåværende toppstammer.

Velger:
NewB - Lite folk, kan ha skillz
iD - Kun 3 medlemmer, så er vel ikke sikkert stammen eksisterer lenge, men får den inn folk kan den nok komme på topp 5 hvertfall

Hvilken spiller har den beste plasseringen på v13?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Fenrir/Estrow (Ute på rimmen, lenge til dem havner i front og har allikevel endel å adle)

Hvor mange tog har du? :)
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Vi har brukt noen ti tals pp ;) Men vi har ikke brukt mest på denne verdenen. Det er jeg sikker på!

Vilken spiller har det beste clusteret til nå? Om man tenker sikkerhet samt potensielle fiender.
 

izanami

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Sikkert scarecrow eller pinkiepai, tight ass er nice ass!

Hvem er den mest overvurderte spilleren på v13? :)
 
Topp